Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بابک پردل، رئیس مرکز رشد و واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل گفت: این خط تولید با ظرفیت تولید سالانه ۱۵۰ تن، توسط مهندس احدوند به عنوان یکی از هسته‌های فناور مستقر در مرکز رشد اردبیل راه‌اندازی و تحویل خریدار شد.

او افزود: این شرکت که سابقه ساخت دستگاه‌ها و ماشین‌آلات فیلر بونکر، میوه خشک‌کن ،کوره تحت خلا، برش و خم میلگرد را دارد برای دستیابی به دانش فنی این خط تولید سه ماه تلاش و تحقیق و همچنین بالغ بر ۲ میلیارد ریال هزینه کرده است و قادر است سالانه ۳۰ عدد از این خط تولید را روانه بازار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پردل گفت: این خط تولید شامل سه بخش اصلی خشک‌کن، میکسر و اکسترودر می‌باشد که خشک‌کن آن با پنل مخصوص و سیستم گرمایش بهینه ساخته شده است و راندمان زمانی بسیار مطلوبی دارد و با مبدل حرارتی سه جداره خود احتمال تماس گازهای احتراق با محتویات داخل خشک‌کن را به صفر می‌رساند و کربن اکتیو بدون هیچ گونه آلودگی در آن خشک می‌گردد. 

او ادامه داد: میکسر این خط با ظرفیت ۸۰ کیلوگرم با موتور الکتریکی ۱۱ کیلووات و گیربکس شفت مستقیم برای تولید خمیر کربن اکتیو همگن طراحی شده و با توجه به درصد بالای آب در خمیر کربن اکتیو، میکسرهای عادی قادر به اختلاط کامل مواد آن نیستند ، اکسترودر این خط ویژه کربن اکتیو بهینه شده دارای سیستم هیدروموتور و ظرفیت ۶۰ کیلوگرم در ساعت مجهز به کاتر اتوماتیک و کنترل‌دار برای تولید میله‌های یک شکل و یک اندازه کربن اکتیو. طرح سیستم ماردون این اکسترودر ویژه کربن اکتیو ساخته شده است.

رئیس مرکز رشد و واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل گفت: کربن اکتیو تولید شده توسط این خط تولید در صنایع پتروشیمی و پالایشگاهی و همچنین ساخت دستگاه‌های تصفیه آب مورد استفاده قرار می‌گیرد و بازار مصرف خوبی دارد.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اردبیل صنایع پتروشیمی و پالایشگاهی خط تولید کربن اکتیو خشک کن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۷۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه ‌اندازی برات الکترونیک برای تامین مالی تولید

معاون بانک مرکزی گفت: برات الکترونیک ابزار قدرتمند تامین مالی تولید در زمان سیاستهای انقباضی است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مهران محرمیان معاون بانک مرکزی در مراسم رونمایی از برات الکترونیک در وزارت اقتصاد، گفت: در راستای برنامه کنترل تورم از طریق کنترل مقداری ترازنامه بانکها مدیریت خلق نقدینگی در دستور کار قرار گرفته است.

محرمیان افزود: گفت: یگ‌نگرانی در این مسیر موضوع تامین مالی تولید است. پروژه برات الکترونیکی در زمان سیاستهای انقباضی پول به عنوان یک ابزار بسیار کارا مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی افزود، شبکه بانکی برای پیاده سازی این پروژه آمادگی کامل دارند، اداره تامین مالی زنجیره تولید و حوزه فناوری های نوین موارد فنی و جزییات را به خوبی پیش برده اند.

محرمیان گفت: هماهنگی خیلی خوبی در میان وزارت اقتصاد و بانک مرکزی ایجاد شد و امروز شاهد رونمایی از سامانه برات الکترونیک هستیم.

معاون فناوریهای نوین بانک مرکزی در خاتمه گفت: وزارت ارتباطات در سامانه تعامل پذیری، شرکت خدمات انفورماتیک و.... نیز در نهایی سازی این پروژه مشارکت داشتند.

در این نشست معاون اقتصادی وزارت اقتصاد تاکید کرد، برات الکترونیک ابزار مکمل اوراق گام است و یک ابزار مهم برای تامین مالی تولید محسوب میشود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • دردسرهای افزایش بیش‌ از حد انرژی‌های تجدیدپذیر برای آینده
  • دردسرهای افزایش بیش‌ازحد انرژی‌های تجدیدپذیر برای آینده
  • تولید الماس فقط در ۲ ساعت و نیم!
  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • راه‌اندازی ۱۹۷۵ گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان
  • جیمزوب پازل شکل‌گیری کهکشان‌ها را به هم ریخت
  • رئیسی: ایران پیشرفته و فناور می‌تواند برای جهان نوآوری داشته باشد
  • راه ‌اندازی برات الکترونیک برای تامین مالی تولید