Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی راه اندازی پویش مسجد کانون مهر علوی را بسیار هوشمندانه عنوان کرد و گفت: بهترین جایگاه برای انجام فعالیت های اجتماعی مساجد است.

حجت الاسلام محمدرضا مبلغی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به پویش مسجد کانون مهر علوی گفت: مسجد محل عبادت و ارتباط با خدا است و از چنین جایگاهی انسان به خدا نزدیک می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نزدیک تر شدن به خداوند به معنای دلسوزی و توجه بیشتر و عنایت به سایر بندگان خدا و همنوعان است.

 

 

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر ما می خواهیم مردم را نیز در اجتماع پای کار بیاوریم، بسیار به جاست که از جایگاه مساجد استفاده کنیم. در زمان پیامبر اسلام این فعالیت های اجتماعی حول محور مسجد انجام گرفته است. اکنون هم بهترین جایگاه و سنگر برای انجام فعالیت های اجتماعی مسجد است.

 

وی با تقدیر از مسئولان کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و مجموعه خبرگزاری شبستان برای پویش مسجد کانون مهر علوی گفت: این اقدام بسیار ارزشمند و هوشمندانه بوده است. در واقع این عزیزان خدمتگزار در کانون های مساجد و خبرگزاری با توجه به نقش مساجد در طول انقلاب اسلامی سعی کردند با راه اندازی این پویش کمکی را برای آسیب دیدگان و زلزله زدگان سی سخت فراهم کنند. ما در نظام جمهوری اسلامی ایران از این دست اقدامات بسیار لازم داریم تا بتوانیم ضمن تقویت جایگاه مساجد از ظرفیت های مردمی برای کمک به همنوعان نیز استفاده کنیم.

 

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حرکتی که از مسجد آغاز شود، قطعا ماندگار و تاثیرگذار خواهد بود. از مسئولان کانون های مساجد می خواهیم در پایان این پویش آماری به ما ارایه دهند تا ما نیز در این رابطه و در مورد نقش و جایگاه مسجد بتوانیم با ارایه آمار و ارقام بهتر فعالیت های مساجد را تشریح کنیم.

 

 

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: پویش رسانه ای مسجد مهر علوی پویش رسانه ای مسجد کانون مهر علوی پویش رسانه ای مسجد کانون مهر علوی پویش رسانه ای پویش مسجد کانون مهر علوی فعالیت های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۴۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای اجرای طرح هفته فرهنگی دانشگاه و آشنایی دانشجویان با وظایف و فعالیت‌های مختلف اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی و همفکری و تعامل بیشتر با نهاد‌های فرهنگی سطح شهر نشستی برخی از دبیران فعال کانون‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با حجت‌الاسلام جواد فراهانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی برگزار شد.

در این نشست، طرفین بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر بین فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی دانشگاه و تبلیغات اسلامی در زمینه‌های مختلف، از جمله حمایت و ارتقا فعالیت‌های فرهنگی در حوزه رسانه، زنان، امید بخشی و ایجاد نشاط به جامعه  تأکید کردند.

در حاشیه این جلسه که به همت حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک برگزار شد، دبیران کانون‌های دانشجویی دانشگاه، توضیحات مبسوطی درباره کانون‌های دانشجویی و حوزه فعالیت‌های خود ارائه کردند و حجت‌الاسلام جواد فراهانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با پاسخ به پرسش برخی دانشجویان توضیحاتی درباره فعالیت‌های سازمان بیان و با اعلام خرسندی از این جلسه بر استمرار این نشست‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند