Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل فلاح قنبری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا اظهار داشت: کمک به رفع سوءتغذیه کودکان زیر ۶ سال یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد است و امسال طی چهار مرحله  کمک نقدی برای پیشگیری از ابتلا به سوءتغذیه کودکان زیر ۶ سال  به کودکان خانواده مددجوی کمیته امداد و کودکان نیازمند غیر مددجو پرداخت  شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد که در این طرح ، کمیته امداد و دانشگاه علوم پزشکی استان البرز برای شناسایی کودکان مبتلا به سوءتغذیه باهم همکاری می‌کنند که تاکنون یک هزار و ۳۰۰ کودک نیازمند کمتر از ۶ سال، سبد غذایی پیشگیری از سوءتغذیه کمیته امداد البرز را دریافت کرده اند.
فلاح قنبری با تأکید بر اینکه تهیّه سبدهای حمایت غذایی با نظارت کارشناس علم تغذیه انجام می‌شود، گفت: مشارکت خیران برای کمک به بهبود تغذیه کودکان زیر ۶ سال به طور قطع در بهبود  آن‌ها اثرگذار است  و  خیران می‌توانند با حمایت از طرح هم‌سفره در رفع سوءتغذیه کودکان مشارکت کنند.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد البرز افزود:  سرپرست خانوارهای مشمول طرح با مراجعه به فروشگاه‌های تعیین‌ شده اقلام سبد حمایت غذایی مانند  برنج ، لبنیات، حبوبات،  تخم‌مرغ  ، شیر و خرما اقلام سبد غذایی توزیع‌شده بین کودکان نیازمند را دریافت می کنند.
فلاح قنبری با اشاره به این‌که این نهاد کمک به رفع سوءتغذیه مادران باردار و شیرده نیازمند را نیز در دست اجرا دارد، بیان کرد: پرداخت کمک‌هزینه فرانشیز و خدمات ویژه درمان، ارتقاء شاخص‌های بهداشتی نیازمندان و کمک به تأمین تجهیزات و درمان بیماران صعب‌العلاج نیازمند نیز ازجمله اقدامات کمیته امداد برای کمک به تأمین سلامت نیازمندان است.

برچسب‌ها سوء تغذیه البرز کمیته امداد امام خمینی دانشگاه های علوم پزشکی کمک های مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سوء تغذیه البرز کمیته امداد امام خمینی سوء تغذیه البرز کمیته امداد امام خمینی دانشگاه های علوم پزشکی کمک های مردمی اخبار کنکور کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۶۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی

محمد باقر خلفی گفت: حجاج البرزی برای تزریق واکسن منژیت فقط باید به درمانگاه جمعیت هلال احمر البرز واقع در چهارراه طالقانی جنب دارخانه هلال احمر و همچنین مرکز سلامت منطقه رضوانیه کمالشهر مراجعه کنند.

وی افزود: ساعت کار درمانگاه هلال احمر برای واکسیناسیون حجاج از ساعت هشت صبح الی ۱۴:۳۰ خواهد بود و حجاج با دردست داشتن مدارکی که مدیران کاروان ها اعلام کردند به نشانی کرج - چهار راه طالقانی - جنب داروخانه هلال احمر البرز مراجعه نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی