Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنب و جوش دولتمردان در استان‌های مختلف برای افتتاح طرح‌های عمرانی و پیگیری رفع مشکلات تولید در ماه پایانی سال این نوید را می‌دهد که اهتمام خادمان مردم برای توسعه ایران همچنان ادامه دارد و حتی در روزها و هفته های آینده و تا پیش از آغاز سال نو شاهد دستاوردهای نو خواهیم بود.

نخستین هفته اسفندماه با سفر اعضای دولت تدبیر و امید به استان‌های کردستان، همدان، یزد، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان و کرمان همراه بود؛ برنامه این سفرها با سفر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری به کردستان در دوم اسفندماه آغاز شد و هشتم اسفند با سفر دو روزه محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری به اصفهان پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهره برداری از طرح های آماده افتتاح، شرکت در جلسات گفت و گو با فعالان اقتصادی، بازدید از طرح‌های نیمه تمام و پیگیری رفع مشکلات آنان محور سفرهای مسئولان به استان‌ها بود.

عیدانه دولت به مردم کردستان

معاون اول رییس جمهوری روز شنبه دوم اسفند در سفری یک روزه به کردستان با حضور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان، چند طرح را در بخش‌های مختلف به صورت همزمان افتتاح و دستور آغاز عملیات اجرایی چند پروژه را نیز صادر کرد.

از مهم‌ترین برنامه‌های سفر اسحاق جهانگیری به استان کردستان، می‌توان به بهره‌برداری از منطقه ویژه اقتصادی بانه، شروع عملیات اجرایی طرح ساماندهی و توسعه مرز رسمی باشماق مریوان، شروع عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۰۰ روستا و ۱۵۰ واحد صنعتی و تولیدی، طرح‌های مسکن مهر و ۲۰ زمین ورزشی، ۴.۲ هکتار گلخانه و ۹۲۳ هکتار آبیاری تحت فشار در اراضی کشاورزی و طرح‌های قابل افتتاح حوزه کشاورزی استان اشاره کرد.

شرکت در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی، جلسه شورای اداری کردستان و آغاز فعالیت اجرایی و افتتاح چند پروژه عمرانی و اقتصادی اولین برنامه معاون اول رییس جمهوری به استان بود، در این جلسه ۲ تفاهم نامه برای احداث ۲ واحد صنعتی در کردستان به امضا رسید که شامل احداث پتروشیمی بعثت کردستان و احداث کارخانه لاستیک رازی بود.

همچنین در حاشیه جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی، به دستور جهانگیری و به صورت ویدیو کنفرانس پنج طرح عمرانی و اقتصادی به بهره‌برداری رسید که شامل تحویل ۳۶۴ واحد مسکن مهر به متقاضیان،‌ آغاز بکار منطقه ویژه اقتصادی بانه، آغاز ساماندهی مرز باشماق،  افتتاح ۹۲۳ هکتار آبیاری تحت فشار و مجتمع گلخانه‌ای صادق آباد دهگلان بود.

معاون اول رییس جمهوری در این سفر تاکید کرد که راهبرد ما در برابر دولت جدید آمریکا همان است که رهبر معظم انقلاب اعلام کرده اند و آمریکا با برداشتن تمامی تحریم‌ها و راستی آزمایی از سوی ایران می تواند به برجام برگردد چرا که ایران تنها کشوری بود که به تمام تعهدات خود پایبند ماند و با خروج آمریکا از این تفاهمنامه، همچنان منطقی عمل کرد.

وی همچنین گفت: دولت تلاش کرده تا در حد توان گره‌هایی از مسیر توسعه استان مهم و راهبردی و استراتژیک کردستان بردارد تا مردم استان احساس آرامش و راحتی و شرایط بهتری برای زندگی و توسعه استان خود داشته باشند.

از دیگر برنامه‌های سفر جهانگیری به کردستان، حضور در روستای "هانیس"(۱۸ کیلومتری شرق سنندج) و شرکت در آیین آغاز عملیات اجرای گازرسانی به ۱۰۰ روستا و ۱۵۰ واحد صنعتی و بهره‌برداری از ۱۴۸ کیلومتر راه روستایی و شرکت در نشست با نخبگان، جوانان و فعالان اجتماعی و فرهنگی کردستان بود.

سفر سکاندار صنعت کشور به یزد

علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت ( صمت) نیز دوم اسفند ماه به منظور افتتاح چهار طرح صنعتی و معدنی شامل توسعه واحد نخ سیرنگ شهرستان اشکدز، واحد تولیدی گرانول شهرستان میبد، معدن سرب و روی تاجکوه شهرستان بافق و طرح توسعه سرب و روی مهدی آباد شهرستان مهریز وارد استان یزد شد؛ وی در جریان این سفر دو روزه همچنین به بازید از شرکت معدنی و صنعتی چادرملو اردکان و واحد گندله سازی این شرکت و بازدید از سنگ آهن مرکزی ایران - بافق و صنایع جوار معدنی آن پرداخت.

وزیر صنعت در این سفر تاکید کرد که با درایت مسئولان، رهنمودهای مقام معظم رهبری و با مقاومت به عنوان راهبرد ایران در برابر تحریم های ظالمانه با کمترین هزینه از تحریم‌ها عبور کردیم.

وی گفت: در ۲۹ رشته صنعتی، تولید و صادرات داشتیم و مجوزها در ۱۰ ماه اخیر نسبت به ۱۰ ماه سال گذشته رشد داشته که این از امید مردم به سرمایه گذاری و پیشرفت حکایت دارد.

افتتاح نیروگاه خورشیدی شهید فخری زاده اردکان یزد، بازدید از طرح انتقال آب خلیج فارس به یزد، آغاز عملیات اجرایی درختکاری کمربند سبز عقدا - اردکان از دیگر برنامه های وزیر صنعت در استان کویری یزد بود؛ وی همچنین در جلسه مشترک دستگاه‌های نظارتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد این نوید را داد که عملیات خط دوم انتقال آب به استان یزد تا پایان سال‌جاری آغاز می شود.


افتتاح طرح های آبرسانی در ۹ استان

در قالب چهل و دومین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران طرح‌های آبرسانی به ۲۵۶ روستاهای کشور به صورت ویدئوکنفرانس با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو افتتاح شد که نویدبخش دسترسی ۱۷۲ هزار و ۲۰۶ نفر از روستاییان این مناطق به آب سالم و پایدار است.

این طرح ها که در ۹ استان آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، یزد، ایلام، فارس و قزوین به بهره برداری رسید، نتیجه سرمایه‌گذاری ۳۳۹ میلیارد تومانی دولت تدبیر و امید است؛ با افتتاح طرح‌های یاد شده و اجرای ۴۴۲ کیلومتر خط انتقال، ۶۰۵ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه و ۲۰ هزار و ۷۰ مترمکعب مخازن ذخیره، جمعیتی بیش از ۱۷۲ هزار و ۲۰۶ نفر از روستاییان تحت پوشش آب سالم قرار گرفتند.

وزیر نیرو در آیین افتتاح این طرح‌ها با اعلام اینکه دولت تدبیر و امید تاکنون ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از هموطنان روستایی را از آب سالم بهره‌مند کرده است، گفت: طرح‌های آبرسانی ۱۲ هزار و ۵۰۰ روستای کشور را در برگرفته است.

سفر وزیر میراث فرهنگی و گردشگری به کرمان

علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به همراه «علی ارنستو پادرون »همتای ونزوئلایی خود ششم اسفندماه راهی کرمان شد؛ بازدید از بازار و کاروانسرای تاریخی گنجعلی خان، افتتاح موزه طلا و جواهرات قیصریه ابراهیم کرمان در محل حمام تاریخی ابراهیم خان ظهیرالدوله از برنامه‌های این سفر بود.

عملیات مرمت این بنای تاریخی که در حال تخریب بود سال ۹۵ توسط سرمایه گذار بخش خصوصی و زیر نظر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در فضایی به وسعت ۷۰۰ مترمربع آغاز شد که پس از چهار سال به بهره برداری رسید.

وزرای گردشگری ونزوئلا و ایران سپس با سفر به شهر نمونه گردشگری ماهان، از باغ شاهزاده و غرفه های موقت صنایع دستی در محل این باغ تاریخی و زیبا بازدید و از نزدیک با هنرمندان کرمان گفت گو کردند؛ مونسان در این بازدید بر استفاده هنرمندان صنایع دستی از تسهیلات کرونا برای توسعه این حوزه تاکید کرد و گفت: فرصت استفاده از تسهیلات کرونا برای هنرمندان صنایع دستی کشور تا اواخر اسفندماه سال جاری تمدید شد.

مقامات عالی رتبه گردشگری ایران و ونزوئلا و همراهان در بخش دیگری از سفر خود به استان کرمان به بخش کویری شهداد وارد شدند و از کلوت ها و رصد ستارگان در کمپ ستاره کویر لوت بازدید کردند.

دستاوردهای سفر واعظی به اصفهان

افتتاح و بهره‌برداری شمار قابل توجهی از طرح‌های زیربنایی نظیر مخابرات، صنعت، حمل و نقل، تولیدی و خدماتی در اصفهان را می توان دستاورد سفر رییس دفتر رییس جمهوری به استان صنعتی اصفهان قلمداد کرد.

واعظی در سفری دو روزه به اصفهان که روزهای هفتم و هشتم اسفند ماه انجام شد، ضمن شرکت در نشست گفت و گوی دولت و بخش خصوصی، تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان، شرکت در شورای اداری اصفهان، از ۱۰۵۰ پروژه مخابرات استان در حوزه‌های تلفن همراه، پورت‌ها پرسرعت، توسعه شبکه همراه اول را افتتاح کرد.

بهره برداری از پل آفتاب و ادامه جاده فرزانگان، آغاز عملیات اجرایی خط ۲ قطارشهری از سمت غرب شهر اصفهان، آغاز بکار مجموعه ورزشی ولایت دانشگاه اصفهان، افتتاح طرح شرکت قطورسازان اسپادان (تولید انواع لوله اسپیرال) و افتتاح طرح توسعه صنایع چینی زرین ایران از دیگر برنامه‌های سفر این روز محمود واعظی به دیار نصف جهان بود.

وی در بدو ورود به اصفهان این نوید را داد که رییس جمهوری ۱۳۰ میلیارد تومان برای پنج پروژه‌ استان اصفهان که تا ۲ ماه آینده به اتمام می‌رسد اختصاص داده است.

دیدار وزیر بهداشت با علما و مراجع قم

سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هشتم اسفند در سفری یک روزه به شهر مقدس قم با برخی از علما و مراجع تقلید دیدار و گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده در مسیر مبارزه با کرونا ارائه کرد.

دیدار با آیت الله ناصر مکارم شیرازی،آیت الله جعفر سبحانی، آیت الله عبدالله جوادی آملی و همچنین  آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و شرکت در جلسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از برنامه های این سفر بود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این دیدارها تاکید کرد که با تلاش بی‌وقفه جوانان ایران در بهار آینده ما یکی از بزرگ‌ترین قطب‌های واکسن جهان خواهیم شد.

وی همچنین گفت: ایران در زمینه تامین داروها و تجهیزات مدیریت کرونا در مرز خودکفایی است و پیگیر صادرات تجیهزات کرونایی به کشورهای دیگر هستیم.

افتتاح آزادراه غدیر و گره‌گشایی از پرترددترین مسیر جاده‌ای کشور

هفتم اسفند و در سالروز میلاد حضرت علی(ع) رئیس جمهوری، آزادراه آبیک - ورامین(چرمشهر) که به بزرگراه غدیر نامگذاری شده است را به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح کرد؛ عملیات اجرایی این مسیر ۱۵۸ کیلومتری به صورت ۶ خطه در سال ۱۳۹۴ آغاز شده بود.

این طرح عظیم با مشارکت ۳۰ درصدی دولت و ۷۰ درصدی سرمایه گذار با اعتبار ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان و ارزش روز ۷ هزار میلیارد تومان اجرا شده و طول مسیر چهار استان قزوین، البرز، مرکزی و تهران را طی کرده و در محدوده شهرستان ورامین، وارد بزرگراه قم – گرمسار می‌شود؛ در مسیر این بزرگراه ۴۹ دهنه پل بزرگ، ۶۹۰ دهنه پل کوچک، ۲ تونل، ۱۲ تقاطع، هفت تبادل و ۳۲ پارکینگ احداث شده است.

هدف از اجرای این طرح تکمیل بخشی از کریدور آزادراهی شرق به غرب و شمال به جنوب کشور است و بهره برداری از آن، سبب کوتاه شدن مسیر و تسهیل عبور و مرور بین مناطق شمال غرب کشور به مناطق شمال شرق کشور می‌شود.

حجت الاسلام والمسلیمین حسن روحانی رییس جمهوری در آیین افتتاح این طرح با اعلام اینکه طی فعالیت دولت تدبیر و امید یکهزار کیلومتر آزادراه در کشور ساخته شده است، گفت: در مجموع فعالیت رژیم گذشته، تنها ۳۴۶ کیلومتر آزاد راه در کشور ساخته شد و بعد از انقلاب اسلامی نیز تا ابتدای فعالیت دولت یازدهم، یکهزار و ۷۱۰ کیلومتر آزادراه به جمع آمار آزادراه های کشور افزوده است اما طی فعالیت هشت ساله دولت تدبیر و امید ۱۰۰۰ کیلومتر دیگر به این ارقام افزوده شد که این بسیار ارزشمند و نشانگر تلاش شبانه روزی مهندسان و کارگران و همه دست اندرکاران اجرای طرحها در کشور است.

رییس جمهوری با بیان اینکه چند پروژه مهم دیگر در دست احداث داریم که مطلوب خواهد بود اگر پیش از پایان این دولت به بهره‌برداری برسند، خاطرنشان کرد: همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت که پروژه راه آهن چابهار به زاهدان تا پایان این دولت به بهره‌برداری برسد.

دکتر روحانی ادامه داد: دولت همچنین تلاش خواهد کرد همانگونه که با احداث سدهای متعدد و ایجاد شبکه آبرسانی پایین دست در غرب کشور تحولی در عرصه آبرسانی ایجاد کرده است با احداث و تکمیل شبکه آبرسانی به شرق کشور از خلیج فارس و دریای عمان، به شرق کشور نیز حیات جدیدی ببخشد.

رییس جمهوری گفت: خدمات انجام شده در حوزه آبرسانی و احداث راه و راه آهن یکی از افتخارات دولت‌های یازدهم و دوازدهم است و دولت تا آخرین روز فعالیت خود برای تکمیل پروژه‌های در دست احداث در این عرصه‌ها تلاش خواهد کرد و امیدواریم دولت را در شرایطی بهتر از آنچه تحویل گرفتیم به دولت آینده تحویل دهیم.

سفرها و دستاوردهای سایر مسئولان در استان‌ها

علاوه بر اعضای هیات دولت، در هفته ای که گذشت برخی مسئولان و معاون وزرا نیز سفری به مناطق مختلف کشور داشتند که مهمترین آنها در جدول زیر ارایه شده است:

نام استان نام مسئول اهم سخنان برنامه ها و دستاوردها کهگیلویه و بویراحمد حجت الاسلام رییسی
رییس قوه قضاییه

- تاکید برکاهش نرخ وقوع جرم در کشور با رویکرد اصلاح رفتار مجرمان 

 

- تاکید بر رفع مشکلات و نیازهای زلزله زدگان

-شرکت در شورای قضایی استان
-بازدید از مناطق زلزله زده سی‌سخت
- بازدید از کارخانه قند یاسوج
-پیگیری پرونده ها و مشکلات قضایی استان

-دیدار با خانواده‌های جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای مسافری تهران - یاسوج

همدان

عبدالناصر همتی 
رییس کل بانک مرکزی 

-۹.۲میلیارد دلار ارز برای تامین کالای اساسی و دارو پرداخت شده است

- ارز ۴۲۰۰ تومانی تا ۶ ماه آینده برقرار است
  شرکت در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان همدان اصفهان فرحناز رافع
رئیس مرکز ملی فرش ایران با وجود شرایط تحریم و شیوع کرونا صادرات فرش دستباف نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد رشد داشته است. افتتاح بیست و سومین نمایشگاه فرش دست باف اصفهان خراسان رضوی 

سید ستار هاشمی

معاون وزیر ارتباطات

پهنای باند نسل پنجم اینترنت ۱۰۰ برابر نسل چهارم است

رونمایی از نخستین دکل اینترنت نسل پنجم در کشور در جوار حرم رضوی کهگیلویه و بویراحمد سعید اوحدی
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران

خسارت زلزله‌زدگان سی‌سخت در کمترین زمان ممکن پرداخت می‌شود

بازدید از مناطق زلزله زده سی سخت  کهگیلویه و بویراحمد محمد مخبر 
رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره)

اولویت ستاد اجرایی فرمان امام بازسازی سی‌سخت است

بازدید از مناطق زلزله‌زده سی‌سخت خراسان جنوبی علیرضا کاظمی معاون وزیر آموزش و پرورش

- هشت هزار نیروی جدید تربیتی برای سال تحصیلی آینده در سراسر کشور جذب و به‌کارگیری می‌شوند

-سه هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز در کشور حافظ کل قرآن شدند

آغاز ساخت مدرسه قرآنی در بیرجند

افتتاح میز نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان)

 

لرستان

نعمت‌اله ترکی

معاون وزیر راه و شهرسازی 

۴۷۰ هزار مسکن ملی در کشور تا ۱۴۰۱ تحویل متقاضیان می‌شود

معارفه مدیر کل جدید راه و شهرسازی لرستان گیلان

مسعود منصور

رییس سازمان جنگل ها

خواهان توقف بهره برداری از جنگل‌ها در برنامه هفتم هستیم بازدید از طرح‌های جنگلداری گیلان آذربایجان شرقی مرتضی بختیاری
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره)

کمیته امداد تا پایان سال جاری ۲۳۰ هزار فرصت شغلی ایجاد می‌کند

شرکت در جشن خودکفایی پنج هزار مددجوی آذربایجان شرقی  اصفهان

حمید زادبوم
رییس‌ کل سازمان توسعه تجارت ایران 

سال گذشته صادرکنندگان برغم تحریم‌ها و شیوع کرونا ۴۱.۳ میلیارد دلار صادرات انجام دادند و امسال ۳۱.۲ میلیارد دلار ارز برگشتی به کشور داشتند تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان اصفهان اصفهان

محمدرضا شانه ساز
معاون وزیر بهداشت

در تامین داروهای مورد نیاز بیماری کووید۱۹، در کوتاه‌ترین زمان خودکفا شدیم شرکت در جلسه استانی ستاد مدیریت بیماری کرونا اصفهان  هرمزگان

رضوان حکیم زاده

معاون وزیر آموزش و پرورش

برنامه« عید، هنر و داستان» جایگزین تکالیف نوروزی دانش آموزان دوره ابتدایی شده و ارائه تکالیف به صورت سنتی یا پیک نوروزی ممنوع است شرکت در در نشست شورای معاونان و روسای آموزش وپرورش هرمزگان  البرز علیمراد اکبری
معاون وزیر جهادکشاورزی

۴۰ میلیون یورو برای توسعه سامانه های آبیاری نوین کشور هزینه می شود

معارفه مشاور وزیر و مجری طرح توسعه آبیاری های نوین کشور کرمانشاه

نعمت الله ترکی

معاون وزیر راه و شهرسازی

ساخت ۲ میلیون و ۱۰۵ هزار واحد در این طرح برنامه ریزی شده بود که ۹۰۰ هزار و احد آن از سال ۹۲ تاکنون در دولت تدبیر وامید ساخته شده است

آغاز عملیات اجرایی هزار و ۶۴ واحد مسکونی در کرمانشاه

خراسان شمالی

عبدالهاشم حسن نیا

معاون وزیر راه و شهرسازی

پروژه بجنورد-جنگل گلستان تیرماه سال آتی تکمیل می شود بازدید از طرح های راهداری استان اصفهان

مهراله رخشانی مهر
 

رییس سازمان نوسازی مدارس

۴۷ هزار بخاری گازی در مدارس کشور وجود دارد که به زودی جمع‌آوری ‌خواهد شد.  کلنگ‌زنی چهار واحد آموزشی و پژوهشی بادرود نطنز  فارس

حسین فلاح جوشقانی

معاون وزیر ارتباطات

ظرفیت استفاده از شبکه‌های ارتباطی در کشور ۲.۵ برابر شده است

راه‌اندازی پنجمین سایت نسل پنجم تلفن همراه (۵G) ایرانسل در شیراز

/ ایرنا

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: معاون اول رییس جمهوری کهگیلویه و بویراحمد آغاز عملیات اجرایی آغاز عملیات اجرای دولت تدبیر و امید رییس جمهوری بهره برداری بهره برداری راه و شهرسازی وزیر بهداشت معاون وزیر افتتاح طرح صنایع دستی برنامه ها استان ها تحریم ها آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۶۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟

بازیکن پیشین و پیشکسوت پرسپولیس با بررسی بازی اخیر این تیم مقابل سپاهان به تحلیل چرایی عدم گلزنی سرخپوشان در این دیدار پرداخت. - اخبار ورزشی -

بهزاد داداش‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص تساوی پرسپولیس مقابل سپاهان، اظهار داشت: پرسپولیس برای چندمین بار در این فصل فرصت عبور از استقلال و رسیدن به صدر جدول را از دست داد. در حالی که استقلال در تبریز مقابل تراکتور متوقف شد، بهترین فرصت بود تا شاگردان اوسمار صدر را در اختیار خودشان قرار دهند. متاسفانه در هفته‌های پایانی حساسیت بازی‌ها به گونه‌ای است که به تیم‌ها اجازه نمی‌دهد بازی همیشگی‌شان را انجام دهند. پرسپولیس مقابل سپاهان به اندازه انگشتان دست هم موقعیت صددرصد گل نداشت.

شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد

وی ادامه داد: وقتی بازی شروع شد و نمایش دو تیم را دیدیم، مشخص بود که به احتمال زیاد بازی با نتیجه تساوی به پایان می‌رسد، ما نگران این بودیم که روی یک حادثه و یا غفلت، دروازه پرسپولیس باز شود و همه چیز از دست برود. شاگردان اوسمار هیچ برنامه‌ای برای گلزنی نداشتند و یک فوتبال شتاب‌زده را از آنها شاهد بودیم و عدم تمرکز لازم بازیکنان باعث شد که آنها نتوانند عملکرد هفته‌های قبل را داشته باشند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس افزود: هرچه از بازی می‌گذشت کار برای پرسپولیس سخت‌تر می‌شد و اخراج امید عالیشاه آب سردی بود بر روی تیم و وقتی پرسپولیس 10 نفره شد، سپاهان جلو کشید و حتی در ثانیه‌های پایانی هم می‌توانستند به گل برسند. به هر حال تساوی دو تیم عادلانه بود. پرسپولیس در هفته‌های آینده باید با نساجی با انگیزه بازی کند که برای بقا می‌جنگد، قطعا کار سرخپوشان دشوارتر هم می‌شود. به عقیده من اگر استقلال و پرسپولیس این هفته برنده می‌شدند، قطعا کارشان در هفته‌های آینده راحت‌تر بود.

وی در پاسخ به این سوال که رقابت قهرمانی سرخابی‌ها در پایان لیگ به نفع کدام تمام می‌شود؟ گفت: استقلال در هفته‌های گذشته تمرکز لازم را نداشته است، حاشیه‌های مدیریتی این باشگاه باعث شده این تیم تمرکز نداشته باشد که این موضوع را در بازی با تراکتور هم دیدیم. نمی‌توان از الان قهرمان لیگ را پیش‌بینی کرد و لذت آن به این است که این رقابت تا هفته پایانی ادامه داشته باشد اما من فکر می‌کنم پرسپولیس هنوز هم شانس قهرمانی دارد، البته اگر کادر فنی و بازیکنان تیم قدر موقعیتی که در آن قرار دارند را بدانند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حرف آخر استقلال: هفته پایانی باید با تماشاگر باشد
  • قدردانی وزیر کشور از تلاش بی وقفه برای پیداکردن یسنا، دختر ایران زمین
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟
  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • روایتگری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • احزاب لبنانی در انتخاب رییس‌جمهور کشورشان تفاهم و تسریع کنند
  • توضیحات وزیر کشور درباره نیکا شاکرمی
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!