Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر شما دچار مشکل و ناراحتی پوستی شده اید باید بدانید که این مشکل توسط متخصص پوست و مو حل می شود یا مراکز مراقبت پوستی؟ بعضی از افراد هستند که به دلیل کاهش هزینه های مراقبتی، برخی از خدمات پوستی خود را در آرایشگاه ها و توسط افراد غیر متخصص انجام می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید بدانید این کار نه تنها هزینه های شما را کاهش نمی دهد بلکه موجب آسیب رساندن و صرف هزینه های بیشتر برای درمان می شود. بنابراین، بهترین راه برای درمان و رفع مشکلات پوستی مراجعه به متخصص پوست و مو در شیرازو یا شهری که در آن سکونت دارید، است. شما می توانید بنا به تشخیص متخصص برای رفع مشکل خود اقدام کنید.

خدمات متخصص پوست و مو شیراز و معرفی بهترین متخصص

شاید این سوال همواره برای شما مطرح شود که می توانید چه خدماتی از متخصص پوست و مو بگیرید؟ و اینکه بهترین متخصص پوست شیراز و سایر شهرهای ایران کیست؟ برای یافتن جواب این سوالات با ما همراه شوید. خدماتی که شما می توانید از متخصص پوست و مو دریافت کنید شامل غربالگری و درمان سرطان پوست، تزریق بوتاکس و ژل، لایه برداری پوست، لیزر پوست و لیزر موهای زائد، کاشت مو و بسیاری خدمات دیگر می شود. شما می توانید با مراجعه به سایت پی جو که مرجع معرفی بهترین پزشکان متخصص و کسب و کارها در شهر های است؛ بهترین متخصص پوست و مو را بیابید و برای مراقبت و درمان به او مراجعه کنید.

مراقبت از پوست و مو یک امر ضروری است

انواع خدمات پوستی در شیراز

لیزر پوست

امروزه و با پیشرفت علم پزشکی، لیزر پوست بدن یکی از پر طرفدار ترین خدمات پوستی است. بسیاری از افراد برای از بین بردن خال های گوشتی و لکه های بدترکیب پوستی به متخصص پوست و مو مراجعه می کنند تا از شر آنها راحت شوند.

لیزر موهای زائد

از بین بردن موهای زائد یکی از اصلی ترین دغدغه ی خانم هاست. امروزه لیزر موهای زائد صورت و بدن بسیار مورد استقبال و توجه مردم قرار گرفته است. لیزر کردن باید حتما تحت نظارت پزشک متخصص انجام شود تا آسیبی به پوست بدن وارد نشود.

جوانسازی پوست

از دیگر خدمات پوستی که توسط متخصصین پوست ارائه می شود و امروزه بسیار پرطرفدار است، روش های مختلف جوانسازی پوست است. جوانسازی از طریق روش های مختلفی همچون جوانسازی با لیزر، تزریق بوتاکس، لیفتینگ، تزریق ژل و فیلر، لایه برداری شیمیایی و بسیاری روش های دیگر صورت می گیرد. حتما در نظر داشته باشید جوانسازی باید تحت نظر پزشک متخصص انجام شود تا آسیب پوستی برای شما به دنبال نداشته باشد.

تزریق بوتاکس و ژل فیلر چربی

یکی از روش های رایج جوانسازی پوست، تزریق بوتاکس و ژل فیلر چربی است. افراد زیادی برای از بین بردن چین و چروک صورت و از بین بردن خطوط پیشانی اقدام به تزریق بوتاکس می کنند. حتما در نظر داشته باشید این موضوع بسیار حائز اهمیت است زیرا اگر با بی تجربگی دکتر مواجه شوید تاوان آن را با عدم زیبایی صورت خود پس خواهید داد. با مراجعه به متخصصمی توانید جذابیت و جوانسازی چهره ی خود را چندین برابر کنید.


مراجعه به متخصص پوست و مو در شیرازبرای درمان ریزش مو

 

خدمات و درمان مشکلات مو

درمان مشکلات ریزش مو

دغدغه ی بسیاری از افراد ریزش مو و مشکلات مربوط به مو است. عوامل بسیار زیادی همچون ژنتیک، رژیم های غیر اصولی، بیماری و... باعث ریزش مو می شوند. تحقیقات نشان می دهد بیمار بودن پوست سرو عدم مراقبت های صحیح از مو، باعث به وجود آمدن مشکل ریزش مو می شود. شما می توانید برای درمان مشکلات ریزش موی خود به متخصص پوست و مو مراجعه کنید و مشکل خود را درمان کنید.

کاشت و پیوند مو

امروزه شاهد این موضوع هستیم که افراد زیادی دچار کچلی می شوند. بعضی از این افراد برای حل مشکل خود و با مشورت پزشک متخصص به کاشت و یا پیوند مو می کنند. شاید بارها و بارها این موضوع را شنیده باشید که بهترین متخصصین پوست مو در شیراز حضور دارند. افراد زیادی از شهرهای مختلف برای کاشت مو به شیراز مراجعه می کنند. همانطور که قبلا نیز به آن اشاره کردیم می توانید برای اطلاع از لیست بهترین متخصصان پوست و نو در ایران و به خصوص شیراز به سایت ما یعنی payju.ir مراجعه کنید.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: متخصص پوست و مو متخصص پوست و مو شما می توانید بهترین متخصص تزریق بوتاکس خدمات پوستی مو در شیراز بین بردن برای درمان موهای زائد ریزش مو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۸۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درصد موفقیت درمان ناباروی با روش IVF در ایران

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد ابراهیم پارسانژاد در مورد درمان ناباروی، اظهار داشت: وقتی زوجین برای درمان ناباروری مراجعه می کنند در مرحله اول درمان های سطحی مربوط به زوجین برای انها تجویز می شود و در صورت لزوم درمان های اولیه به سمت درمان های پیشرفته سطح ۳ می رود.

وی افزود: بعد ازدواج درصد بارداری یک زوج در ماه اول ۱۵ درصد، در ۶ ماه اول ۵۰ درصد، در ۸ ماه این میزان به ۸۰ درصد و بعد از یک سال احتمال بارداری برای آنها به ۱۰۰ درصد می رسد.

این فوق تخصص نازایی، با اشاره به اینکه تمامی زوج های نابارور می توانند در فرایند درمان قرار گیرند، تاکید کرد: این به معنای این نیست که همه آنها بچه دار می شوند. طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت بین ۳۵ تا ۴۰ درصد از افرادی که اقدام به درمان ناباروی می کنند و از روش های کمک باروری استفاده می کنند، صاحب بچه می شوند.

وی تاکید کرد: تا سال ها پیش اگر زوجی مراجعه می کردند که به قول معروف مرد دچار مشکل بود و اسپرم نداشت به او گفته می شد که قابل درمان نیست. اما حالا درمان برای همه افراد نابارور انجام می شود اما این به معنای موفقیت در همه این عمل ها نیست.

بیست و سومین کنگره انجمن باروری و ناباروری ایران، ۱۹ الی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

کد خبر 6092722 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • ۷ تاثیر شگفت انگیز و باورنکردنی سفیده و زرده تخم مرغ برای پوست و مو
  • سیگار نابودگر ظاهر و زندگی افراد؛ از آسیب‌های پوستی تا تهدید سلامتی
  • نیاز ۱۹۴ بیمار هموفیلی استان همدان به داروی مستمر
  • کبد چرب و دردسرهایش
  • معرفی ۴ ماسک معجزه آسا برای مو با تخم مرغ + طرز تهیه
  • بهترین میوه برای تقویت سیستم ایمنی بدن
  • برای میکاپ عروس، به کدام آرایشگاه زنانه تهران مراجعه کنیم؟
  • جزئیاتی از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • خواص معجزه‌آسای سیر برای پوست و مو
  • درصد موفقیت درمان ناباروی با روش IVF در ایران