Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@13:47:48 GMT

سعید مهری در تیررس سپاهان یا استقلال

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۳۵۲۰

سعید مهری در تیررس سپاهان یا استقلال

هافبک تراکتور بعد از خداحافظی ناگهانی با این تیم، اکنون شوک هیجان‌انگیزی به بازار نقل و انتقالات وارد کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، در فاصله ۴۸ ساعت تا شروع نیم فصل دوم و در حالیکه با شروع نقل و انتقالات زمستانی هنوز تنور جذب بازیکنان و انتقال بین باشگاه‌ها داغ نشده است، سعید مهری با خداحافظی ناگهانی از تراکتور شرایط را تغییر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هافبک تاثیرگذار تراکتور که در ابتدای لیگ برتر در فصل نوزدهم از ماشین سازی به این تیم پیوست و طی یک فصل و نیم اخیر توانسته بود با عملکرد کم نوسان و تاثیرگذار، یکی از ستاره‌های قابل اعتنای سرخپوشان تبریزی لقب گیرد، در شرایطی که تصور می‌شد علیرغم پیشنهاداتی که دارد تا پایان لیگ جاری در این تیم بماند، ناگهان با خبر خداحافظی‌اش شوک بزرگی به تبریزی‌ها وارد کرد.

 

تراکتوری‌ها که امیدوار بودند با حضور رسول خطیبی در نیم فصل دوم گام بزرگی برای دستیابی به سکوهای بالاتر و حضور در جمع مدعیان بردارند، اکنون یکی از ستاره‌های خود را نیز از دست رفته می‌بینند تا شرایط علیه این تیم و کادرفنی تازه‌واردش شود.  

 

مهری که در ابتدای فصل نیز موردتوجه پرسپولیس قرار داشت و گفته می‌شد یکی از گزینه‌های یحیی گل‌محمدی محسوب می‌شود، در نهایت در آن مقطع نتوانست رضایتنامه خود را دریافت کند و به کار در تبریز و تراکتور ادامه داد. او اکنون در شرایطی که کمتر کسی تصور جدایی‌اش در فاصله کمتر از ۴۸ ساعت تا شروع نیم فصل دوم را داشت، به کارش در جمع تراکتور پایان داد تا بار دیگر در صدر اخبار مربوط به نقل و انتقالات قرار گیرد.

 

هافبک جوان و تاثیرگذار تراکتور که طی دو فصل اخیر از نظر سایت‌های آماری عملکرد موفقی از خود به جا گذاشته، با توجه به شرایط پرسپولیس و حضور میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا و احمد نوراللهی و ترافیکی که شکل گرفته، گزینه سرخ‌ها نباشد . اتفاقی که باعث می‌شود اکنون او را گزینه احتمالی سبد خرید دو باشگاه استقلال و سپاهان دانست.

 

استقلال در ابتدای فصل علی کریمی و روزبه چشمی را از دست داد و فرشید باقری هم در نیم فصل اول کشمکش زیادی با کادرفنی و حتی هواداران این تیم پشت سر گذاشت.

 

اتفاقاتی که باعث می‌شود اکنون مهری را یکی از گزینه‌های احتمالی استقلال دانست. سپاهان نیز در مسیر دستیابی به موفقیت در فصل جدید و در شرایطی که اکنون در جمع مدعیان قرار دارد، شاید بی میل نباشد ستاره‌ای دیگر را در جمع خود ببیند و از چندی پیش نیز شایعاتی درباره این انتقال با توجه به حضور مهدی کیانی در تبریز پررنگ‌تر شده بود.

 

 

با این شرایط باید دید اکنون سعید مهری در نیم فصل دوم و طی ساعات آتی کدام تیم را به عنوان مقصد نهایی خود انتخاب خواهد کرد؛ استقلال یا سپاهان و البته شاید پرسپولیس؟

تراکتور سعید مهری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور سعید مهری نیم فصل دوم سعید مهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۳۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال برگزار شد و تیم‌ها حریفان خود را شناختند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات سی‌وهشتمین دوره جام حذفی امروز (دوشنبه) در محل سازمان لیگ برگزار شد و تیم‌ها به شرح زیر رقبای خود را شناختند. (نام تیم‌های میزبان ابتدا آمده است)

برگزاری فینال جام حذفی در کرمان با یک شرط

بازی شماره 1: تراکتور تبریز - مس رفسنجان

بازی شماره 2: چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک

بازی شماره 3: گل‌گهر سیرجان - هوادار تهران

بازی شماره 4: سپاهان اصفهان - ملوان انزلی

در مرحله نیمه نهایی برنده بازی شماره یک با برنده بازی شماره دو دیدار می‌کند و برنده‌ دیدار شماره 3 رودرروی برنده مسابقه شماره 4 می‌رود.

برگزاری فینال جام حذفی در کرمان با یک شرط

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمرین تیم فوتبال تراکتور پیش از دیدار با استقلال
  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد
  • از استقلال و پرسپولیس تا هوادار و پیکان/ شیپور جنگ برای سهمیه آسیایی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • مسیر سپاهان و تراکتور سخت شد
  • ستاره شمس آذر علیه تیم رضا عنایتی
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • فرصت تاریخی برای سپاهان، ملوان و تراکتور پس از حذف استقلال و پرسپولیس
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)