Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@14:10:42 GMT

مشکل تانکرهای مواد سوختی در مرز تمرچین رفع شد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۰۴۹۹

مشکل تانکرهای مواد سوختی در مرز تمرچین رفع شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی مصطفوی ظهر شنبه در جریان بازدید از مرز تمرچین پیرانشهر، افزود: برای حل مشکل تانکرهای سوخت انباشت شده در مرز تمرچین رایزنی‌های دیپلماتیک از طریق سرکنسول ایران در اربیل عراق آغاز شده است.

وی ادامه داد: از مجموع ۲۴۰ تانکر حامل مواد سوختی دپو شده در مرز تمرچین پیرانشهر ۹۰ دستگاه تا پایان امروز شنبه و مابقی نیز تا روز دوشنبه ۱۱ اسفندماه از طریق مرز باشماق مریوان وارد خاک عراق می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفوی خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد سرکنسول ایران در اربیل عراق نسبت به رایزنی با طرف‌های عراقی برای حل مشکل اقدام کند که در این راستا همه تدابیر لازم برای حل سریع مشکل تانکرهای سوخت در دست پیگیری و اقدام است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه تجار و صادر کنندگان مواد سوختی تا اطلاع ثانوی نسبت به صادرات مواد سوختی از مرز تمرچین اقدام نکنند ادامه داد: با توجه به وضعیت نامناسب شیوع ویروس کرونای انگلیسی در عراق مقرر شد سکوی تخلیه بار ویژه کامیون‌های عراقی در مرز تمرچین تا اطلاع ثانوی تعطیل شود.

کد خبر 5157463

منبع: مهر

کلیدواژه: مرز تمرچین تانکر سوخت علی مصطفوی ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه مشهد بوشهر شیراز زلزله کرونای انگلیسی بارش برف اردبیل شهرستان کرج شهرکرد مرز تمرچین مواد سوختی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۰۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی چاه‌های نفت آب و خاک خوزستان را آلوده می‌کند

علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست ضمن اشاره به اخباری مبنی بر آلودگی نفتی خاک خوزستان گفت: قانون خاک آماده و مصوبه‌هایش نیز ابلاغ شده و در حال پیگیری آن هستیم و در این باره بارها با وزیر نفت در خصوص چاه‌هایی که احداث می‌شود گفت‌وگو کرده‌ایم.

وی افزود: از بالا که به خاک خوزستان نگاه می‌کنید چاه‌های نفت رها شده مشخص هستند که ما از وزارت نفت خواسته‌ایم این‌ها را ساماندهی کنند چون همین رهاسازی چاه‌های نفت بسیاری از منابع آبی و خاکی ما را دچار مشکل می‌کند.

سلاجقه ادامه داد: مشکلاتی نیز در زمینه خطوط انتقال میعانات در خلیج فارس و دریای عمان داریم یکی دو بار نشتی‌های صورت گرفته که البته تیم‌ها وارد عمل شده و سریعاً موضوع حل شده است و در آنجا نیز از ظرفیت وزارت نفت و ظرفیت‌های بین‌المللی برای تعویض لوله‌های انتقال میعانات استفاده می‌کنیم تا مشکل نشت هز لوله‌ها و کشتی‌ها رفع شود.

منبع: خبرگزاری برنا

دیگر خبرها

  • رهاسازی چاه‌های نفت آب و خاک خوزستان را آلوده می‌کند
  • ۱۰ ماده غذایی که نباید با معده خالی بخورید
  • نماهنگ/ راه حل مشکل غرب آسیا
  • دوربرگردان دردسرساز در شهر رشت
  • در صحن شورای شهر همدان چه گذشت؟
  • مشکل امیرحسین زارع چیست؟
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • تمرکز بر توسعه سبد سوختی کشور با تکیه بر افزایش مصرف CNG و LPG ضروری است
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون