Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان دبیر جشنواره رنگ‌ها و نیرنگ‌ها از برگزاری جشنواره ملی فرهنگی هنری رنگ‌ها و نیرنگ‌ها تحت عنوان "درنگی در فرق انحرافی و عرفان‌های کاذب" به میزبانی سمنان خبر داد.

حجت‌الاسلام سعید اعتمادی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این جشنواره ملی در بخش‌های پوستر، کاریکاتور، فیلم کوتاه، نمایش،پادکست و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

...برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه هنرمندان و علاقه‌مندان از سراسر کشور می‌توانند آثار خود را تا 15 اردیبهشت‌ماه 1400به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند اضافه کرد: آثار دریافتی از سوی داوران بخش‌های مختلف ارزیابی و برگزیدگان در جشنواره که در خردادماه برگزار خواهد شد معرفی می‌شوند.

دبیر جشنواره رنگ‌ها و نیرنگ‌ها با اشاره به جوایز این جشنواره تصریح کرد: جوایز برگزیدگان از 70 میلیون تا 30 میلیون ریال خواهد بود.

وی با بیان اینکه هجوم فرهنگ بیگانه به فرهنگ ایرانی اسلامی در سالیان اخیر شدت بیشتری گرفته افزود: اخلال در روند توسعه و نشر و گسترش آموزه های اسلام ناب یکی از سیاست‌های دشمنان از طریق میدان دادن به فرق ضاله و عرفان‌های کاذب است.

اعتمادی از فضای مجازی به عنوان یکی از پایگاه‌های فعالیت فرق ضاله و عرفان‌های کاذب نام برد و گفت: با توجه به استفاده گسترده دشمن از فضای مجازی برای ایجاد سستی در اعتقادات جوانان، ما نیز باید از این فضا برای پاسخ دهی به شبهات ایجاد شده و نشر و گسترش آموزه های اسلام ناب بهره بگیریم.

وی به بیانیه گام دوم و نامه‌های رهبری معظم انقلاب به جوانان غربی اشاره و خاطرنشان کرد: همه این موارد نیز با هدف روشن‌گری و تبیین اسلام ناب از سوی رهبری فرزانه انقلاب صورت گرفته است.

دبیر جشنواره رنگ‌ها و نیرنگ‌ها تلاش برای نشر ارزش‌های اسلامی و شکل‌گیری تمن اسلامی را مقدمه‌ای بر ظهور منجی عالم بشریت ارزیابی و اظهار کرد: همه ما در پاسداری از ارزش‌های اسلام ناب و مقابله با مکاتب انحرافی و فرق ضاله وظیفه جدی داریم.

وی یادآوری کرد: جشنواره ملی فرهنگی هنری "درنگی در فرق انحرافی و عرفان‌های کاذب" با مشارکت موسسه نگاه، صداوسیما، فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حوزه علمیه سمنان، تبلیغات اسلامی استان، شهرداری سمنان و..برگزار می‌شود و در آن به محورهای مختلفی در خصوص فرق ضاله و عرفان‌های کاذبی نظیر: بهاییت، انجمن حجتیه، مسیحیت صهیونیستی، تصوف، عرفان‌های کاذب و دروغین و...پرداخته می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری جشنواره عرفان های کاذب فرقه بهاییت سمنان عرفان و تصوف رنگ ها و نیرنگ ها عرفان های کاذب فرق ضاله اسلام ناب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۷۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» با هدف تقویت روحیه و انگیزه جهاد و مقاومت در بین فرزندان، نوادگان، همسران و بستگان پیشکسوتان جهاد و مقاومت و همچنین ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و اشاعه جهاد تبیین در سطح جامعه و الگوسازی برای جوانان با استفاده از پیشکسوتان دفاع مقدس فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت با حضور سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این اختتامیه با حضور رحمت الله رضایی معاون فعالیت‌های سازمان دانش آموزی کشور، مجاهد مدیرکل امور ایثارگران وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، حجت الاسلام پورسانی مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش، سردار باستان رییس سازمان بسیج دانش آموزی و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس همراه است.

مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» فردا دوشنبه ساعت ۹ تا ۱۱ در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در بزرگراه شهید حقانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6091221 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • شوم تار ؛ عرفان طهماسبی
  • شایعه عجیب درباره «شهریار»؛ با عالم غیب در ارتباط است!
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در خوزستان
  • تکریم چهره ماندگار فلسفه و عرفان در شیراز
  • پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)