Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا تابش عصر شنبه در آیین اهدای تندیس نقره و برنز به ۲ مجموعه آرد زر و زرمارکاون شهرستان ساوجبلاغ استان البرز افزود: دریافت  ۱۰ تندیس طلایی باید به صورت مستمربوده تا این گونه واحدها موفق به دریافت تندیس بلورین و حق نظارت  افتخاری شوند.

وی ادامه داد:  این گونه واحدهای تولیدی به عنوان ناظر افتخاری با حق رای در شورای سیاستگذاری حمایت از حقوق مصرف کننده حضور پیدا خواهند کرد تا از ظرفیت و توانمندی آنها استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده و تولیدکننده، با اشاره به اینکه تندیس سازمان حمایت از مصرف کننده بدون دریافت هیچ گونه هزینه ای از شرکت ها و فقط بر اساس شاخص ها اهدا می شود، از مردم خواست از  مراکزی که حق مصرف‌کننده را به لحاظ خدمات پس از فروش، قیمت و رسیدگی به شکایات،رعایت می کنند  مورد  حمایت خود قرار دهند.

وی بیان داشت: حمایت مردم ار واحدهای تولیدی نمونه ، فرهنگ مشتری مداری و تولید انبوه و باکیفیت  را در کشور فراگیر خواهد کرد.

تابش با قدردانی از دست اندرکاران  گروه صنعتی و پژوهشی زر اظهار داشت: این مجموعه افزون بر تولید، گام های موثری در جهت محرومیت‌زدایی و آبادانی کشور برداشته و توجه به حقوق مصرف کنندگان در اولویت کاری آن است.

رییس سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده با اشاره به اینکه ۲ شرکت گروه صنعتی و پژوهشی زر موفق به کسب تندیس حمایت از مصرف کنندگان شده‌اند، اظهار داشت: شورای سیاستگذاری

حمایت از حقوق مصرف کننده متشکل از هشت دستگاه بر اساس معیارها و بررسی شاخص‌های عمومی و تخصصی سال ۹۸ تندیس نقره و برنز  را به ۲ مجموعه آرد زر و زرماکارون اهدا کرد.

وی بیان داشت:  نگاه به سلایق مصرف کنندگان  خارجی و داخلی باید اولویت کاری واحدهای تولیدی و صنعتی قرار گیرد.

مدیر عامل گروه صنعتی و پژوهشی زر نیز اظهار داشت: توجه به حقوق مصرف‌کنندگان و قیمت‌گذاری و رعایت کیفیت سرلوحه گروه صنعتی و پژوهشی زر  قرار گرفته است.

محسن امینی گفت: مجموعه زر به عنوان صنعتگر متعهد افزون تولید با کیفیت و عرضه محصولات ارزان به بازار مصرف ، به عنوان  بازوی دستگاه های اجرایی در خدمات رسانی به مردم عمل می کند.

وی همچنین این قول را داد که  این مجموعه با تولید محصول با کیفیت و افزایش ظرفیت تولید و کار سیستماتیک و علمی تعامل خوبی با سازمان حمایت و دستگاه های نظارتی و اجرایی داشته باشد.

برچسب‌ها سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان وزارت صنعت معدن و تجارت جهش تولید استان البرز پروندهٔ خبری سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان وزارت صنعت معدن و تجارت جهش تولید سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان وزارت صنعت معدن و تجارت جهش تولید استان البرز اخبار کنکور حمایت از حقوق مصرف کننده گروه صنعتی و پژوهشی زر مصرف کنندگان سازمان حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۳۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد

محمد حسین عطایی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در نشست بررسی وضعیت تولید مرغ گفت: اصلی‌ترین هدف وزارت جهادکشاورزی کمک به تولید کننده و حمایت از مصرف کنندگان است.

وی افزود: تولید مرغ با سیاست‌های سال گذشته با افزایش جوجه ریزی و تولید گوشت مرغ و آرامش بازار همراه بود، اما نباید افزایش تولید و کاهش قیمت باعث متضرر شدن تولیدکنندگان شود.

عطایی یادآور شد: همه زنجیره تولید به نحوی به هم متصل هستند و نبایستی در چرخه تولید و اقتصاد جامعه تولید کننده و مصرف کننده متضرر شوند.

وی اضافه کرد: ظرفیت تولید مرغ منجمد صادراتی را باید افزایش داد تا تولید کنندگان و مرغداران دچار ضرر نشوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: وضعیت تولید مرغ در استان و کشور نسبت به سال گذشته وضعیت خوبی دارد و انتظار می‌رود در این برهه مازاد تولید دشته باشیم که با انجماد و صادرات ازتولیدکنندگان می‌توان حمایت کرد.

عطایی افزود: بایستی ظرفیت عمل آوری و فروش مرغ به پشتیبانی امور دام را افزایش داد تا مرغ مازاد تولیدی منجمد و صادر شود.

وی تاکید کرد: تولیدکنندگان و کشتارگاه‌ها می‌توانند با صادرات مرغ، در امر تولید مشارکت کنند تا بازار تنظیم شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پیگیری لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی تولید شد
  • محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد
  • برنامه تأمین ارز دولت و بانک مرکزی شفاف است ولی کافی نیست
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • (تصاویر) شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن
  • هوجیچا ؛ از چای سبز برشته شده ژاپنی تا تقویت عملکرد شناختی!
  • قوانین و مقررات در کشور جلوتر از مصادیق مالکیت فکری است
  • حمایت از کارگران آرامش صنعتی را به دنبال دارد
  • لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای تحقق جهش تولید