Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، عباس رضایی در سومین سفر خود به این شهرستان و بازدید از مناطق زلزله زده منطقه پادنا اظهار داشت: تسهیلاتی که دولت تدبیر و امید برای زلزله زدگان سمیرم در نظر گرفته مانند اعتبارات سی‌سخت و ‏کهگیلویه و بویراحمد است.

استاندار اصفهان افزود: ‏ اعتبار برای بازسازی تأسیسات زیربنایی پنج میلیارد تومان، کمک بلاعوض ۱۶ میلیارد ‏و ۹۰۰ میلیون تومان ‏در قالب ساخت مسکن موقت و معیشتی است که در مجموع ۵۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ‏تومان برای مناطق ‏آسیب دیده ناشی از زلزله در نظر گرفته شده است که با توجه به مصوبات هیئت وزیران  ‏۳۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در قالب ساخت مسکن، اسکان موقت و معیشتی تسهیلات بانکی در نظر ‏گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: برای هر واحد مسکونی شهری ۱۳۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی جهت ساخت و معیشت و ۵۰ میلیون تومان در ‏قالب ساخت، معیشت و اسکان به تصویب رسیده است که این مبلغ برای هر واحد روستایی ۱۱۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی برای ساخت و معیشت و  ۵۰ میلیون تومان نیز جهت ساخت، معیشت و اسکان در نظر گرفته شده است.

رضایی با اشاره به خسارت‌های وارد شده به بخش کشاورزی و واحدهای تجاری بیان کرد: ‏به صاحبان بخش کشاورزی هم  به هر هکتار باغ پنج میلیون تومان و زراعت ۲ میلیون تومان وام کم‌بهره  و به صاحیان واحدهای تجاری آسیب دیده ۴۵ میلیون تومان تسهیلات کم بهره پرداخت می‌شود. ‎

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: طراحی و پروانه ساختمان، نظارت و آواربرداری رایگان ‏از جمله حمایت‌های دولت برای کمک به ‏بازسازی ‏واحدهای مسکونی خسارت دیده یا تخریبی است که امیدواریم طبق قول مسؤولان بنیاد مسکن و با همکاری مردم احداث و تعمیر منازل و اماکن آسیب دیده سمیرم ‏ در تیرماه 1400‏ به پایان برسد.

انتهای پیام/۶۳۱۱۱/ج۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: زلزله اصفهان تسهیلات کمک بلاعوض میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۳۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • رفتارهای متناقض در زمینه عرضه زمین و پرداخت وام ساخت مسکن، مردم را سردرگم کرده است
  • تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است / احداث ۵۳ شهرک جدید استانی
  • تخصیص پروژه مسکن به ۱۰۱۴ نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان زنجان
  • گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان
  • حرکت به سمت خودمالکی و ساخت مردمی مسکن با پرداخت تسهیلات و عرضه زمین به مردم
  • بیش از ۲۶۰ کیلومتر پروژه آزادراهی و بزرگراهی در آذربایجان شرقی در حال احداث است