Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@07:28:03 GMT

افزایش ساعت کار ادارات پست استان اصفهان

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۸۴۰۱

افزایش ساعت کار ادارات پست استان اصفهان

ایسنا/اصفهان در راستای تکریم مشتریان و ارائه خدمات مطلوب پستی به شهروندان در اسفند ماه ۱۳۹۹ و فرودین ماه ۱۴۰۰ و همچنین به منظور جلوگیری از ایجاد هرگونه اختلال در انجام فرآیندهای پستی به لحاظ افزایش ترافیک مرسولات در روزهای پایانی سال‌ و جلوگیری از ازدحام مردم، ساعت ارایه خدمات در ادارات مرکزی شهرستان ها و نواحی پستی افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل پست استان اصفهان با اعلام این خبر، اظهار کرد: در راستای تکریم مشتریان و ارایه خدمات مطلوب به مشتریان و جلوگیری از ازدحام مردم در مراکز پستی نواحی هفتگانه پستی شهرستان اصفهان از روز یکشنبه دهم تا پایان اسفند ۹۹ یکسره تا ساعت ۱۶ در روزهای کاری دارای شیفت عصرگاهی بوده و خدمات پستی را به شهروندان ارائه می کند.  

حمید باقری گفت: ارایه خدمات قبول پستی در ناحیه پستی نشاط همانند گذشته تا ساعت ۲۰ و ناحیه پستی فیض نیز تا ساعت ۱۸ است.

وی درباره ارایه خدمات در شهرستان‌های استان، افزود: باجه مرکزی قبول تمام ادارات پست شهرستان ها از روز شنبه مورخ ۹۹/۱۲/۱۶ تا پایان اسفند ۹۹ یکسره تا ساعت ۱۶ در روزهای کاری دارای شیفت عصرگاهی بوده و خدمات پستی را به شهروندان ارائه می کنند.

مدیر کل پست استان اصفهان درباره ارایه خدمت قبول مرسولات پستی در روز پنجشنبه ۲۱ اسفندماه، گفت: نواحی پستی فیض و نشاط در روز بیست و یکم اسفند ۹۹ از ساعت ۸ تا ۱۳ دارای شیفت قبول مرسولات هستند.

وی همچنین در خصوص ارایه خدمت در تعطیلات نوروز، افزود: باجه های قبول نواحی پستی فیض و نشاط در روزهای دوم، سوم، چهارم، نهم و دوازدهم فروردین ۱۴۰۰ از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ و باجه مرکزی تمام ادارات پست شهرستان های تابعه در روزهای مندرج از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ دارای شیفت قبول مرسولات هستند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اداره کل پست استان اصفهان، باقری افزود: تمام واحدهای پستی موظفند در صورت حضور مشتری در باجه‌های قبول، بدون توجه به ساعات یاد شده تا آخرین مشتری را پذیرش و حسب ضرورت و نیاز مشتریان ساعت شیفت را با هماهنگی این اداره کل افزایش دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی پست خدمات پستی پست استان اصفهان ارایه خدمات دارای شیفت تا ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۸۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری شهرستان بردسکن اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد یوسفی صبح دوشنبه در جلسه شورای شهرستان بردسکن که با حضور شهردار بردسکن و اعضای شورای شهر برگزار شد، اظهار کرد: از ماه‌های آتی اطلاعات میدانی و به هنگام سازی کدهای پستی ۱۰ رقمی انجام و در گام بعدی نسبت به تولید و نصب پلاک بر اساس اطلاعات برداشت شده اقدام می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان بردسکن افزود: با انجام طرح مذکور برای هر واحد ملک، یک آدرس یکتا و کد پستی تعیین خواهد شد و خدمت رسانی توسط دستگاه‌های خدمت رسان، مسیر جدید و مطلوب و حالت هوشمند به خود خواهد گرفت.

وی بیان کرد: شهروندان می‌توانند با اسکن کد الصاقی بر روی پلاک‌ها (کیوآر) به اطلاعات شهرسازی ملک خود دسترسی پیدا کنند.

کد خبر 6092041

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • کیفیت هوای پایتخت در روز جاری/ تعداد روزهای پاک از ابتدای سال
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • عدم مسئولیت پذیری تیپاکس
  • طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری شهرستان بردسکن اجرا می‌شود
  • باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد