Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@16:34:16 GMT

گاز گرفتگی بلای جان بانوی ۳۸ ساله در میامی

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۰۲۹۳

گاز گرفتگی بلای جان بانوی ۳۸ ساله در میامی

فرمانده انتظامی شهرستان میامی از فوت بانوی ۳۸ ساله و مسمومیت همسر وی بر اثر گازگرفتگی در یکی از مناطق روستایی این شهرستان خبر داد.

حسین عجم در میامی اظهار کرد: ساعت ۳۰ دقیقه بامداد گذشته یک فقره گازگرفتگی در روستای باغچه شهرستان میامی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

وی به اعزام بی‌وقفه مأموران انتظامی به محل وقوع حادثه اشاره کرد و گفت: در بررسی‌های اولیه مأموران پلیس مشخص شد که زن و شوهری به دلیل نامعلوم در منزل مسکونی خود دچار گازگرفتگی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان میامی از مرگ بانوی ۳۸ ساله در این واقعه خبر داد و گفت: همسر این زن که در این اتفاق، مسموم شده بود، توسط عوامل به مرکز درمانی منتقل شد.

عجم بیان کرد: رعایت اصول و نکات ایمنی در استفاده از وسایل گرمایشی گازسوز از مهم‌ترین و ضروری‌ترین اقدام شهروندان در این راستا است و توجه داشته باشید که اگر از وسایل گرمایشی گازسوز استفاده می‌کنید و به علائمی همچون سرگیجه و حالت تهوع دچار شدید، بدانید که این‌ها علائم هشدار احتمال نفوذ گاز منواکسید کربن به منزل شما است.فارس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۰۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی لامرد گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی این شهرستان هنگام بررسی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک خودروی سواری پژو ۴۰۵ ، مشکوک شدند  و آن را برای بررسی متوقف کردند.
محسن لشکری افزود: ماموران انتظامی لامرد از این خودرو، ۱۳ راس گوسفند قاچاق کشف و راننده را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی لامرد بیان کرد: کارشناسان ارزش ۱۳ راس گوسفند قاچاق را ۱۳۰ میلیون ریال برآورد کردند.
شهرستان لامرد در جنوب فارس و در فاصله ۳۶۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه
  • کشف محموله دارو در زابل
  • ۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران