Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم،حجت الاسلام سید حسن امامی در کنفرانس خبری نمتا «نهضت ملی تامین و ترویج ازدواج» که در تالار ولایت برگزار شد، اظهار کرد: این نهضت ملی با محوریت موسسه خیریه الزهراء در مدت زمان یکسال است که با هدف برطرف کردن بحران جمعیتی آغاز به کار کرده است.

وی با اشاره به عملکرد موفقیت آمیز موسسه خیریه الزهراء گفت: درجمع بزرگ فعالان ازدواج کشور تصمیم گرفته شد موسسه الزهراء با استفاده از تجارب فعالیت 36 ساله ای که دارد مدیریت طرح نمتا را برعهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی اضافه کرد: این ستاد محور فعالیت های خود را در 4 هزار مسجد از مساجد طراز اول در شهرهای بزرگ با محوریت امامان جماعت و هیئت اُمنای مساجد و معتمدین محلی، قرار داده است.

مدیرعامل ستاد نمتا ادامه داد: محور فعالیت های این نهضت را موسسه خیریة الزهرا (س) با 120 نمایندگی در داخل کشور و 40 نمایندگی خارج کشور، به عهده دارد.

وی با اشاره به دیدار اعضای این ستاد با آیت الله سبحانی و نظرات این مرجع تقلید اشاره و بیان کرد: نظام خانواده، و تکلیف فرزندآوری و تربیت اولاد در اسلام جایگاه بالایی دارد و به این جهت اطلاع رسانی و آگاه نمودن جامعه از حوادث آینده و لطمات بزرگی که غفلت و سهل انگاری در این زمینه به اصل دین خواهد زد، اهمیت فراوانی دارد و این کار بسیار حیاتی و ارزشمند است.

 حجت الاسلام امامی اضافه کرد: آیت الله سبحانی در این دیدار از مسئولین ستاد نهضت ملی ترویج و تامین ازدواج خواست که از همه امکانات برای آگاه کردن شیعیان جهان در رابطه با مکر و حیله دشمن که ترفندهایی را برای برهم زدن تناسب جمعیتی جهان تشیع انجام می دهند، استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه پویش جوانان مجرد خانه به خانه و محله به محله برای رفع این مشکل از جمله برنامه های پیش رو است، تصریح کرد: پس از اینکه جوانان فرم های خاصی را پرکردند، همسان گزینی انجام می شود و سپس مشاوره های قبل و بعد از ازدواج صورت می گیرد که یکی از ضرورت های فعلی جامعه است.

وی اضافه کرد: ازدواج و فرزند آوری جوانان از مهمترین مشکلاتی است که در جامعه امروزی به عنوان یک معضل تبدیل شده است و اگر امروز برای برطرف کردن این مشکل به صورت جدی اندیشه نشود شاهد ریزش جدی جمعیت خواهیم بود.

انتهای پیام/78005/آ40

منبع: فارس

کلیدواژه: جوانان ازدواج شناسایی قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۲۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان

به‌گزارش جام جم آنلاین از گرگان ،  یاسر قندهاری با اعلام این خبر گفت: عنوان این دوره‌ها «قوانین و مقررات بیمه و مالیات»، «مدیریت کیفیت و تأسیسات گردشگری»، «صرفه‌جویی انرژی در تأسیسات گردشگری»، «تسهیلگری و کسب‌وکارهای کوچک در گردشگری» و «بازآموزی راهنمایان گردشگری» است و به شرکت‌کنندگان گواهینامه پایان دوره اعطا می‌شود.


معاون گردشگری استان گلستان خاطرنشان کرد: این دوره‌ها به‌صورت رایگان و با اعطای گواهینامه با همکاری دو موسسه آوای طبیعت گلستان و موسسه نواندیشان نوای بارانک ورکان به‌صورت حضوری و در یک بازه زمانی مشخص برگزار می‌شود.


او یادآور شد: اعتبار دوره‌های مذکور با پیگیری‌های صورت‌گرفته توسط معاونت گردشگری استان از دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جذب شده است.


قندهاری بابیان این‌که آموزش زیربنای صنعت گردشگری است، تصریح کرد: زیرساخت و تجهیزات به‌تنهایی نمی‌تواند خدمات مطلوب و باکیفیت در حوزه گردشگری ارائه کند، لذا دوره‌های آموزشی و نرم‌افزارهای آموزشی بیشتر موردتوجه تأسیسات گردشگری قرار می‌گیرد.


او همچنین با اشاره به اهمیت آموزش کارکنان در حوزه گردشگری افزود: باوجود نیروهای آموزش‌دیده، فعالیت و ارائه خدمت در حوزه گردشگری سهل می‌شود، اما اگر نیروها آموزش ندیده‌ باشند با دشواری‌های زیادی در خدمت‌رسانی مواجه خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • اجرای پویش «پای کار ایرانیم»در پایتخت
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • اجرای پویش «پای تختی هستیم» در پایتخت
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • همه مرد‌های مجرد نون خ خواستگار این دختر بودند
  • اتصال بیرجند و طبس به طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل