Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، "عزیزاله نورالهی" روز شنبه به رسانه ها اعلام کرد: در ادامه رصد و پایش آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان، منطقه آلوده توسط نیروهای دامپزشکی شناسایی و مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس اداره طیور دامپزشکی لرستان از معدوم سازی ۲۶۵ قطعه پرنده آلوده به آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان خبر داد و اظهار داشت: یک شهروند در اقدامی غیرقانونی اقدام به خرید چند غاز از استان‌های مجاور و  آلوده به آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان کرده و پس از انتقال آن‌ها به خرم‌آباد و مجاورت با پرندگان مهاجر، موجب انتشار بیماری در بین آن‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نورالهی تصریح کرد: در حال حاضر منطقه موردنظر پس از معدوم‌سازی، پاکسازی شده با این وجود رصد و پایش همچنان در این منطقه و دیگر نقاط شهرستان ادامه دارد.
وی از شهروندان درخواست کرد ضمن خودداری از خرید هرگونه طیور زنده، هرگونه نشانه بیماری در پرندگان را جدی گرفته و به مراکز دامپزشکی اطلاع دهند.

برچسب‌ها لرستان سازمان دامپزشکی کشور آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لرستان سازمان دامپزشکی کشور آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان لرستان سازمان دامپزشکی کشور آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان اخبار کنکور آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۳۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط یک قبضه اسلحه غیر مجاز در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، چنگیز نیازی گفت: نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد، یک متخلف زیست محیطی را قبل از هر گونه اقدام به شکار دستگیر و از وی یک قبضه اسلحه شکاری تک لول غیر مجاز به همراه ١٨ عدد فشنگ و سایر ادوات شکار را کشف و ضبط کردند.

وی اظهارداشت: پس از تنظیم صورتجلسه اولیه و تشکیل پرونده قضایی، متخلف برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

مسئول منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد از دوستداران محیط زیست خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • دومین مرحله از عملیات امحاء مزارع آلوده به فاضلاب در شمال غرب کلانشهر شیراز
  • تالاب گرده‌قیت نقده احیا شد
  • کشف و ضبط یک قبضه اسلحه غیر مجاز در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد
  • مزارع کشاورزی که با فاضلاب خام و پساب آبیاری شوند، معدوم خواهند شد/چرخه تصفیه خانه‌ها باید تکمیل شود
  • حضور ۷ گونه پرنده مهاجر در تالاب بین‌المللی هامون
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • چگونه آنفلوآنزای اسپانیایی ۱۹۱۸ جهان را دگرگون کرد
  • دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد