Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از خیرین و اصحاب مسجد صاحب الزمان(عج) سعدی شمالی زنجان، همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی(ع) اسباب آزادی چند پدر زندانی با جرایم مالی را فراهم کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی(ع) خیرین مسجد صاحب الزمان(عج) سعدی شمالی زنجان موجب آزادی چند پدر زندانی با جرایم مالی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این اقدام در راستای روز پدر انجام شد و خیرین این مسجد پدرانی را که به خاطر عدم توانایی در پرداخت دیه در زندان به سر می برند را آزاد کرده و این زندانیان در روز ولادت حضرت امیرمومنان به کانون گرم خانواده بازگشتند.

 

آزادی این زندانیان با هدف دستگیری از نیازمندان و قشر آسیب پذیر جامعه و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج حورا  و حوزه مقاومت بسیج شهیده سیاری انجام شد.

مسجد صاحب الزمان(عج) سعدی شمالی زنجان یکی از مساجد پیشرو در جمع آوری کمک های مردمی و توزیع در بین نیازمندان است که از زمان شیوع ویروس کرونا، با تهیه و توزیع بسته های معیشتی و ذبح قربانی اقدامات خیرخواهانه بیشماری را در کمک به قشر محروم شهر زنجان انجام داده است.

 

بنا به اعلام زندان های استان زنجان از آغاز سال‌جاری تاکنون ۱۹۵ نفر از زندانیان مالی استان با ۳۳ میلیارد تومان از زندان‌های استان آزاد شدند که خیرین استان در این آزادی ها نقش مهمی دارند.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد صاحب الزمان زنجان روز پدر مسجد صاحب الزمان عج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۲۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درس پسندیده معلم رامیانی به دانش آموزان خود

معلم آنها آقای رضا صادقلو، وقتی متوجه قصد دانش آموزان می‌شود، به آنها درسی پسندیده می‌دهد.

آقا معلم، دانش آموزان را تشویق می‌کند به جای تهیه هدیه، هزینه آزادی یکی از زندانی‌های جرائم غیرعمد را جمع آوری کنند.

با مشارکت همه دانش آموزان و نیز معلمان و کادر مدرسه، این مبلغ تهیه و با حضور مسئولان جهت آزادی یکی از زندانی‌های جرائم غیرعمد تحویل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • درس پسندیده معلم رامیانی به دانش آموزان خود
  • رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر
  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • آزادی زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس
  • یک زندانی در استان تهران پس از ۱۵ سال حبس آزاد شد
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد
  • نجات جوان کرمانی از لبه یک پرتگاه در کوه صاحب الزمان