Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: گزارش سانحه هواپیمای اوکراینی به چهار کشور مرتبط ارسال شد که سه کشور پاسخ داده بودند و امروز هم پاسخ کشور چهارم را گرفته ایم و طبق وعده، گزارش نهایی حادثه تا پایان سال برای مردم منتشر می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تورج دهقانی زنگنه درباره دریافت پاسخ کشور چهارم در موضوع گزارش حادثه هواپیمای اوکراینی که قرار بود امروز نهم اسفند دریافت شود، اظهار داشت: طبق کنوانسیون شیکاگو و انکس ۱۳ ایکائو ( سازمان جهانی هواپیمایی) ما به کشورهایی که در حادثه بوئینگ اوکراینی دخیل بودند، گزارش بررسی حادثه را اعلام کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی این کشورها ۶۰ روز فرصت داشتند در این باره به ما پاسخ بدهند که نهم اسفندماه این مهلت تمام می‌شد، پیش از این سه کشور که برای آنها گزارش ارسال کردیم، پاسخ ما را داده بودند که فنی و سازنده بود.   رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اضافه کرد: کشور چهارم هم نظر خود را ارائه داد، به هر حال زمان قانونی ۶۰ روزه، طبق انکس ۱۳ ایکائو است.   دهقانی زنگنه اظهار داشت: تیم بررسی سانحه سازمان هواپیمایی کشوری تا پایان سال جاری نتیجه نهایی و دقیق حادثه بوئینگ اوکراینی را برای عموم مردم منتشر می‌کند.   معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: نظریات کشورهای دخیل هم حتما در این موضوعات بررسی و مطرح می شود.   براساس این گزارش، هواپیمای بوئینگ پرواز شمارهٔ ۷۵۲ شرکت هواپیمایی بین‌المللی اوکراین در ۱۸ دی ۱۳۹۸ (۸ ژانویه ۲۰۲۰) ساعت ۶:۱۹ صبح، اندکی پس از برخاستن از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) به صورت غیرعمدی هدف موشک قرار گرفت و در نزدیکی شاهدشهر استان تهران سقوط کرد، همهٔ ۱۷۶ سرنشین این پرواز جان باختند.   انتهای پیام   منبع: فارس  

منبع: دانا

کلیدواژه: کشور چهارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۰۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان

تین نیوز

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: مدت زمان ارسال درخواست شرکت های دانش بنیان برای دریافت تسهیلات حمایتی سازمان هواپیمایی کشوری تمدید شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، جعفر یازرلو از تمدید مدت زمان ارسال درخواست شرکت های دانش بنیان برای دریافت تسهیلات حمایتی سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد و گفت: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری درخصوص راهبرد حمایت از شرکت های دانش بنیان، سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان نماینده حاکمیت در هوانوردی غیر نظامی کشور، در راستای مقابله اثربخش تر با محدودیت های ناشی از تحریم های ظالمانه و غیرقانونی این صعنت ابرفناورانه و پیشران، در نظر دارد افزون بر راهبری، پشتیبانی و مشاوره های فنی ارائه شده، بستر حمایتی هدفمند جدیدی را برای گسترش فعالیت های آنان ایجاد کند.

یازرلو افزود: در این راستا اعطای تسهیلات حمایتی به شرکت های دانش بنیان در دستور کار سازمان هواپیمایی کشوری قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: از شرکت های دانش بنیان فعال در صنعت هوانوردی واجد شرایط لازم دعوت می شود برای دریافت تسهیلات، جهت انجام پروژه های مورد نظر در این حوزه درخواست خود را مطابق توضیحات مندرج در پورتال سازمان هواپیمایی کشوری B2n.ir/caa1 ارائه کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • استقبال ایران از پاسخ حماس به طرح پایان جنگ علیه غزه
  • استقبال ایران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه
  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی‌میز
  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • آمریکا به دنبال فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ به عربستان است
  • سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی
  • بهانه‌ طلافروشان برای عدم ثبت معاملات به پایان رسید | مبادلات طلا ساماندهی خواهد شد؟ | پاسخ سازمان مالیاتی به ابهامات صنف طلافروشان
  • اشغالگران با پایان جنگ در چارچوب هر توافقی با حماس مخالف هستند
  • ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا