Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@13:34:16 GMT

موج جهش تولید در کشور مشاهده می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۳۲۵۴

موج جهش تولید در کشور مشاهده می‌شود

به گزارش ایرنا، عزت الله اکبری روز شنبه در نشست فعالان اقتصادی استان قزوین با وزیر صمت، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی چند اقدام جدی را در کمیسیون صنایع و معادن در دفاع از صنعت و معدن آغاز کرده که یکی از آنها ممنوعیت پلمب و تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی تحت هر شرایطی است.
وی افزود: تغییر رای مجازات فعالان اقتصادی که به جای زندان ظرفیت‌های اقتصادی و تولیدی خود را اضافه کنند از دیگر اقدامات در حال انجام در کمیسیون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این نماینده گفت: توجه به دیپلماسی اقتصادی از منظر بازار برای تولیدات داخلی از دیگر اقدامات کمیسیون بوده که در حال حاضر دولت فاقد این موضوع است و باید هر چه سریعتر عملیاتی شود.
اکبری با بیان اینکه در بخش خصوصی باید سازوکار جدی وجود داشته باشد که آمادگی پذیرش مسوولیت‌های مهم را داشته باشد، اضافه کرد: در زمینه واردات بسیار حساس هستیم چراکه اعتقاد داریم در کشور ظرفیت های مناسبی برای تولید وجود دارد.
وی اظهار داشت: بخش خصوصی باید پس از بیان مشکلات راه حل و راهکار مورد نظر را هم ارایه کند که خوشبختانه در استان قزوین این مهم انجام شده است.
این نماینده با اشاره به مشکلات حوزه فولاد، گفت: پیشنهاد فعالان این حوزه مشخص نیست و هر فعال این حوزه حرف متفاوتی را می زند که این مهم مطلوب ارزیابی نمی شود و کار مجلس را در حوزه قانون گذاری سخت می کند.
اکبری افزود: دولت با توجه به متولی اجرا بودن اگر لایحه بدهد خیلی بهتر است، البته در این زمینه مجلس هم منتظر دولت نمی ماند و به طور قطع آمادگی کامل را برای ارتباط با صنعتگران دارد.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت رونق تولید جهش تولید افزایش تولید استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت رونق تولید جهش تولید وزارت صنعت معدن و تجارت رونق تولید جهش تولید افزایش تولید استان قزوین اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۳۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تحقق شعار سال با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی

سالن جمهوری اسلامی در استانداری آذربایجان شرقی روز گذشته میزبان همایشی با عنوان «بررسی الزامات تحقق شعار سال» با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از فعالان اقتصادی و مدیران ارشد استان و با هدف همفکری و هم افزایی برای تحقق شعار سال بود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074537 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • دولتی‌ها به جای رقابت، نظارت کنند
  • تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان
  • برنامه تأمین ارز دولت و بانک مرکزی شفاف است ولی کافی نیست
  • حضور فعالان اقتصادی ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴)
  • حقوق کارگران ۵۷ درصد بیشتر شده است
  • عزم جدی دولت برای ساختن ایلام قوی
  • ۲۳۲ واحد راکد ایلام به چرخه تولید بازگشت
  • خطوط ناخوانا در واگذاری سرخابی‌ها!
  • تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت
  • نشست تحقق شعار سال با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی