Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@23:01:20 GMT

جام صدران پیشرو اسب بدون حضور تماشاگر برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۹۶۵۰

جام صدران پیشرو اسب بدون حضور تماشاگر برگزار می شود

«محمد کاظمیان» روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا، افزود: این مسابقات به شکل تور در بخش نونهالان، نوجوانان، مالکین، بزرگسالان و غیره برگزار می‌شود و ورود عموم افراد برای تماشای این مسابقات با دلیل شرایط کرونایی کشور ممنوع بوده و می‌توانند از سایت فدراسیون سوارکاری بصورت آنلاین مسابقات را ببینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: مسابقات جام صدران پیشرو اسب با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی که از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شده، برگزار می‌شود و  شرکت‌کنندگان موظف به رعایت اصول بهداشتی هستند.

کاظمیان ادامه داد: شیوع ویروس کرونا و همه‌گیری آن باعث شده در بحث آموزش سوارکاری بصورت مجاز فعال باشیم و این رشته ورزشی در شرایط کرونایی بی‌حرکت نماند و مسابقات مختلفی نیز برگزار کردیم. بطوری که در این مدت با وجود بحران کرونا مسابقات، پرش با اسب و درساژ و پارادرساژ، اسب‌دوانی و استقامت برگزار شد.

وی تصریح کرد: اصرار داریم تا مسابقات برپا شود زیرا در ورزش سوارکاری اشتغال‌زایی زیاد است و هر راس اسب هشت نفر را در بخش حمل و نقل، نعل‌بندی، کارگری، مدیریت باشگاه، مربیگری، داوری و دامپزشکی و غیره شاغل کرده است. اگر مسابقات تعطیل شود  بسیاری از خانواده‌ها برای امرار معاش دچار مشکل می‌شوند و مجبوریم این فعالیت‌ها را دنبال کنیم و با تغییر روش‌ها مانع آسیب این افراد از نظر شغلی باشیم.

برچسب‌ها دبیر فدراسیون سوارکاری سوارکاری اختصاصی ایرنا وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دبیر فدراسیون سوارکاری سوارکاری اختصاصی ایرنا دبیر فدراسیون سوارکاری سوارکاری اختصاصی ایرنا وزارت ورزش و جوانان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۹۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر

 هواداران پرسپولیس با حضور 60 هزار نفری در بازی سپاهان رکورد جالبی را برای خود ثبت کردند.

به گزارش "ورزش سه"، ورزشگاه آزادی که با صندلی‌گذاری طبقه دوم مدت‌هاست با عنوان استادیوم صد هزار نفری وداع کرده، باید حدود 78 هزار صندلی صندلی در خود داشته باشد اما با تخریب بخشی از ورزشگاه و ناتوانی در ساخت دوباره آن، تنها 45 هزار صندلی را روی خود می‌بیند.

به همین دلیل هواداران پرسپولیس با مانعی جدی برای پر کردن ورزشگاه مواجه بودند و مسئولان این باشگاه نیز تنها توانستند ظرفیت فروش بلیت تا همین حد را به دست بیاورند. اما بسیاری از تماشاگران این تیم با هجوم به استادیوم توانستند بدون بلیت وارد ورزشگاه شوند و به صورت فشرده و متراکم روی سکوهای استادیوم آزادی بنشینند.

بر اساس تخمین خبرنگاران حاضر در استادیوم آزادی چیزی حدود 55 تا 60 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور داشتند که این عدد دو برابر تعداد تماشاگری است که در بازی همزمان دیدار تیم‌های تراکتور و استقلال را از نزدیک تماشا کردند.

باتوجه به برگزاری همزمان این دو بازی در تهران و تبریز، هواداران پرسپولیس که در سال‌های گذشته با ممنوعیت‌های مختلف امکان حضور تمام و کمال در ورزشگاه خانگی تیمشان را نداشتند، یک بار دیگر خود را به عنوان پرتماشاگرترین تیم فوتبال ایران در یک روز حساس ثابت کنند. البته شاید اگر استقلال با سپاهان در این ورزشگاه بازی داشت هم، این تعداد تماشاگر به ورزشگاه آزادی می‌آمد.

البته فراموش نکنید که باشگاه پرسپولیس با برچسب 300 هزار تومانی روی قسمت روبروی جایگاه گران‌ترین بلیت فوتبال ایران را به خود اختصاص داده اما در عین حال هواداران این تیم نیز سریع‌تر از همه جای ورزشگاه، بلیت این قسمت را خریداری می‌کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور
  • درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور
  • استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید