Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@23:52:20 GMT

۴۸ هزار اصله از درختان معابر شهرری هرس شد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۷۴۶۴

۴۸ هزار اصله از درختان معابر شهرری هرس شد

رضا معلم روز شنبه به خبرنگاران گفت: این عملیات شامل هرس فرم و حذف سرشاخه های خشک به منظور افزایش تولید شاخه های جوان، فرم دهی و آرایش و جلوگیری از شکستگی درختان در زمان بارش برف طبق دستورالعمل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران انجام شد.

وی اظهار داشت: این عملیات همچنین با نظارت کارشناسان مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبزمنطقه ۲۰ و ناظرین مقیم فضای سبز نواحی در بزرگراهها، خیابانها و بوستانها انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول خاطرنشان کرد:????عملیات روغن پاشی زمستانه درختان نیز جهت پیشگیری و کاهش جمعیت آفات در فصل بهار و تابستان و با استفاده از روغن ولک زمستانه تحت نظارت کارشناسان مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز اجرا نیز شد.

معلم با بیان اینکه اقدامات مدیریت شهری در عید "۱۴۰۰" باید در خاطر شهروندان ماندگار شود، تاکید کرد: مشارکت مردم در رویدادهای این‌ چنینی  موجب تقویت حس تعلق خاطر شهروندان نسبت به شهر می‌شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۰ تهران - شهرری ادامه داد: شرایط خاص به وجود آمده کرونایی برای ایام عید نوروز می تواند به عنوان نقطه عطفی در نوع خدمات رسانی به همشهریان قلمداد شود.

وی تاکید کرد: استفاده از ظرفیت های موجود می تواند تجربه خوبی را هم برای شهروندان و هم برای مدیران شهری به دنبال داشته باشد تا مجموعه مدیریت شهری، احساس خوشایند و با نشاطی را در ایام سال نو با اقداماتی مطلوب و مناسب به همشهریان هدیه کند.
در این جلسه  که با حضور روسای ادارات و شهرداران نواحی برگزار شد، ضمن ابلاغ موارد مد نظر، هماهنگی های لازم جهت اجرای طرح یکپارچه منطقه ای در راستای اجرای فعالیت های ویژه مرتبط با طرح استقبال از بهار صورت گرفت.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

برچسب‌ها شهرستان ری شهرداری منطقه بیست تهران معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری شهرستان ری اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۷۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد

سرپرست شهرداری کرمان با اشاره به آغاز به کارنهضت آسفالت معابر شهری کرمان، گفت :برای توسعۀ شهر کرمان، چاره‌ای نیست جز اینکه همگی با اهتمام مضاعف، پای کار شهر کرمان باشیم.

وی افزود:  از الطاف اعضای شورای اسلامی شهر در همراهی با شهرداری در سرعت‌بخشی به آغاز جهاد آسفالت معابر و همچنین از همکارانم که بی‌چشم‌داشت و تمام‌وقت کار می‌کنند، تشکر می‌کنم.

تویسرکانی بیان کرد: قرارگاه جهاد آسفالت شهرداری کرمان را تشکیل دادیم تا آسفالت معابر در اسرع وقت، رصد و اجرا شود.

منصور ایرانمنش، رییس کمیسیون حمل‌ونقل و عمران شورای اسلامی شهر کرمان نیز در این مراسم گفت:طی دوسال گذشته معابر حاشیۀ شهر کرمان و شهرک‌های اطراف آسفالت شد  و در برنامه‌ریزی روکش آسفالت سال‌جاری، معابر داخل شهر و معابر خاکی بالای ۱۴ متر آسفالت می‌شود. 

ر پایان این آیین توسط شهردار کرمان، احکام «محمدرضا یحیی‌زاده»، معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان به‌عنوان «فرمانده قرارگاه جهاد آسفالت» و «قاسم بابایی»، مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری به‌عنوان «جانشنین فرمانده قرارگاه جهاد آسفالت» اعطا شد.

طی دو روز گذشته با آسفالت خیابان‌های «شهید کامیاب» و «پاسداران»، روکش آسفالت دو میلیون و ۵۰۰ هزار مترمربع از معابر شهر در قالب «جهاد آسفالت» آغاز شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • سبزتر شدن فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان تهران
  • حرکت تانک‌وار شهرداری زاکانی علیه پارک‌های قدیمی تهران؛ باز کردن باب «درخت‌کشی» به چه قیمتی؟
  • باز کردن باب «درخت‌کشی» به چه قیمتی | حرکت تانک‌وار شهرداری زاکانی علیه پارک‌های قدیمی تهران!
  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران
  • درخت کشی در تهران؛ چرا شهرداری به دنبال قطع درختان است؟
  • برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • چرا شهرداری می‌خواهد با تانک از روی پارک‌های تهران بگذرد؟
  • بسته‌های تشویقی شهرداری جهت رغبت در نوسازی بافت‌های فرسوده!
  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر