Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ماشین سازی بیان کرد با این که کار برای بقا در لیگ بیستم خیلی سخت است، اما قطعا این تیم در لیگ برتر حفظ خواهد شد

مجتبی خورشیدی صحبت هایی را در مورد ماشین سازی عنوان کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از مهر، کادر فنی تیم ماشین سازی به تازگی تغییر یافته و مهدی پاشازاده به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد و در کنار وی نام محمد نیک سیرت و مجتبی خورشیدی به عنوان دستیاران وی مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی خورشیدی یکی از دستیاران پاشازاده در ماشین سازی تبریز گفت:

پر واضح است پذیرفتن مسئولیت تیم ماشین سازی یک ریسک بزرگ بود، اما ما با علم کامل نسبت به دشواری کار این ریسک بزرگ را پذیرفتیم و به تبریز آمدیم تا نشان دهیم در فوتبال کار نشد ندارد.

مربی تیم ماشین سازی ادامه داد:

تبریز یکی از فوتبالی‌ترین شهرهای ایران است و ظرفیت‌های فوتبالی در این شهر فراوان است. تیم ماشین سازی هم یکی از تیم‌های ریشه‌ای در فوتبال ایران است و واقعاً حیف است این تیم سقوط کند. با عزمی جزم و آگاهی از همه مشکلات قدم در این راه بزرگ گذاشتیم و به تنها چیزی که در این راه فکر نمی‌کنیم، سقوط است.

خورشیدی تاکید کرد:

پاشازاده به رغم جوانی یکی از مربیان کاملاً باتجربه در فوتبال است و تا جایی که من می‌دانم خود پاشازاده هم ورود به این چالش‌ها را دوست دارد.

او اضافه کرد:

با اینکه زمان کمی داشتیم، اما سعی کردیم با انجام تمرینات ریکاوری منظم و کار کردن روی مسائل روحی روانی، تیم را برای بازی با شهرخودرو آماده کنیم. در حد توان روی تیم شهرخودرو هم مطالعاتی کردیم تا روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کنیم. امیدوارم نیم فصل دوم را با یک پیروزی خانگی و روحیه بخش آغاز کنیم تا با چنین نتیجه‌ای راه را برای هدف دشواری که پیش رو داریم هموار نماییم.

اخبار داغ 

جسد دستیار کارلوس کی روش در خانه اش پیدا شد؛ خودکشی؟ خبر خوش برای طلبکاران پرسپولیس؛ سرخپوشان پولدار شدند بازداشت مردی با جلیقه انتحاری در عوارضی تهران ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ایلکای گوندوعان از علاقه منچستریونایتد به خودش پرده برداشت همسر موراتا: پسرمان باعث شد آلوارو بیمار شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ماشین سازی مجتبی خورشیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۷۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی هوش مصنوعی از هر چیزی توپ درست کنه! (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کار برداشت گل محمدی از باغات شهرستان خاش آغاز شد
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ چیزی جز گوشی لازم نیست
  • وقتی هوش مصنوعی از هر چیزی توپ درست کنه! (عکس)
  • سردار رادان: دشمن می‌خواهد از خاکریز حجاب بگذرد / اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند
  • هدیه به حسینی قبل از پرسپولیس
  • دشمن می خواهد از خاکریز حجاب بگذرد ؛ اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند
  • سردار رادان: دشمن می خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذردY اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند/ 32 سازمانی که در این نظام مسئول بودند برای ساماندهی حجاب و عفاف نه تنها کار خودشان را نمی کنند بلکه شبهه و شک و تردید در دل مردم نیز می اندازند
  • سردار رادان: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد؛ اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند
  • رادان : دشمن می خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد ؛ اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر