Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@19:11:14 GMT

هدف سپاهان قهرمانی است

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۰۹۰۶

مربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: سپاهان برای قهرمانی آماده شده است و قول می‌دهم با روند جدید تیم بازی‌های بهتری از تیم شاهد خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ رضوان رضایی، مربی تیم فوتبال بانوان سپاهان پس از پیروزی تیمش برابر وچان کردستان اظهار کرد: بازی خوبی بود و خواسته ما دقیقا از سوی بازیکنان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز خوبی داشتیم و از همه بازیکنان راضی هستیم. ما اکنون تیم جدیدی هستیم که روند خوبی را در پیش خود داریم که باید از حمایت‌های باشگاه نیز تشکر کنیم.

وی درباره آخرین وضعیت مصدومان تیم گفت: بازیکنان مصدوم اکنون در وضعیت خوبی قرار دارند و هفته گذشته مصدومان را برای بازی با وچان رساندیم. شرایط خوبی داریم و در خصوص گذشته نمی‌خواهم صحبت کنیم چراکه تیم جدیدی هستیم و رو به جلو حرکت می‌کنیم.

مربی تیم فوتبال بانوان سپاهان درباره اینکه آیا تصور می‌کردید که بتوانید از وچان امتیاز بگیرید عنوان کرد: قطعا همینطور است. تیم ما برای قهرمانی آماده شده است و تیم کمی نیستیم. برای پیروزی و کسب سه امتیاز به میدان آمده بودیم و قول بازی‌های بهتر را به شما خواهیم داد.

وی درباره عدم حضور امیرشقاقی گفت: تمایلی برای صحبت از گذشته ندارم. تیم ما روند جدیدی در پیش گرفته و شرایط برای ایشان پیش آمده که خواسته‌اند حضور نداشته باشند. من نیز برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان فوتبال بانوان سپاهان کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۰۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن‌هاخ در مورد انتقادات هواداران: رابطه ما عالی است!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس منچستر یونایتد روز شنبه در ورزشگاه الدترافورد به مصاف برنلی می‌رود. اریک تن‌هاخ که در بازی‌های اخیر با انتقادات زیادی مواجه شده، در کنفرانس خبری پیش از بازی، با خبرنگاران صحبت کرد.

عملکرد ضعیف مارکوس رشفورد در بازی‌های اخیر؟
من خیلی با رشفورد همدردی می‌کنم. سال گذشته او فصل درخشانی را پشت سر گذاشت. من فکر می‌کنم بهترین فصل در دوران حرفه‌ای او بود، ۳۰ گل به ثمر رساند. این فصل بازی‌های خوبی به نمایش نگذاشت و مردم خیلی انتقاد کردند. ما باید از او حمایت کنیم. همه باید از او حمایت کنند تا به سطح سال گذشته بازگردد.

انتقادات هواداران؟
انتقاد همیشه وجود دارد اما فکر می‌کنم هواداران همیشه پشت ما هستند. وارد الدترافورد می‌شویم و حمایت را حس می‌کنیم. چهارشنبه تشویق‌ها بلندتر از چیزی بود که همیشه شنیدم. ارتباط بسیار خوبی بین تیم و هواداران وجود دارد.

وضعیت مصدومیت میسون مونت؟
او بعد از یک آسیب‌دیدگی جزئی دوباره به تیم اضافه می‌شود و برای بازی با برنلی آماده خواهد بود.

لوک شاو، لیساندرو مارتینز و آنتونی مارسیال به بازگشت نزدیک هستند؟
بله، فکر می‌کنم همه آنها را در همین فصل دوباره خواهیم دید. همه به تمرین روی چمن برگشته‌اند. هفته آینده آنها باید به تمرینات تیمی بروند و می توانند برای هفته‌های آخر در دسترس باشند. آنها به خوبی پیشرفت کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • تن‌هاخ در مورد انتقادات هواداران: رابطه ما عالی است!
  • میرزازاد: فصل تلخی را پشت سر می‌گذاریم
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
  • درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست
  • جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم