Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@23:23:48 GMT

عبدی: پرسپولیس روز راحتی ندارد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۳۷۱۹

عبدی: پرسپولیس روز راحتی ندارد

هافبک سایپا تاکید کرد هدف آنها گرفتن سه امتیاز مقابل پرسپولیس است.

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد عبدی با بیان اینکه سایپا شرایط خوبی برای شروع نیم‌فصل دوم دارد، اظهار کرد: در دور رفت از نظر فنی عملکرد خوبی داشتیم، اما نتایج دلخواهمان را نگرفتیم و خیلی راحت در برخی بازی‌ها مثل دیدار با تراکتور امتیاز از دست دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود فاصله ما با دیگر تیم‌ها خیلی زیاد نیست و می‌توانیم با یکی، دو برد همه چیز را جبران کنیم.

 

او ادامه داد: در نیمی از بازی‌های نیم‌فصل اول در دقایق آخر گل خوردیم که بردها و مساوی‌ها را از بین برد. در خیلی از مسابقات بد آوردیم، وگرنه سایپا را در نیمه بالای جدول می‌دیدید. البته هنوز چیزی را از دست ندادیم و فقط ۶ امتیاز با تیم چهارم جدول فاصله داریم که خیلی راحت قابل جبران است.

 

هافبک سایپا درباره دیدار روز دوشنبه مقابل پرسپولیس عنوان کرد: کار سختی داریم، اما آنها هم روز راحتی نخواهند داشت. پرسپولیس در بهترین شرایط قرار دارد و قهرمان نیم‌فصل شده ولی ما هم نمی‌خواهیم اجازه بدهیم آنها راحت برنده شوند. در بازی رفت از پرسپولیس امتیاز گرفتیم و این هفته هم تلاش می‌کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم.

 

عبدی اضافه کرد: ما در ورزشگاه آزادی استقلال را که در آن مقطع صدرنشین بود، شکست دادیم و این باور را داریم که می‌توانیم برابر پرسپولیس هم به برتری برسیم. امیدوار هستم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و اشتباهات دیدار با تراکتور را نداشته باشیم تا سه امتیاز را بگیریم.

سایپا مهرداد عبدی پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سایپا مهرداد عبدی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۳۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال تهران در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت باید در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار گیرند. تراکتور ۴۰ امتیازی است و برای زنده نگه داشتن اندک امید خود برای حضور در رقابت‌های آسیایی سال آینده نیاز مبرم به ۳ امتیاز این بازی دارد. تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران بازنده بوده و این تیم در مجموع ۳ دیدار، ۱۱ گل از استقلال دریافت کرده و تنها دو بار توانسته دروازه آبی‌پوشان را باز کند.

حمید مطهری مربی تیم تراکتور که در اولین حضور خود روی نیمکت این تیم توانست ذوب آهن را در جام حذفی شکست دهد، در اولین تجربه خود روی نیمکت تراکتور در لیگ برتر کار سختی را برابر استقلال تهران خواهد داشت. آبی‌های پایتخت مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌روند و با ۵۳ امتیاز در صدر قرار دارند، مطهری و شاگردانش می‌توانند دلخوش حضور هوادارانشان در این بازی باشند تا جو ورزشگاه را به سود خود کنند.

آخرین باری که استقلال برای دیدار با تراکتور راهی تبریز شد به ۱۶ دی ۱۴۰۱ برمی‌گردد که آن بازی با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید و هواداران این تیم امیدوارند تا بار دیگر استقلال در مقابل تراکتور شکست بخورد و روند ناکامی این تیم پایان یابد.

کد خبر 6090687

دیگر خبرها

  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • سخت‌ترین هفته مدعیان | پرسپولیس می‌شکند یا استقلال؟
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد
  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA
  • پرسپولیس - سپاهان؛ آدرس دقیق انگیزه
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد