Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@04:24:44 GMT

بازار خودروهای میلیاردی کسادشد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۸۳۲۰

بازار خودروهای میلیاردی کسادشد

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفت: اکنون تقاضا تنها برای خودرو‌های زیر ۶۰۰ میلیون تومان است و خودرو‌های بالای یک میلیارد بدون مشتری مانده اند. ناطقان: سعید موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو  در خصوص آخرین وضعیت بازار خودرو، گفت: قیمت خودرو نسبت به هفته گذشته کمتر شده و اکنون بازار به شدت آرام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که در گذشته اعلام شد امسال قیمت  خودرو شب عید افزایش نخواهد داشت.



این مقام مسئول ادامه داد: طی ۵۴ روز گذشته تاکنون نوسان ۲ تا ۳ میلیون تومانی در بازار خودرو داشتیم اما اکنون این نوسان به نقطه صفر رسیده است و دیگر شاهد التهابات در بازار خودرو نخواهیم بود.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو ادامه داد: در بازار خریداران واقعی حضور دارند و دیگر دلالی در بازار مشاهده نمی‌شود. خریداران نسبت به سلیقه خود خرید می‌کنند و به دنبال خودروی ارزان قیمت نیستند.

او با تاکید بر اینکه بیش از ۹۰ درصد خودرو‌های وارداتی موجود در بازار، ارزشی بیش از یک میلیارد تومان دارد، گفت: قرار است از خودرو‌های میلیاردی مالیات اخذ شود که این کار باعث افت تقاضا و رکود بیشتر در بازار خودروهای وارداتی‌ می‌شود. اکنون تقاضا تنها برای خودرو‌های زیر ۶۰۰ میلیون تومان است و خودرو‌های بالای یک میلیارد بدون مشتری مانده اند
منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: بازار ، خودرو ، ناطقان ، کساد ، نمایشگاه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بازار خودرو ناطقان کساد نمایشگاه بازار خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۸۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروها گفت: اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی از عصر امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: ۴ محصول ایران خودرو گران شد

وی تاکید کرد: این چهار خودروی وارد شده شامل دو خودروی برقی، یک هیبریدی و یک بنزینی صرفاً برای متقاضیان دور اول ثبت‌نامی‌های اسفند ماه ١۴٠١ عرضه خواهد شد.

کد خبر: 1229549 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • خودروهای خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در آب های استان بوشهر توقیف شد
  • توقیف خودرو‌های خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در استان بوشهر
  • قیمت خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت +جدول
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • چری در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ با رویکرد «اکوسیستم متنوع»
  • قیمت خودرو امروز ۱۶ اردیبهشت +جدول
  • تکلیف نامعلوم عرضه خودرو‌های وارداتی!
  • رنگ پلاک خودروها نشانه چیست؟
  • شیب تند کاهش قیمت خودرو در بازار / ریزش سنگین پژو پارس