Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین جعفر زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال طی روز آتی، اظهار کرد: اولویت بنده برای انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال، تخصص، کارآمدی، برنامه و همچنین رزومه این فرد در مدیریت ورزش است.

وی توجه ویژه به استان‌های کم برخوردار را ازجمله دیگر اولویت‌های انتخاب رئیس جدید فدراسیون فوتبال برشمرد و گفت: افرادی باید سکان فوتبال ایران را به دست‌گیرند که بتواند در عرصه‌های مختلف نظیر توسعه زیرساخت‌های مناسب، توجه همه‌جانبه به آموزش مربیان، داوران و فوتبال پایه، توجه ویژه به فوتبال و فوتسال بانوان، توسعه تجهیزات داوری، کسب کرسی‌های بین‌المللی برای فوتبال ایران، تعامل خوب با فدراسیون کشورها و باشگاه‌های صاحب فوتبال، توسعه روابط بین‌الملل، بسترسازی مناسب اقتصادی، شفافیت در امور مالی فدراسیون و باشگاه‌ها، نگاه ویژه به مباحث فرهنگی، اجتماعی و سیاسی فوتبال و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..دارای برنامه مدون و راهبردی باشند.

رئیس هیئت فوتبال خراسان شمالی همچنین ادامه داد: مدیرانی می‌توانند در موضوعات نام‌برده شده کارآمد باشند که در تحصیلات و یا سوابق اجرایی خود با این موارد و مسائل دست‌وپنجه نرم کرده باشند.

وی نسبت به شانس کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال نیز خاطرنشان کرد: شانس آقایان آجر لو، هاشمی و عزیزی خادم به یک اندازه است و ای‌کاش آقای کریمی تلاش بیشتری را داشتند و در مناظره تلویزیونی نیز شرکت می‌کردند تا برنامه‌های خود را ارائه کنند.

جعفر زاده کمترین شانس ریاست را برای علی کریمی قائل شد و گفت: علی کریمی بیشتر از سایر کاندیداها از جنس فوتبال است و به‌عنوان فردی پاک و سالم شناخته می‌شود اما تاکنون کمترین تلاش را برای کسب این کرسی انجام داده است. 

وی دوره آینده فدراسیون فوتبال را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: هیئت‌رئیسه باید دارای تخصص لازم باشد و در همه حوزه‌هایی که برای ریاست برشمرده شد نیز باید دارای برنامه و کارآمدی باشد. 

رئیس هیئت فوتبال خراسان شمالی همچنین با تأکید بر اینکه نباید ریاست فدراسیون ماشین امضا باشد تصریح کرد: حرف‌هایی تاکنون زده‌شده اما برای جذب اعتبارات علی‌رغم برنامه‌های اعلامی منابع جذب این اعتبارات بیان‌نشده که ازجمله نقاط ضعف برنامه‌های بیان‌شده است.

وی درباره توجه به استان‌ها نیز گفت: رعایت عدالت و توجه ویژه به استان‌های کم برخوردار، اختصاص صد درصد حق عضویت‌ها، تعیین بودجه مشخص برای استان‌ها، افزایش حق تبلیغات محیطی به استان‌های کم برخوردار و تغییر در ساختار سازمان لیگ ازجمله نیازهای استان‌ها در آینده فدراسیون است. 

جعفر زاده در پایان با تأکید بر لزوم انتخاب صحیح برای صعود فوتبال ایران در جهان گفت: تغییرات اساسنامه باعث شده تا امکان حضور افراد فوتبالی در انتخابات بیشتر شود و از این حیث شرایط حساس‌تری را نسبت به گذشته رقم خورده است.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال خراسان شمالی علی کریمی استان ها فدراسیون فوتبال استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۳۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا

طرفداری| رئیس فدراسیون فوتبال عربستان با ارسال نامه ای به رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران،قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت های جام ملت های آسیا را تبریک گفت.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، با ارسال نامه ای به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان، قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت های جام ملت های آسیا را تبریک گفت.

در نامه المسحل آمده است:

رئیس عزیز؛ آقای مهدی تاج عزیز

به نمایندگی از فدراسیون فوتبال عربستان و خانواده فوتبال این کشور، صمیمانه ترین تبریکات را به فدراسیون شما و تیم ملی فوتسال ایران بابت دستاورد ارزشمند کسب عنوان قهرمانی رقابت های جام ملت های آسیا اعلام می کنم.

در واقع تماشای عملکرد برجسته تیم ملی فوتسال ایران دراین تورنمنت، لحظه ای بزرگ و غرورآمیز برای کل جامعه فوتبال در قاره آسیا بود. علاوه بر این، گرم ترین تبریکات ما را بابت صعود تیم ملی فوتسال ایران به جام جهانی پذیرا باشید. اطمینان داریم تیم شما نماینده شایسته ای برای قاره آسیا در سطح جهانی خواهد بود. ضمن تبریک دوباره این موفقیت چشمگیر، برایتان تداوم موفقیت را در تلاش های آتی آرزو دارم.

یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • اختصاص بودجه ویژه برای مناطق کمتر برخوردار شهر گرگان