Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی در بازدید از پروژه‌های نیمه تمام مسکن مهر گرگان گفت: نیمه‌کاره ماندن برخی پروژه‌های مسکن مهر پس از ۱۰ سال قابل قبول نیست.

به گزارش برنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر یک‌روزه به استان گلستان با حضور در سایت سعدآباد گرگان از روند احداث طرح ملی مسکن در این شهرستان بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر ۲۲۰ خانه در طرح اقدام ملی مسکن در گرگان در حال ساخت است که در مرحله فونداسیون قرار دارد. همچنین ۹۶ خانه در طرح اقدام ملی مسکن در گنبد ساخته می‌‌شود.

وزیر راه و شهرسازی در این بازدید با اشاره به وجود برخی پروژه‌های نیمه‌‌‌تمام مسکن مهر در گرگان اظهارداشت: نیمه‌‌کاره ماندن این خانه‌‌ها با گذشت حدود ۱۰ سال از شروع ساخت قابل قبول نیست.

محمد اسلامی ادامه داد: برخی اسکلت های ایجاد شده در این پروژه غیر استاندارد است و باید در آن بازنگری شود.

وزیر راه و شهرسازی به همراه اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس‌‌جمهوری و تعدادی از وزرا و معاونان برای افتتاح چند طرح و شرکت در جلسه اقتصاد مقاومتی صبح امروز شنبه به استان گلستان سفر کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا وزیر راه و شهرسازی استان گلستان مسکن راه و شهرسازی مسکن مهر استاندارد معاون اول اقتصاد مقاومتی اقتصاد مقاومتی راه و شهرسازی مسکن مسکن مهر وزارت راه و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۰۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه‌گانه شدند

ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: عملیات آماده‌سازی ۵۴۴ هکتار زمین با ظرفیت ساخت ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد در شهرهای مختلف کشور از جمله بوشهر  آغاز شده است و بیش از ۲ هزار هکتار معادل بیش از ۵۰ هزار واحد مسکونی تا به امروز عملیات اجرایی کلید خورده است.

معاون وزیر راه وشهر سازی گفت: بر اساس اطلاعات سامانه طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۷۱ هزار متقاضی واجد ۳ شرط و همچنین ۱۷ هزار متقاضی دارای ۴ شرط برای دریافت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند.

مالکی با بیان اینکه دسترسی به مسکن مسئله‌ای مهم و اساسی برای مردم است، تاکید کرد: آمارها حاکی از آن است که بین ۵۰ تا ۷۰ درصد درآمد خانوارها صرف هزینه مسکن می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان
  • معطل‌ماندن مردم خارگ در اسکله‌های دریایی قابل قبول نیست
  • رشد بخش مسکن از منفی ۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته
  • ◄ تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه های آذربایجان شرقی
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی
  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت
  • تأمین هزار و ۲۲۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه‌گانه شدند