Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید دره و طاها شریعتی ،دو مدافع وسط تیم سایپا به دلیل مصدومیت دیدار این تیم در برابر پرسپولیس را از دست دادند اما محسن مسلمان به این بازی می رسد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با وجود آمادگی محسن مسلمان تیم سایپا برای دیدار با پرسپولیس دست‌کم ۲ بازیکن خود را در اختیار ندارد.

تیم فوتبال سایپا دوشنبه در هفته شانزدهم لیگ برتر میهمان پرسپولیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر خوشحال‌کننده برای شاگردان ابراهیم صادقی در آستانه این بازی، رسیدن محسن مسلمان به آمادگی است. این هافبک طراح که در بازی هفته نهم سایپا مقابل صنعت نفت از ناحیه همسترینگ دچار پارگی شده بود در تمرینات اخیر تیمش حضور فعالی داشته و پس از ۲ ماه غیبت دیدار با پرسپولیس می تواند در ترکیب اصلی تیمش به زمین برود.
هرچند غیبت طاها شریعتی و امید دره به دلیل پارگی رباط صلیبی مقابل صدرنشین لیگ برتر قطعی است اما کادرفنی سایپا برای استفاده از امیرحسین حسین‌زاده، دیگر بازیکن جوان این تیم منتظر نظر کادرپزشکی است.
البته بعید به نظر می‌رسد این بازیکن جوان که به تازگی از بند مصدومیت رباط صلیبی رها شده بتواند مقابل پرسپولیس بازی کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محسن مسلمان سایپا پرسپولیس لیگ برتر اخبار پرسپولیس پرسپولیس سایپا لیگ برتر محسن مسلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۲۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و استقلال در شرایطی در هفته بیستم لیگ برتر برابر یکدیگر قرار گرفتند که سرخپوشان در صورت پیروزی در این مسابقه می‌توانستند با استقلال هم‌امتیاز شوند و در ادامه لیگ مسیر راحت‌تری را طی کنند.

با این حال دربی ۱۰۳ در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا پرسپولیس با فاصله سه امتیازی از استقلال لیگ را دنبال کند و برای صعود به صدر جدول منتظر لغزش آبی‌ها باشد.

اوسمار ویه‌را در خصوص این مسابقه می‌گوید: دربی در همه جای دنیا سخت است. ما سعی کردیم بازی‌ای همه همیشه انجام می‌‌دهیم داشته باشیم، اما در دربی احساسات خیلی دخیل است و جو تماشاگران، شرایط بازی را تغییر می‌دهد و حتی برای داوری هم سخت است. ما همه تلاش‌مان را کردیم که برنده شویم، به خصوص که بازی روی صدر جدول تاثیرگذار بود. اما الان هستیم و زنده‌ایم و تا آخر هم مبارزه می‌کنیم.

سرخپوشان در حال حاضر با یک امتیاز اختلاف نسبت به استقلال صدرنشین در رتبه دوم جدول قرار دارند و در شش هفته باقی‌مانده برای صعود به صدر و کسب عنوان قهرمانی رقابت سختی با استقلال خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم
  • حمایت مردان آهنین از آلومینیوم مقابل پرسپولیس
  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس با اتوبوس به اراک رفت!
  • غایبان پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مشخص شدند
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد