Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید موسی خادمی گفت: با توجه به همسایگی با استان خوزستان احتمال ورود ویروس جهش یافته موسوم به کرونای انگلیسی به لرستان زیاد است .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ خادمی روز شنبه در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مقابله با کرونا که به ریاست دکتر روحانی و با حضور استانداران سراسر کشور برگزار شده بود ،اظهارکرد: روند بیماری در استان تا حد زیادی کنترل شده ولی به دلیل همسایگی با استان خوزستان و رشد بی سابقه کرونا در این استان، احتمال ورود ویروس جهش یافته موسوم به کرونای انگلیسی به لرستان زیاد است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: با در نظر گرفتن ارتباط وسیعی که بین لرستان و خوزستان وجود دارد، مسئولین و مردم نسبت به کنترل ورود و خروج ها به این استان توجه ویژه داشته باشند .

خادمی با اشاره به نقش مهم مردم در انجام اقدامات پیشگیرانه، تصریح کرد : هم استانی ها در صورت امکان از تردد به سمت خوزستان تا اطلاع ثانوی اجتناب کنند .

او گفت : مردم در صورت مشاهده موارد مشکوک به ویروس کرونای انگلیسی با مراجعه به مراکز درمانی و اطلاع رسانی به موقع نسبت به انجام تست از خود و اطرافیان اقدام کنند زیرا بهترین روش برای مقابله با این ویروس اقدام سریع برای پیشگیری از انتشار گسترده بیماری است .

خادمی با تأکید بر اهمیت همکاری مردم در بحث مقابله با کرونا،یادآورشد: متأسفانه تعدادی از شهرهای استان با تغییر وضعیت آبی به رنگ زرد تبدیل شده اند که اکنون می توان لرستان را در وضعیت زرد کرونا اعلام کرد .

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خادمی کرونا در ایران کرونا در لرستان کرونای انگلیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۷۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابالفضل (ع) لرستان گفت: سه هزار بسیجی محلات و اقشار نوزدهم و بیستم اردیبهشت به ارتفاعات بازی دراز اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، محمد محمودوند امروز _دوشنبه، دهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به نزدیک شدن برگزاری اردوهای راهیان نور غرب کشور اظهار کرد: قرار بود سه هزار بسیجی محلات و اقشار سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت به ارتفاعات بازی دراز کرمانشاه اعزام شوند که به دلیل نامساعد بودن هوا در این دو روز به روزهای نوزدهم و بیستم اردیبهشت تغییر کرد.

وی افزود: اردوهای راهیان نور اقدامی مهم برای تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه بین جوانان است تا بیش از پیش با سیره عملی شهدا به ویژه شهدای دفاع مقدس آشنا شوند.

کد خبر 749155

دیگر خبرها

  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه در لرستان
  • ۳ هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند
  • ثبت‌ نام بیش از ۶۰۰۰ نفر از مادران غیرشاغل لرستانی در صندوق بیمه
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۰؛هشدار نارنجی هواشناسی برای ۱۴ استان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • ورود سامانه‌ بارشی فعال به خوزستان
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!