Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلمان زاده از کلنگ زنی پروژه  ۲۲۰ واحدی طرح اقدام ملی مسکن ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان گلستان با حضور وزیر راه و شهرسازی خبر داد.

«محمدمهدی سلمان زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: مراسم کلنگ زنی ٢٢٠ واحد مسکونی طرح اقدام ملی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی، معاون عمرانی استاندار و مدیران کل استان گلستان در گرگان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان افزود: این پروژه در ۲ قطعه زمین و در مجموع ١۴ هزار  متر مربع با ۱۱ بلوک، ۵ طبقه و جمعا در بنا حدود ٢٨ هزار متر مربع ساخته می شود. 


وی گفت: نحوه واگذاری این واحدها برابر ضوابط و شرایط وزارت راه و شهرسازی و ثبت نام در سامانه مربوط به طرح اقدام ملی مسکن است.

 
سلمان زاده با بیان اینکه یکی از دغدغه های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) موضوع مسکن جوانان کم درآمد است، افزود: هدف از این اقدام واگذاری مسکن بصورت ارزان قیمت به آنان است. 

 

وی اظهارداشت: سهم ساخت ستاد در این استان یک هزار واحد است که تاکنون راه و شهرسازی توانست زمین را در اختیار ستاد قرار دهد که در صورت تحویل زمین های بیشتر از جمله منطقه مریم آباد و یا در شهرهای دیگر ستاد این آمادگی را دارد تا این تعداد و یا تعداد بیشتر، تعهد را به سرانجام برساند.

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن ستاد اجرایی فرمان راه و شهرسازی طرح اقدام ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۲۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری عصر روز شنبه در نشست کمیته تخصصی نهضت ملی مسکن، بر تسریع در پرداخت اقساط تسهیلات پروژه‌ها توسط بانک‌ها تأکید کرد و گفت: تا پایان هفته قرارداد تسهیلات پروژه‌های ۴۸ واحدی امور عشایری ایوان، ۴۰ واحدی شهر دره‌شهر و ۷۲ واحدی شهر سرابله منعقد و پرداخت‌ها انجام شود.

وی افزود: در این جلسه برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی برای ۱۲ هزار و ۲۲۶ واحد در سطح استان انجام گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: با توجه به تأمین زمین در شهرهای هلیلان، دره شهر، آبدانان و بدره، به اداره کل راه و شهرسازی تاکید شد که در خصوص تسریع در طراحی‌ها و واگذاری به کارگزار اقدام کند.

هژبری اضافه کرد: با توجه به پیشرفت فیزیکی مناسب تعدادی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن و آمادگی واگذاری به مردم، ضروری است متقاضیان نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام کنند تا در مهلت مقرر واحدها تکمیل و تحویل آنان شود.

کد خبر 6090489

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • پیامک اقساط نجومی برای متقاضیان نهضت ملی مسکن
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن
  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • آغاز عملیات طرح یک هزار و ۶۸۰ واحدی نهضت ملی مسکن در مراغه
  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی