Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار یزد گفت: مدل برگزاری دومین کنگره چهار هزار شهید استان یزد که با رنگ و بوی خدمت رسانی در حال برگزاری می باشد، الگویی برای برگزاری کنگره های شهدا کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، استاندار یزد ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با بیان اینکه از ابتدای شروع فعالیتهای مربوط به دومین کنگره ۴هزار شهید استان یزد سعی شد با نگاهی متفاوت و متمایز نسبت به کنگره های دیگر همراه باشد که خوشبختانه با نتایج بسیار خوبی همراه بوده است اظهار داشت: دومین کنگره ۴هزار شهید استان با رنگ و بوی خدمت و با همفکری، همراهی و مشارکت کم نظیر دستگاههای اجرایی و به طور خاص سپاه الغدیر استان درحال انجام است  که مدل برگزاری آن الگویی برای تمام کنگره های کشور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کاشت چهارهزار نهال به یاد هرکدام از شهدای استان،تهیه یک هزارجهیزیه برای خانواده های نیازمند،تحت پوشش قرارگرفتن ۴هزار یتیم،ارایه۴هزاربشته معیشتی،انجام ۴هزار ویزیت رایگان،اماده سازی ۴هزارنسخه بیماران خاص،تهیه۴هزاربسته کمک آموزشی برای دانش آموزان بی بضاعت،تهیه ۴هزارمقاله از سوی دانش آموزان برای شهدا از جمله اقداماتی بوده است که در  زمان برگزاری دومین کنگره شهدا استان انجام شده است.

محمد علی طالبی با اشاره به تشکیل۲۲کمیته با مسئولیت دستگاههای اجرایی برای دومین کنگره ۴هزار شهید استان تصریح کرد: حدود۴هزاردقیقه تولید محتوا  و انعقاد تفاهم نامه با صدا و سیمای کشور برای تولید یک سریال فاخر با محوریت سومین شهید محراب و همچنین اقدامات عمرانی متعدد در شهرستانهای محروم استان در جهت آبادانی و رفع محرومیت از دیگر اقداماتی بوده که به واسطه برگزاری کنگره شهدا در سطح استان انجام شده است.

رئیس ستاد دومین کنگره ۴هزار شهید استان یزد در ادامه با بیان اینکه اجلاسیه پایانی این کنگره در تاریخ دهم فروردین و همزمان با سالروز قیام مردم یزد در محل نمایشگاههای بین المللی یزد برگزار میشود ابراز داشت: برای برگزاری اجلاسیه شرایطی مهیا شده است که جمعیت قابل توجهی بتوانند حضور داشته باشند اما این موضوع کاملا منطبق با شرایط روز خواهد بود و شاید مجبور به برگزاری اجلاسیه با جمعیت محدود و پخش از شبکه های صداوسیما شویم.

استاندار یزد در ادامه با بیان اینکه به عنوان یکی از فرزندان شهدا اعلام میکنم که از  مدل برگزاری کنگره شهدا یزد رضایت بیشتری دارم اظهار داشت: به طور قطع خانواده شهدا و حتی مردم از اینکه به نام و یاد شهدا خدمتی به مردم ارائه شود رضایت بیشتری دارند تا برگزاری یک جلسه که شاید دستاورد عملی چندانی نداشته باشد.

استاندار یزد با انتقاد از وضعیت فرهنگی استان تصریح کرد: به نظر می رسد در زمینه معرفی و ادامه راه شهدا بیشتر به شکل شعاری عمل شده و در عمل پیرو  راه و روش شهدا نبودیم که باعث شده حال در زمینه مسائل فرهنگی مشکلاتی داشته باشیم.

وی ادامه داد: اما علیرغم همه این انتقادات باید اذعان کرد که مرام و روش و فرهنگ ایثارگری شهدا است که کشور را از بسیاری گرفتاری ها و مشکلات عبور داده و باعث سرافرازی و تعالی امروز انقلاب اسلامی شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: برگزاری کنگره استاندار یزد مدل برگزاری کنگره شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۲۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی غروب شنبه در جلسه شورای سیاستگذاری ستاد کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان سمنان به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان ضمن بیان اینکه مستند سازی، تهیه فیلم و رمان در خصوص کنگره به صورت ویژه در حال انجام است، ابراز داشت: طی پیگیری‌ها با همکاری رسانه‌ها این امر در دستور کار قرار دارد.

وی ضمن بیان اینکه مستندات، آثار و رمان‌ها حول محور زندگی تمامی شهدای والامقام استان انجام می‌شود، افزود: فیلم سینمایی ویژه زندگی شهید محمود اخلاقی و سریال تیم آزادی نیز در دستور کار است.

استاندار سمنان از برپایی نمایشگاه مستندات و آثار تولید شده مرتبط قبل از برگزاری کنگره خبر داد و ابراز داشت: این نمایشگاه برای بازدید ارزشمند رهبر معظم رهبری آماده می‌شود.

هاشمی برگزاری هرچه مطلوب‌تر کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان را از اولویت‌های کاری در استان در سال جاری خواند و تصریح کرد: به همین منظور از سفر دوم رئیس جمهور به استان نیز اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برآورد می‌شود این کنگره در کاهش آسیب‌های اجتماعی، توجه به عفاف و حجاب و حفظ سرمایه‌های اجتماعی اثرپذیری خوبی داشته باشد.

کد خبر 6090254

دیگر خبرها

  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها