Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی گفت:در زمان کنونی بیماری کرونا در کشور و استان،در یک وضعیت مدیریت شده قرار داردکه نشان‌گر تعامل، همراهی و هم‌فکری میان بخش‌های مختلف است.

او با تاکید بر حفظ آمادگی همه بخش‌های استان برای مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، ابراز امیدواری کرد با استمرار همراهی و همکاری مردم، وضعیت این بیماری در استان همچنان رو به بهبود بوده و شاهد روز‌های بهتری در سال جدید باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اواز همراهی مردم در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی هم قدردانی کرد و گفت:قشر‌های مختلف مردم در مدیریت بیماری کرونا همکاری خوبی دارند و باید با سیاست‌های اقناعی و فرهنگی، این همراهی و همکاری حفظ و تقویت شود.

 استاندارآذربایجان شرقی با ابراز نگرانی از شرایط پیش رو به علت برخی ازدحام‌ها در روز‌های پایانی سال و شیوع ویروس انگلیسی کرونا ادامه داد:تاکید ستاد مقابله با کرونا، همچنان پرهیز از فعالیت‌های غیرضروری در همه بخش‌ها و رعایت جدی محدودیت‌ها متناسب با وضعیت هر شهر است و امیدواریم شرایط به گونه‌ای نباشد که مجبور به تشدید و افزایش محدودیت‌ها شویم.

پورمحمدی از صدا و سیمای استان به علت آگاه‌سازی و اقناع افکار عمومی در بحث بیماری کرونا قدردانی کرد و ادامه داد:در کنار برنامه‌های فرهنگی و هشدار به خطرات بیماری کرونا، باید نقش مردم در کنترل و مدیریت این بیماری نیز مورد توجه قرار گیرد.

او همچنین با تاکید بر اینکه ممنوعیت تردد درون‌شهری بعد از ساعت ۹ شب همچنان پابرجا است، از نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی خواست تا بر رعایت این محدودیت نظارت جدی داشته باشند.

علیار راستگو معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی نیزگفت:در سایه تلاش‌های شبانه‌روزی، ۶ شهرستان استان در وضعیت آبی و بقیه در وضعیت زرد قرار دارند.

اواز فرمانداران و روسای شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها خواست، محدودیت‌های مربوط به هر یک از وضعیت‌های کرونایی در شهرستان‌ها را با دقت اجرا کنند.

دکتر محمدحسین صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیزبا اشاره به آخرین وضعیت کرونای انگلیسی در استان گفت: تاکنون ۱۲ نفر در استان به این ویروس دچار شده‌اندکه شناسایی، تست‌گیری و قرنطینه شده‌اند.

او با بیان اینکه روزانه حدود ۲۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در استان شناسایی می‌شود اظهار کرد:در زمان کنونی حدود ۴۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان بستری هستند.

او ادامه داد: در مجموع ۱۷ درصد تست‌های کرونا در استان مثبت است و در هفته‌های گذشته، میانگین تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا در استان ۱۳ نفر بود، ولی در ۲ روز گذشته، ۶ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به این بیماری از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس محدودیت های کرونایی بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۳۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی 

ایسنا/خراسان جنوبی معاون مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی گفت: با توجه به بارندگی‌های شبانه‌روز گذشته ۴۰۰ روستا درگیر سیل شدند و تمامی تیم‌های مدیریت بحران در آماده‌باش کامل هستند.

محمودرضا تیمورپور، در گفت‌وگو با ایسنا گفت:در اثر بارندگی‌های شبانه‌روز گذشته حدود ۴۰۰ روستا در خراسان جنوبی درگیر سیل شدند.

وی بیان کرد: تیم‌های مدیریت بحران استان برای اعزام به مناطق سیل‌زده در آمادگی کامل هستند و در هر روستا و یا منطقه‌ای که مسیر دسترسی بازگشایی شود سریعا تیم‌های ارزیاب برای بررسی میزان خسارات و گزارش‌ها اعزام می‌شوند.

تیمورپور گفت: با توجه به بارندگی‌های شب و روز گذشته بیشترین بارندگی در روستای بیشه خوسف به میزان ۶۰ میلی‌متر بوده است.

معاون مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی بیان کرد: بارندگی‌های گزارش شده امروز مربوط به محورهای بیرجند_ خوسف، بیرجند_قاین، بیرجند_سربیشه و سربیشه_درح و در سایر نقاط به صورت نقطه‌ایی ممکن است بارندگی باشد.

وی بیان کرد: محورهای شهداد به نهبندان نیز به دلیل عدم ایمنی مسدود بوده و محورهای طبس به خرو، بیرجند به شوشود، دهک به مختاران و کلیه راه‌های فرعی بخش سرداران خوسف به سرچاه عماری به دلیل طغیان رودخانه مسدود است.

تیمورپور با اشاره به اینکه بیشترین خسارات مربوط به شهرستان خوسف و نهبندان است، یاداور شد: به برخی از راه‌ها و ابنیه‌های روستایی، آبنماها، بخش کشاورزی، قنوات، اراضی زمین‌های کشاورزی نیز خسارت وارد شده است.

معاون مدیریت  بحران استانداری خراسان‌جنوبی بیان کرد: عملیات امدادرسانی به مناطق سیل‌زده با همکاری همه گروه‌های آغاز شده و از بخش خصوصی و معادن نیز برای استفاده از ماشین‌آلات سنگین کمک گرفته شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توجه به عفاف و حجاب ارزش نهادن به کرامت زن است
  • وضعیت مهاجم استقلال برای همراهی تیمش مشخص شد
  • فرار کانون سردفتران از شفاف‌سازی عملکرد مالی
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • گزارش آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی 
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم
  • انسان نخستین بار کی سرما خورد؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • کانون هموفیلی ایران: دارو‌های جدید هموفیلی، تحت پوشش بیمه نیست
  • خدمات فرهنگی و عمرانی خارگ افزایش یافت