Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@09:17:39 GMT

عیدی برای همه

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۵۳۵۰

ایسنا/بوشهر مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از آغاز مجازی جشن نیکوکاری با شعار( عیدی برای همه) در روزهای 13، 14 و 15 اسفندماه خبر داد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال با توجه به شرایط حاکم بر جامعه ناشی از ویروس کرونا، برگزاری جشن نیکوکاری با استفاده از روش‌های الکترونیکی انجام می‌شود، عنوان کرد: جشن نیکوکاری امسال در آستانه سال نو همزمان با سراسر کشور در روز احسان و انفاق با شعار عیدی برای همه در سراسر استان بوشهر با هدف جمع آوری کمک های مردم خیّر و نیکوکار برای نیازمندان هم استانی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به اینکه همه ساله به منظور جشن نیکوکاری بیش از یکهزار پایگاه ثابت و سیار در مدرسه‌ها، میدان‌ها و معابر برپا می‌شد گفت: امسال با توجه به شرایط حاکم بر کشور و پیشگیری از شیوع  ویروس کرونا،جشن نیکوکاری در این استان به صورت الکترونیکی برگزارمی شود.

لطفی با تاکید براینکه جشن نیکوکاری با هدف ترویج فرهنگ خیر و احسان همچنین تأمین پوشاک شب عید وسایر اقلام مورد نیاز مددجویان تحت حمایت برگزار می‌شود، گفت: این جشن با همکاری صدا و سیما و بیش از 100مرکز نیکوکاری فعال در استان برگزار می شود.

لطفی در ادامه خاطر نشان کرد: نیکوکاران می‌توانند برای پرداخت سریع و آسان کمک‌های خود از طریق شماره گیری کد #۰۷۷۱۷۷ ۸۸* وجه مورد نظر خود را پرداخت کنند و یا اینکه کمک های کالایی خود را به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکار در سراسر استان بسپارند در آستانه سال نو در اختیار نیازمندان هم استانی قرار گیرد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به تلاش برای تامین بسته ارزاق شب عید مددجویان تحت حمایت گفت: برنامه‌ریزی کرده‌ایم که برای ۳۰ هزار خانوار تحت حمایت بسته ارزاق شب عید تا سقف ۳۰۰ هزار تومان تهیه کنیم و برای این کار نیازمند مشارکت مردم نیکوکارهستیم.

وی خاطر نشان کرد: در زمان حاضر 86 هزار نفر در قالب 42 هزار خانوار در استان بوشهر تحت پوشش کمیته امداد هستند که این آمار چهار درصد جمعیت استان بوشهر را شامل می‌شود.

لطفی در پایان از خیران و نیکوکاران هم استانی درخواست کرد با مشارکت در جشن نیکوکاری امسال از روش های شماره گیری کد آسان پرداخت #۰۷۷۱۷۷ ۸۸* و یا پرداخت به شماره کارت مجازی 6037997950030370  نوروز شادی را برای هم وطنان نیازمند رقم بزنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: صداوسيما كميته امداد کمیته امداد استان بوشهر جشن نیکوکاری برای هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۵۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی

حمید باسره مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴ هزار و ۴۰۹ سری جهیزیه به ارزش بیش از ۱۴۳ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان به نوعروسان نیازمند اهدا شد. 

وی افزود: از این میزان ۱۲۱ میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد و ۲۲ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان از محل کمک‌های خیران و مردم در قالب صدقات، نذورات، زکات تامین شده است.

 مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: هر سری جهیزیه اهدایی به زوج‌های جوان شامل پنج قلم کالای  اساسی‌ همچون یخچال، تلویزیون، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی و جارو برقی بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • بیش از ۱۷هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • ۹۵۶ بوشهری به حج تمتع اعزام می‌شوند