Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمیه محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با اشاره به سفر نوبخت، معاون رئیس جمهور به شهرضا اظهار داشت: در این سفر ۶۰ میلیارد تومان نصیب شهرستان شد و در حال حاضر پیمانکار جاده شهرضا به اصفهان در حال انجام کار است، اگر منابع به استان آمد نباید به راحتی اجازه دهیم که بازگردد.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم شهرضا تشنه هستند و آب شرب این شهرستان یک مسأله حیاتی است، افزود: انتقال آب در حال پیگیری است و  چهار استان به دنبال آن هستند و در این راستا جلسات متعددی گرفته شده است، از استان انتظار داریم همانطور که برای ۱۴ شهرستان منابع اساسی در نظر می‌گیرند، از همان منابع برای شهرضا هم در نظر بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه سال آینده نباید مسائل و مشکلاتی که مردم در تابستان امسال داشتند، دوباره با آن روبه رو شوند، بیان کرد: مردم دغدغه آب شرب نباید داشته باشند، نیاز به کمک استان داریم.

محمودی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به مسکن مهر شهرضا گفت: مسکن مهر شهرضا مربوط به دولت نهم است ولی در استان اصفهان هنوز به ثمر نرسیده است، تعاونی‌های شهرستان شهرضا در کشور رتبه اول را کسب کردند، اما مسکن مهر سه‌جانبه هنوز به اتمام نرسیده است.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معاون عمرانی استاندار قول پایان سال را برای تکمیل مسکن مهر داد، بنابراین تا پایان سال مسکن مهر شهرضا را می‌خواهیم، بیان کرد: چرا مدیرکل راه و شهرسازی پای خود را در شهرستان‌ها نمی‌گذارد، مگر می‌شود مدیرکل راه و شهرسازی باشی، اما پروژه مسکن مهر دولت نهم هنوز به نتیجه نرسیده باشد.

وی با انتقاد از عدم حضور مدیرکل راه و شهرسازی اصفهان در شهرضا برای رفع مشکلات مسکن مهر گفت: مدیرکل باید در شهرضا حضور پیدا کند تا از نزدیک مشکلات مردم در مسکن مهر را ببیند، تحقیق و تفحص از اداره راه و شهرسازی اصفهان را پیگیری می‌کنم.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی مسکن مهر شهرضا مدیرکل راه و شهرسازی اصفهان آب شرب شهرضا مدیرکل راه و شهرسازی مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۴۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهضت ملی مسکن در شهرستان جویم تسریع شود

ایسنا/فارس استاندار فارس با اشاره به پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان جویم، خواستار تسریع در پروژه و برخورد با مسببان تأخیر در اجرای این طرح ملی شد.

محمد هادی ایمانیه امروز، ۸ اردیبهشت در جلسه شورای اداری شهرستان جویم گفت: قدمت شهرستان ریشه‌دار و تاریخی جویم متعلق به هزاران سال قبل است و مردمی اصیل و دین‌دار و اهل خیر در این منطقه حضور دارند و این امر مسئولیت ما را در خدمتگزاری به این بخش از کشور عزیزمان سنگین‌تر می‌کند.

وی با بیان اینکه پیگیری و سماجت مسئولان برای اجرایی شدن مصوبات، نقش مهمی در تحقق آن دارد، اظهار کرد: شهرستان‌هایی که پیگیر اجرای مصوبات بودند تا سقف ۹۰ درصد به اهداف خود دست یافته‌اند.

ایمانیه از تلاش برای تکمیل پروژه‌های حوزه سلامت، تامین آب و احداث راه در شهرستان جویم خبر داد و افزود: کمیته ویژه‌ای برای حل مشکلات مردم در زمینه ساماندهی زمین‌های مورد سکونت مردم با رعایت حدود قانونی تشکیل می‌شود.

استاندار فارس با اشاره به عملی شدن تعهدات دولت در حوزه مسکن گفت: مرحله فونداسیون واجدین شرایط نهضت ملی مسکن تا پایان خردادماه باید به پایان رسیده باشد و پس از آن در فواصل سه ماهه باید ۲۵ درصد از مساکن تحویل واجدین شرایط شود.

وی خواستار رسیدگی به تخلفات و غفلت‌های پیمانکار قبلی نهضت ملی مسکن در جویم شد و افزود: از طریق دادگستری و مجاری قانونی این موضوع پیگیری خواهد شد تا خدشه‌ای بر بیت‌المال وارد نشود و حقوق عامه مردم تضییع نشود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتقاد یک مقام سابق از عروسی مجلل دختر شمخانی
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • نهضت ملی مسکن در شهرستان جویم تسریع شود
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • ۱۱۷ کیلومتر از راه‌های شمال و شرق استان و ۱۷۰ دهانه پل در سیل اخیر آسیب دید
  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار
  • خسارت دیدگان بخش مسکونی جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن ارتباط بگیرند
  • طرح ملی مسکن در ۱۰۸ شهر استان در حال اجرا