Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان آخرین آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و فوتی های مبتلا به کرونا نهم اسفندماه را تشریح کرد.

فرزین رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی کرونا در استان کردستان در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _شنبه ۹ اسفندماه_ اظهار کرد: در حال حاضر ۱۱۷ نفر مبتلای قطعی به کرونا در بیمارستان‌های استان کردستان بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این تعداد ۶۴ نفر در شهرستان سنندج، سه نفر در شهرستان دهگلان، ۱۱ نفر در شهرستان سقز، ۶ نفر در شهرستان قروه، هشت نفر در شهرستان بیجار، هفت نفر در شهرستان کامیاران، ۳ نفر در شهرستان دیواندره، ۱۱ نفر در شهرستان بانه و چهار نفر مریوان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ بیمار مبتلای قطعی کرونا در کردستان شناسایی شده‌اند، ادامه داد: هم اکنون ۲۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های سطح استان کردستان بستری هستند.

رضایی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته فوتی مبتلا به کرونا در کردستان گزارش نشده است و مجموع جان‌باختگان بیماران مبتلا به کرونا در این استان در شمار هزار و ۷۵ نفر ثابت ماند.

وی اظهار کرد: از تعداد کل موارد فوتی در استان کردستان، ۴۲۸ نفر در شهرستان سنندج، ۱۰۳ نفر در شهرستان مریوان، ۱۸۳ نفر در شهرستان سقز، ۷۲ نفر در شهرستان قروه، ۴۹ نفر در شهرستان بیجار، ۷۰ نفر در شهرستان کامیاران، ۶۳ نفر در شهرستان دیوان دره، ۸۷ نفر در شهرستان بانه، ۱۷ نفر در شهرستان دهگلان و ۳ نفر در شهرستان سروآباد بوده است.

کد خبر 477869

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کردستان فوت شدگان کرونا در کردستان کرونا در کردستان آخرین آمار کرونا کردستان ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا ابتلا به کرونا آخرین اخبار کرونا ابتلا به کرونا در کردستان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نفر در شهرستان استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۹۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در گردنه ژالانه سروآباد بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست

اداره راهداری شهرستان سروآباد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به شروع بارش برف و کولاک شدید و مه غلیظ، تردد در گردنه ژالانه سروآباد بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، اداره راهداری شهرستان سروآباد با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «با توجه به شروع بارش برف و کولاک شدید و مه غلیظ، تردد در گردنه ژالانه سروآباد بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست.»

راهداری از رانندگان درخواست کرده است که وسایل گرمایشی و زنجیرچرخ را به همراه داشته باشند و کاملاً با احتیاط برانند.

گردنه ژالانه از گردنه‌های بسیار برف‌گیر استان کردستان در شهرستان سروآباد است.

کد خبر 751284

دیگر خبرها

  • علت افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران چیست؟
  • بارش برف در گردنه ژالانه + فیلم
  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد
  • تردد در گردنه ژالانه سروآباد بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست
  • بدون برد در نقش جهان؛ آمار منفی سال 1403 برای سپاهان!
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان
  • ابتلای درختان نارنج شیراز به بیماری نماتد
  • پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد