Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از گشایش ۱۱ بازار جدید تا ۱۵ فروردین سال آینده خبر داد.

به گزارش ایسنا، سعید راد درباره ساختمان جدید این سازمان گفت: ساختمان اداری  ۱۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت دارد که هزینه ساخت و بهره برداری آن بالغ بر ۶۳ میلیارد تومان است. این ساختمان شامل یک سالن کنفرانس و همایش، نمازخانه به مساحت ۳۷۴ مترمربع ، رستوران و فضای ورزشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه از افتتاح میادین میوه و تره بار در ۵ نقطه اصلی تهران خبر داد و گفت: امروز ۸ بازار میوه و تره بار در پهنه های شمالی،  جنوبی، غربی، شرقی و مرکزی تهران افتتاح می شود و تا ۱۵ فروردین ماه نیز ۱۱ بازار دیگر به بازارها اضافه می شود. 

به گفته راد، در حال حاضر، در۲۳۰ نقطه از پایتخت  ۲۵۳ میدان وجود دارد و به زودی این عدد به ۲۷۰ میدان افزایش می یابد. 

وی از عرضه روزانه ۳۸۰۰ تُن محصولات کشاورزی قبل از کرونا در میادین خبر داد و گفت: این میزان در زمان کرونا افزایش پیدا کرد و به ۵۲۰۰ تُن در روز رسیده است. 

 مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری درباره مراکز توزیع پروتئین گفت: بازار بعثت روزانه  ۷۰۰ تُن آبزی را بین شهروندان توزیع می کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداري تهران سازمان ميادين ميوه و تره بار میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۰۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش

دیوان محاسبات کشور، گزارش‌های این نهاد نظارتی نشان می‌دهد که سازمان حفاظت محیط زیست از سال ۱۳۸۶ تا ۱۴۰۰ صرفاً نسبت به ارزش‌گذاری ۲۰ منطقه از ۳۰۹ منطقه تحت مدیریت خود و از سال ۱۴۰۰ به بعد نسبت به ارزش‌گذاری اقتصادی خدمات اکوسیستم پنج استان کشور (کردستان، قزوین، خراسان جنوبی، لرستان و کرمان) اقدام کرده است.

این در حالی‌ است که این سازمان مکلف بوده ارزش اقتصادی منابع زیست محیطی و جداول و حساب‌های مربوطه را محاسبه و در حساب‌های ملی لحاظ نماید.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • افتتاح ۴۰ بازار جدید میوه و تره‌بار تا پایان سال
  • قیمت تخم مرغ در میادین تره‌بار
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۲۱ تهران +جدول
  • قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • قیمت قند و شکر در میادین تره بار
  • عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت