Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران گفت : توسعه خطوط مترو و توجه به تأمین زیرساختهای بخش حمل و نقل عمومی، مهمترین معضل شهر یعنی ترافیک را سر و سامان خواهد داد.
به گزارش " شهر " به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 18 ، مصطفی سلیمی طی سخنانی در حاشیه نشست و بازدید نظارت دوره ای از این منطقه با اشاره به این نکته که در حال حاضر بدلیل عدم وجود مدیریت شهری واحد در پایتخت ، نمی توان تمام مطالبات شهروندان را جامه عمل پوشاند ، اظهار داشت : مقوله نگهداشت شهر از مهمترین رویکردهائی است که می بایست در اقصی نقاط پایتخت اجرا و در جهت بهبود وضعیت آن و جلب رضایتمندی شهروندان گام برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد : عدم وجود مدیریت شهری واحد در پایتخت، موجب شده تا شهرداری بعنوان متولی اصلی اداره امور شهر، نتواند انتظارت را در اسرع وقت برآورده نماید که این امر نیازمند بازنگری جدی در حدود اختیارات نهادهای خدمات رسان است.
به گفته این مقام مسئول ، اقدامات ماندگار در این بخش از پایتخت همانند احداث بیمارستان تخصصی کودکان حکیم، توسعه مترو در بخش جنوبی خط 3 و امتداد خطوط 8 و 11 به داخل بافت مسکونی، به همراه پروژه های متعدد عمرانی احداث شده و یا در حال احداث، آثار مهمی در جهت ارتقاء سطح زندگی شهروندان خواهد داشت.
سلیمی همچنین از پاکسازی اراضی موسوم به تقی آباد از کارگاه های غیر مجاز تفکیک پسماند ، راه اندازی فروشگاه گلماند ، اجرای طرح تعریض محور شهیدان بهرامی به گذری 35 متری ، رشد درآمد نقدی، توجه به پیامهای ارسالی شهروندان در دو سامانه 1888 و 137 بعنوان بخش دیگری از اقدامات ارزشمند مدیریت شهری منطقه نام برد که توانسته رضایتمندی نسبی شهروندان را به همراه داشته باشد.
همچنین سید محمد فیاض شهردار منطقه نیز در ابتدای این نشست و بازدید گزارش مبسوطی از کارنامه عملکردی خویش در دوران 38 ماهه اخیر را به استماع معاون شهردار تهران رسانید.
تبیین و تشریح جزئیات 26 محور کاری برای بخشهای مختلف مدیریت شهری و ارائه پیشنهاداتی در خصوص تملک املاک معارض اولویت دار واقع در مسیر احداث بزرگراه شهید بروجردی و اجرای طرح تعریض محور شهیدان بهرامی به گذری 35 متری به همراه بازنگری در اعتبارات حوزه خدمات شهری و فضای سبز از دیگر بخشهای سخنان شهردار منطقه 18 تهران بود.
علاوه بر نظارت کارشناسان معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از نواحی هفتگانه ، معاون شهردار تهران نیز از پروژه ها و اقداماتی نظیر پاکسازی اراضی تقی آباد از کارگاه های غیر مجاز تفکیک پسماند ، بلوار 45 متری بهار ، بیمارستان در حال احداث کودکان حکیم ، مجموعه شهربانو ، بوستان در حال احداث مدافعان سلامت ، فروشگاه گلماند ، بازار آهن و یراق آلات شاد آباد ، بزرگراه شهید بروجردی و ساماندهی مسیل کن بازدید بعمل آورد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۰۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران

تین نیوز

رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بر ضرورت به اتمام هرچه سریعتر پروژه های عمرانی نیمه کاره در معابر پایتخت تاکید کرد و گفت که لازم است پل های عابر پیاده مکانیزه معیوب نیز رفع نقص شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ مصطفی زینی وند پس از پایان اولین نشست مشترک پلیس راهور تهران بزرگ و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، به توافقات و مصوبات این جلسه اشاره کرد و گفت: هماهنگی و همکاری هر دو مجموعه پلیس راهور تهران بزرگ و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در راستای اجرای فعالیت های عمرانی از جمله؛ بهسازی معابر شهر تهران با انجام عملیات تراش و روکش آسفالت معابر علی الخصوص معابر بزرگراهی و تسریع در روند اجرا و تکمیل پروژه های عمرانی فعال در سطح شهر از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود. 

زینی وند ادامه داد: پروژه احداث شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) و تقاطع غیر همسطح در میدان فتح، پروژه احداث زیرگذر جنت آباد- بزرگراه شهید آبشناسان، پروژه احداث زیرگذر بزرگراه شهید حکیم- تقاطع بلوار تعاون، پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح در تلاقی بزرگراه های شهید نواب صفوی - شهید تندگویان، پروژه احداث دوربرگردان غیر همسطح بزرگراه شهید چمران- محدوده بوستان گفت وگو، پروژه احداث دسترسی بزرگراه شهید چمران به بزرگراه شهید همت به سمت غرب و... از جمله پروژه های عمرانی است که در دستورکار قرار دارد.

وی تصریح کرد: لزوم رفع نقص پل های عابر پیاده مکانیزه معیوب سطح شهر از موارد مهم این تعامل است و مقرر شده است که تمامی پروژه های عمرانی در سریع ترین زمان ممکن به اتمام برسد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران