Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید بیکی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روند احداث کارخانه شیر نهبندان به دلیل مشکلات حقوقی سرمایه‌گذار با بانک کشاورزی متوقف شده است.

وی با بیان اینکه کارخانه فرآوری شیر توسط بخش خصوصی در دست احداث است گفت: آمادگی پرداخت تسهیلات جدید از محل تسهیلات جهش تولید به سرمایه‌گذار طرح را داریم ولی تاکنون سرمایه‌گذار به دلیل معوقات بانکی استقبال نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار نهبندان گفت: سرمایه‌گذار کارخانه شیر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان معوقات بانکی دارد و تا این معوقات پرداخت نشود، نمی‌تواند از تسهیلات جدید استفاده کند.

وی عنوان کرد: همچنین چندی پیش برای رفع مشکل معوقات کارخانه جلسه‌ای برگزار شد تا با همکاری بانک کشاورزی از محل تسهیلات داخلی بانک، معوقات طرح پرداخت و مشکل سرمایه‌گذار رفع شود.

بیکی افزود: عملیات اجرایی ساختمان کارخانه شیر به اتمام رسیده و نصب تجهیزات باقی مانده که هشت میلیارد تومان اعتبار برای خرید و نصب تجهیزات کارخانه نیاز است.

وی با بیان اینکه این کارخانه ظرفیت فرآوری ۶ هزار و ۶۰۰ تن شیر را در سال دارد گفت: مقرر شد با توجه به اینکه نهبندان قطب پرورش شتر در خراسان جنوبی است، در این کارخانه خط فرآوری شیر شتر نیز ایجاد شود.

احداث کارخانه شیر نهبندان سال ۸۹ در زمینی به مساحت حدود ۳ هکتار آغاز شد و با گذشت ۱۰ سال هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.

نهبندان در ۲۰۰ کیلومتری جنوب بیرجند قرار دارد.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی نهبندان کشاورزی کارخانه خراسان جنوبی محصولات لبنی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی نهبندان کشاورزی تسهیلات بانکی نهبندان کشاورزی کارخانه خراسان جنوبی محصولات لبنی اخبار کنکور سرمایه گذار کارخانه شیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۶۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر غفاری آثار در دیدار رؤسای ادارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تأمین اجتماعی، صندوق بیمه کشاورزان و عشایر شهرستان و همچنین نماینده کارخانه سیمان اکباتان ضمن تاکید و توجه ویژه به حقوق عامه کارگران افزود: کارخانه‌ها، کارگاه‌ها، شرکت‌های تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی شهرستان موظف به بکارگیری نیروهای بومی شهرستان هستند در غیر این صورت ما ورود می‌کنیم و بر اساس قانون عمل خواهیم کرد

غفاری آثار همچنین پیرامون مشکل دوربرگردان شهرک صنعتی رزن نیز اضافه کرد: ایجاد دوربرگردان در نزدیکی شهرک صنعتی رزن را با جدیت پیگیری کردیم اما نظر کمیته فنی پلیس راهور استان برای ما فصل الخطاب است.

وی ضمن اعلام حمایت از واحدهای تولیدی شهرستان گفت: در سال گذشته بیش از یکصد میلیاردتومان به واحدها تسهیلات پرداخت شده و در حال پرداخته اما همچنان نیاز واحدها بیشتر از این مبالغ هست و به دنبال جذب تسهیلات ویژه و خوبی برای بنگاه‌های اقتصادی شهرستان رزن هستیم.

وی درباره موضوع مشکلات جامعه کارگری کارخانه سیمان اکباتان نیز افزود: مشکلات کارگران کارخانه سیمان به دور از حواشی و از طریق راهکارهای قانونی باید رفع شود.

کد خبر 6090548

دیگر خبرها

  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 
  • مصوبات شوراها بر جذب سرمایه‌گذار معطوف شود
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • تشریح آخرین وضعیت دو پروژه سرمایه‌گذاری خارجی
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • برداشته شدن سدهای صخره‌ای هتل صخره‌ای
  • استقبال و حمایت از سرمایه‌گذاران در لرستان