Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مسلم الماسی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان روانسر گفت : تکالیف مقرر در ماده ۵۵ اصلاحی قانون شهرداری؛ سد معابر عمومی و اشغال پیاده‌رو‌ها و استفاده غیرمجاز از آن‌ها، میدان‌ها، پارک‌ها و باغ‌های عمومی برای کسب و سکونت را ممنوع اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : باتوجه به اینکه معابر عمومی و پیاده‌رو‌های شهر روانسر و به ویژه خیابان اصلی توسط تعداد معدودی از کسبه تصرف شده و در قسمت‌هایی واقعا عبور و مرور با دشواری همراه است، ضرورت دارد این معابر توسط کسبه و اصناف ساماندهی شود.

دادستان شهرستان روانسر افزود: در مرحله اول اعلام می‌شود کسبه و مغازه‌داران نسبت به رفع تصرف معابر اقدام نمایند و در صورت عدم رفع تصرف از معابر و پیاده‌روها، با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و تدابیر اتخاذ شده اقدام قانونی انجام خواهد شد.

الماسی افزود: هدف از اجرای این طرح، جمع آوری دستفروشان خُرد از معابر و پیاده‌رو‌ها نیست بنابراین این افراد نگران نباشند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان روانسر ادامه داد: به عنوان مدعی العموم حقوق شهروندی و حقوق عامه مردم را پیگیری و برای صیانت از حقوق مردم ورود و اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

الماسی گفت: به عنوان یک مطالبه‌گر و با استناد به قانون در جهت استیفای حقوق عامه تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست.

بهینه کردن شبکه برق فشار ضعیف هشت روستای روانسر

مدیر برق شهرستان روانسر با اشاره به اصلاح و بهینه کردن شبکه برق فشار ضعیف هشت روستای این شهرستان و خط انتقال آب «کاوات»، گفت: برای اجرای این طرح ۱۵ میلیارد و ۵۵۱ میلیون ریال اعتبار از محل دریافت عوارض برق هزینه است.

ریوگار رضایی افزود: با این اعتبار شبکه فشار ضعیف داخلی روستا‌های «جانجان، ده باغ، کانی خضران، قلاین، مهرگان، ده باوکه، گراب علیا و مسکین آباد» و ۶۲۰ متر خط انتقال فشار توسط آب کاوات اصلاح و بهینه شده است.

او از احداث شبکه برق روستای جا به جا شده «پشت تنگ سلیمان» با اعتبار یک میلیارد و ۲۵۳ میلیون ریال خبر داد.

مدیر اداره برق روانسر افزود: طول شبکه فشار ضعیف داخلی شهرستان روانسر ۱۹۰ کیلومتر است که تاکنون حدود ٨۵ کیلومتر آن اصلاح و بهینه شده است.

او گفت: شهرستان روانسر ۵۶۴ کیلومتر شبکه ۲۰ کیلوولت، ۱۹۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف در سطح شهر و روستا‌ها و ۹۰۰ دستگاه ترانس برق دارد.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه قوه قضاییه شورای شهر معابر شهری شهرستان روانسر اصلاح و بهینه فشار ضعیف شبکه برق پیاده رو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۴۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۵ هزار متر مربع از زمینهای ملی خواف

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس اداره امور منابع آب خواف گفت: با تخریب یک استخر خاکی غیرمجاز در شهر سده از توابع بخش سلامی این شهرستان پنج هزار متر مربع از زمینهای ملی رفع تصرف شد.   مهدی سالاری افزود: یک باب استخر خاکی غیر مجاز در مسیل شهر سده خواف توسط گروه گشت و بازرسی اداره امور منابع آب شناسایی شد و با دستور مراجع قضایی و در معیت ضابط قضایی استخر یادشده تخریب و حدود پنج هزار متر مربع از زمینهای ملی این منطقه رفع تصرف و بازگشایی شد.   رییس اداره امور منابع آب خواف از کشاورزان خواست که قبل از هر گونه احداث استخر مجوز آن را از جهاد کشاورزی و امور منابع آب بگیرند.   سالاری افزود: ۶ هکتار از زمینهای ملی اطراف رودخانه های این شهرستان طی سال گذشته بازگشایی و بستر رودخانه ها رفع تصرف شد   وی لایروبی ۱۰ کیلومتر از رودخانه های شهرستان خواف را از دیگر اقدامات اداره امور منابع آب خواف در سال گذشته ذکر کرد.   از مجموع افزون بر ۵۲ هزار مشترک انشعاب آب در شهرستان خواف خراسان رضوی ۳۰ هزار مشترک، شهری و بیش از ۲۲ هزار مشترک روستایی هستند.   مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • شورای شهر تأثیر مثبتی بر توسعه حقوق شهروندی دارد
  • نوسازی پیاده‌رو‌های خیابان ۱۹ دی قم
  • رفع تصرف ۵ هزار متر مربع از زمینهای ملی خواف
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود
  • آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • آغاز ترافیک‌صبحگاهی تهران/افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • عقب نشینی آمریکا از تحریم یگان نظامی رژیم صهیونیستی