Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - پروژه رفاهی مسکن 200 واحدی کارکنان شرکت پتروشیمی امیرکبیر در بندر ماهشهر؛ همزمان با میلاد باسعادت حضرت علی( ع)توسط دکتر پهلوانی مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر افتتاح شد.
مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر در توضیحاتی درباره اهداف این پروژه از کارکنان شرکت به عنوان "سرمایه های انسانی" یاد کرد و گفت: در پتروشیمی امیرکبیر توجه به موضوعات مرتبط با منابع انسانی و نیازهای کارکنان شرکت در کنار تولید و حتی فراتر از امر تولید از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر پهلوانی در همین زمینه ،تامین مسکن مناسب را یکی از نیازهای اساسی انسانی ارزیابی کرد و گفت: با توجه به همین مسئله و نیز ماهیت سرمایه ای نیروی انسانی تلاش کردیم تا موضوع مسکن و دغدغه تامین آن را برای بخشی از کارکنان رفع کنیم.
دکتر پهلوانی همچنین ابراز امیدواری کرد : امروز این مجتمع 200 واحدی را افتتاح کردیم تا توانسته باشیم گامی در راستای تامین نیازهای نیروی انسانی شرکت برداریم.همچنین امیدواریم تا با اتکال به خداوند در ادامه مسیر، گام های دیگری را به منظور تامین نیازهای مرتبط با منابع و سرمایه های انسانی مجموعه برداریم.
مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر و هیات همراه در این مراسم همچنین از واحدهای پروژه 200 واحدی بازدید کرده و اولین کلید یک دستگاه آپارتمان از این مجموعه را به یکی از کارکنان شرکت به نمایندگی از سایر همکاران اهداء کردند.
در انتها پیمانکار پروژه مسکن 200 واحدی و مدیر پروژه نیز از تلاش و پیگیری مجموعه مدیریتی امیرکبیر در طول چند ماه گذشته در جهت تسریع در تکمیل و بهره برداری از منازل مسکونی تشکر کردند.
پروژه مسکن 200 واحدی کارکنان پتروشیمی امیرکبیر با صرف نیروی 2 میلیون و پانصد هزار نفر روز در مساحتی به وسعت 27500مترمربع در قالب 14 بلوک ساختمانی ساخته شد و با تلاش های بی وقفه تیم مدیریتی جهت تکمیل پروژه؛هفتم اسفندماه 99 به بهره برداری رسید.
روابط عمومی پتروشیمی امیرکبیر

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پتروشیمی امیرکبیر مسکن 200 واحدی کارکنان شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۸۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، استاندار کردستان در مورد دستور کار این جلسه گفت: کردستان با بیشترین متقاضی مسکن دارای کمترین زمین برای اجرای این طرح است.
زارعی کوشا با بیان اینکه ۱۰۰ هزار نفر در استان متقاضی مسکن ملی هستند گفت: در حال حاضر هرگونه توسعه شهری بدون برنامه ریزی مدون ممنوع است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم مشارکت عمومی و خصوصی برای اتمام پروژه‌های عمرانی را یکی از موارد قانونی دانست و گفت: اطلاعات مربوط به بیش از هزار و ۵۰۰ پروژه در سامانه مربوطه ثبت شده و از این تعداد ۱۸ پروژه برای واگذاری به بخش خصوصی انتخاب شده است.
محمدی همچنین گفت: ۲۰ درصد تحقق رشد اقتصادی استان در سال جاری باید از فعالیت مراکز و واحد‌های رشد و فناور محقق شود.
هواسی بازرس کل استان نیز گفت: ایجاد شهرک‌های جدید در استان باید با کار مطالعاتی گسترده انجام شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • در سه سال اخیر سرانه خط فقر سه برابر شده است
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • پروژه نهضت ملی مسکن از مرز ۲میلیون و۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم
  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است
  • رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران