Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@22:37:14 GMT

انبار نخ و پنبه خیابان مولوی تهران در آتش سوخت

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۱۷۶۲

انبار نخ و پنبه خیابان مولوی تهران در آتش سوخت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران عصر شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۱۳:۱۳ امروز حادثه آتش سوزی در خیابان مولوی خیابان صاحب‌جمع به سامانه ۱۲۵ و بلافاصله ماموران ۴ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی افزود: محل حادثه یک ملک دو طبقه قدیمی به وسعت ۳۰۰ متر بود که با داربست‌های فلزی که مقاومت چندانی ندارد دو طبقه شده بود به محلی برای نگهداری نخ و پنبه تبدیل شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: این انبار بدلایل نامشخص دچار آتش سوزی گسترده شده بود و همه این انبارها دارای سقف‌های شیروانی و قدیمی بودند و بیم آن وجود داشت که آتش به این مکان‌ها نیز سرایت کند.

ملکی ادامه داد: آتش‌نشانان از چهار طرف عملیات مهار را آغاز کردند و ضمن حفاظت از انبارهای جانبی عملیات تهاجمی را آغاز کرده و توانستند آتش‌را به کنترل خود در آورند.

به گفته وی، در این حادثه بفردی آسیب نرسید و آتش نشانان پس از ساعت ها تلاش موفق شدند این حریق را بدون سرایت به سایر انبارها مهار کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران علت این حادثه را در دست بررسی کارشناسان اعلام کرد.

برچسب‌ها آتش سوزی شهر تهران سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش سوزی شهر تهران سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر تهران آتش سوزی شهر تهران سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر تهران اخبار کنکور آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۱۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد +فیلم

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در یک انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، سید جلال ملکی گفت: ساعت ۱۸:۵۴ امشب آتش سوزی گسترده در یک مجتمع انباری در خیابان شهید رجایی بعد از بیمارستان شهدای هفت تیر به سامانه ۱۲۵ اعلام و با توجه به گستردگی حادثه ماموران پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر، لودر و سایر خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در یک محوطه ای که چندین انبار کالا وجود داشت یک انبار ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر از فضای باز دچار آتش سوزی شد.

ملکی با بیان اینکه بیشتر لوازم داخل انباری لوازم یدکی دوچرخه بود گفت: صدای چندین انفجار نیز شنیده شد که احتمال دارد بدلیل وجود عطر، ادکلن و اسفنج دچار انفجار شده است.

وی ادامه داد: در مجاورت محل حادثه چندین انبار کالا و کانتینرهای کالا وجود داشت که با تلاش آتش نشانان این آتش سوزی به این نقاط سرایت نکرد.

ملکی با بیان اینکه بدلیل شدت حرارت سقف انباری محل حادثه تخریب شد، گفت: آتش نشانان مشغول مهار آتش هستند و تا این لحظه به فردی آسیب نرسیده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • آتش سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد +فیلم
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟