Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@10:03:15 GMT

امیدهای استقلال؛ از خوابگاه به کنار خیابان! (عکس)

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۱۹۹۶

امیدهای استقلال؛ از خوابگاه به کنار خیابان! (عکس)

در حالی‌که امروز شاگردان آرش برهانی موفق شدند حریف قعر جدولی را شکست دهند، که به لحاظ زیرساختی و امکانات شرایط بسیار بدی را تجربه می‌کنند.

به گزارش "ورزش سه" مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال امیدهای تهران صبح امروز پیگیری شد که تیم صدرنشین امیدهای استقلال با هدایت آرش برهانی توانست تیم قعر جدولی اتحاد سالار تهران را با پنج‌گل شکست بدهد و به صدرنشینی‌های خود ادامه داد؛ اما این پیروزی در شرایطی رقم خورد که گویا شاگردان برهانی امکانات خوبی را در اختیار ندارند و روزهای بدی را سپری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

یکی از اعضای تیم امید استقلال که نخواست نامش فاش شود، در گفتگو با خبرنگار ما از اتفاقات جنجالی در اردوی امیدهای استقلال پرده برداشت و گفت: امروز پس از پیروزی پرگل مقابل اتحاد سالار و حفظ صدرنشینی، بازیکنان ما را از خوابگاه خود بیرون کردند، آن‌هم خوابگاهی که اصلا شرایط خوبی را نداشت و واقعا بازیکنان‌مان در حال حاضر سردرگم و ناراحت هستند و این اتفاقات در شأن باشگاه بزرگ استقلال نیست.

 

 

 

او همچنین به این مسئله اشاره کرد که آن‌ها پس از بیرون شدن از خوابگاه، سرپناهی را در اختیار ندارند و در کنار خیابان منتظر تصمیم مدیران آبی‌پوش هستند؛ حالا باید احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال و دیگر ارکان مدیریتی این باشگاه، پس از حواشی که در هفته‌های گذشته پیرامون تیم فوتبال بزرگسالان گذرانده بودند، این‌بار چه موضعی درباره اوضاع بد اردوی تیم امید استقلال خواهند داشت و چه توضیحی درباره در کنار خیابان ماندن جوانان استقلالی خواهند داد.

 

استقلال تهران امید استقلال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران امید استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۱۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش محسن برهانی به حکم اعدام توماج صالحی

به نظر من قطعاً حکم اعدام ⁧ #توماج_صالحی⁩ در دیوان عالی کشور نقض خواهد شد. ‏اما ضروری است دستگاه قضا چاره‌ای بیندیشد در خصوص برخی شعب مجازات‌گرا که اینگونه سخاوتمندانه احکام سنگین صادر و برای مردم و کشور و سیستم قضایی هزینه تولید می‌کنند. ‏خوانندگی و افساد فی الارض؟!

دیگر خبرها

  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • دعوت ۶۰ کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان
  • واکنش محسن برهانی به حکم اعدام توماج صالحی
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • برهانی جانشین حاجیلو می‌شود؟!
  • برهانی در آستانه ریاست دوباره آکادمی استقلال