Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید سیفی روز شنبه در بازدید از تمرین آماده‌سازی تیم شهرداری صدرنشین لیگ ۲ فوتبال کشور اظهار داشت: لیگ برتر بالاترین رده از رقابت‌های حرفه‌ای در باشگاه‌های کشور است که همدان می‌تواند در این مسابقات حضوری موفق داشته باشد.

وی بیان کرد: همدان در رشته فوتبال نیز توانایی لازم برای حضور در لیگ‌های برتر و دسته اول کشور را دارد و اکنون تیم شهرداری با کسب نتایج مطلوب در لیگ ۲، این توانمندی را ثابت کرده که بتواند صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان همدان اظهار داشت: فوتبال جزو رشته‌های محبوب و پرطرفدار است و ما باید برای تقویت این ورزش تلاش بیشتری داشته باشیم.

سیفی با بیان اینکه شهرداری در حوزه ورزش با فعالیت‌های گسترده تاثیر مثبت و نقش بسزایی را ایفا کرده است افزود: نگاه همگان رشد و تعالی ورزش حرفه‌ای، قهرمانی و همگانی استان است.

وی خاطر نشان کرد: پس از سه سال شاهد برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان ورزش استان بوده‌ایم که این برنامه پاداش اندکی از افتخارآفرینی آنان بود و این اقدام باز هم پیگیری خواهد شد.

سیفی خواستار تداوم موفقیت شهرداری در لیگ دسته دوم فوتبال کشور شد و افزود: صعود به لیگ یک هدیه ارزشمند اعضای تیم به جامعه فوتبالدوست همدانی خواهد بود.

تیم شهرداری صدرنشین گروه یک لیگ دسته دوم فوتبال کشور است.

برچسب‌ها شهرداری همدان همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری همدان همدان شهرداری همدان همدان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۱۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند

 به گزارش به نقل از خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ ؛ این مراسم از ساعت ۱۹ در سالن همایش‌های صدا و سیما آغاز و مدیران ورزشی، ورزشکاران و مدیران رسانه ملی در این مراسم حضور یافتند.

*تیم ملی فوتبال جایزه یار ایرانی جبهه مقاومت را در ابتدای مراسم دریافت کرد.

*جایزه زیباترین گل به گل میر جلیلی به تاهیتی در رقابت های ساحلی اعطاء شد.

*زیباترین صحنه ورزشی به ساره جوانمردی که در بازی های پارا آسیایی با فرزندش روی سکو رفت تعلق گرفت.

*زیباترین صحنه ورزشی به پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در مقابل ژاپن در جام ملتهای آسیا رسید.

*ناصر ابو شریف نماینده جهاد اسلامی فلسطین در این مراسم ضمن اشاره به آمار شهدای ورزشکار در فلسطین از  سازمان های جهانی برای بی توجهی انتقاد کرد.

*دیپلم افتخار به تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران برای درخشش در رقابت های بین المللی رسید.

*تیم ملی فوتبال ساحلی ایران جایزه برترین تیم ملی سال را از نگاه مردم کسب کرد.

بروز رسانی می شود.....

دیگر خبرها

  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی