Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول کربکندی معتقد است رفت و برگشت کردن بازی ‌ها در جام حذفی سخت است اما عدالت بیشتری رعایت می شود

رسول کربکندی سخنگوی باشگاه ذوب آهن درباره جام حذفی ایران صحبت هایی کرد.

 

به گزارش طرفداری، رسول کربکندی در مورد اینکه آیا عادلانه است یک تیم لیگ برتری در جام حذفی 5 بازی انجام بدهد و سهمیه مستقیم جام باشگاه‌ های آسیا بگیرد و یک تیم 30 هفته در کوران لیگ بازی کند و سهمیه پلی آف بگیرد به رادیو ورزش گفت:

واقعاً‌ انصاف نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یک سهمیه بی ‌زحمت ‌تری است که تیم ها می ‌توانند به جام باشگاه‌ های آسیا راه پیدا کنند اما این بدعتی است که چند سال گذاشته شده است. حتی در داخل کشورمان هم به نظرم با یک بازی حذف شدن، بدون بازی رفت و برگشت انصاف نیست.

کربکندی، تصریح کرد:

اگر بازی ‌ها به شکلی بود که رفت و برگشت صورت می ‌گرفت و سهمیه کلی به ما می ‌دادند و 4 تیم به لیگ قهرمانان آسیا صعود می ‌کردند، شاید عدالت بیشتری رعایت می شد اما چند سال است که به این شکل بازی می ‌کنیم. 

کربکندی افزود:

در قرعه کشی 10 تیم لیگ به هم برخورد کردند. یعنی در مرحله اول 5 تیم لیگ برتری حذف می‌ شوند. 6 تیم هم به تیم ‌های دسته یک خوردند. هرچند شگفتی ‌ها می ‌تواند در این مسابقات باشد اما به طور معمول این تیم ‌ها شانس بیشتری برای اینکه از مرحله اول عبور کنند را دارند. در این مرحله به نظرم شهر خودرو - ذوب آهن، پیکان - استقلال و سایپا - نساجی بازی‌ های سختی باشند. ضمن اینکه نبود تماشاگر هم از کیفیت بازی‌ ها کم کرده است. 

کربکندی، در پاسخ به این سوال که به نظر شما رفت و برگشت کردن بازی ‌ها با توجه به فشردگی برنامه مسابقات در ایران امکان پذیر است، گفت:

ما همیشه وقت کم داریم. قبلاً باشگاه های مان به هر 4 روز یکبار بازی کردن معترض بودند اما با توجه به اینکه تمام دنیا به این شکل بازی می ‌کنند، باشگاه هایمان پذیرفته ‌اند. رفت و برگشت کردن بازی‌ ها سخت است اما عدالت بیشتری را می‌ توان رعایت کرد.

اخبار داغ 

ارزش بازیکنان فعلی پرسپولیس؛ سیدجلال حسینی از قیمت افتاد، قیمت مهدی عبدی 16 برابر شد استقلال به مهدی قائدی مشکوک است بازداشت مردی با جلیقه انتحاری در عوارضی تهران ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت کنفرانس خبری رونالد کومان به خاطر خونریزی نیمه کاره ماند / عکس همسر موراتا: پسرمان باعث شد آلوارو بیمار شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رسول کربکندی رفت و برگشت جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۵۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل: ما گل نزدیم و رئال مجازاتمان کرد

سرمربی بایرن مونیخ گفت: به‌راحتی می‌توانستیم گل سوم را هم به ثمر برسانیم اما نتوانستیم ضربات پایانی را خوب بزنیم. ما گل نزدیم و رئال هم ما را مجازات کرد؛ همچنان که پیش از این هم تیم‌های زیادی را مجازات کرده بود. امشب نوبت ما بود که رئال مجازاتمان کند. باید برای پیروزی به برنابئو برویم.

به گزارش ایسنا، بایرن‌ مونیخ در نخستین بازی دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانتس‌ آره‌نا میزبان رئال مادرید بود. جدال دو تیم در نهایت پیروزی نداشت و با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

به نوشته مارکا سرمربی بایرن در نشست خبری پس از بازی گفت: بازی را بسیار خوب آغاز کردیم و از همان ابتدا فشار زیادی روی دروازه رئال آورده و فرصت‌های خوبی را هم خلق کردیم. رئال بر خلاف جریان بازی به گل رسید و از تک‌فرصت به‌دست‌آمده استفاده کرد. می‌توانستیم در همان دقایق ابتدایی به گل برسیم. به‌یکباره برنامه‌مان را فراموش کردیم و من دلیلی برایش سراغ ندارم.

توماس توخل ادامه داد: در نیمه دوم شرایط بهتر شد و کار را بسیار خوب آغاز کردیم؛ به طوری که توانستیم دو گل بزنیم. فرصت‌های خوبی را خلق کردیم و به‌راحتی می‌توانستیم گل سوم را هم به ثمر برسانیم اما نتوانستیم ضربات پایانی را خوب بزنیم. ما گل نزدیم و رئال ما را مجازات کرد؛ همچنان که پیش از این هم تیم‌های زیادی را مجازات کرده بود. امشب نوبت مجازات ما بود. باید برای پیروزی به برنابئو برویم.

او درباره پیش‌بینی جنجالی‌اش پیش از بازی که گفته بود سرژ گنبری گل خواهد زد، اینگونه توضیح داد: این تنها نیمه‌ نخست بود و نیمه دوم در برنابئو باقی مانده است. گنبری در بازی برگشت گل خواهد زد.

سرمربی بایرن مونیخ در پایان گفت: باید در جدال‌های فردی بهتر ظاهر شویم و در دیدار برگشت قوی‌تر و با تمرکز و اعتمادبه‌نفس بالاتری به میدان برویم. همه چیز روشن است. باید در بازی برگشت پیروز شویم و به ومبلی برویم. همچنان بازی ۵۰-۵۰ است و کار صعود به بازی برگشت کشیده شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترزیچ: با تمام وجود فینال ومبلی را می‌خواهیم
  • سانچو: فکر به یونایتد نه، فقط دورتموند و سی‌ال!
  • تارتار: انصافا حق‌مان برد بود
  • محتویات کیف مرتضی مطهری هنگام شهادت؛ از چک برگشتی تا پوند انگلیس +تصویر
  • در رئال باور داریم تیمی بهتر از ما وجود ندارد
  • تصمیم قطعی رئال برای جشن قهرمانی
  • پرسپولیس تردید ایجاد کرده، استقلال هوادارش را می‌کُشد!
  • توخل: ما گل نزدیم و رئال مجازاتمان کرد
  • نکونام به دنبال چهارمین برد پیاپی مقابل تراکتور
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی