Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - در سال‌های اخیر میزان اعتماد مردم را می توان بر اساس میزان سپرده های بانکی سنجید.
به گزارش خبرگزاری آریا ، به گفته یکی از کارشناسان اقتصادی هر وقت بانک ها سپرده بلندمدت بیشتری را جذب کنند یعنی اقتصاد وضع خوبی دارد و باید دید که کدام بانک در جذب منابع مردم موفق ترعمل کرده است.بر اساس گزارش بهمن ماه موسسه ملل در سال جاری نسبت به سال قبل توانسته سپرده های بلند مدت بیشتری را جذب کرده و اعتماد مشتریان خود را جذب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بهمن 98 از سپرده های بلند مدت مردم موسسه ملل هیچ سپرده ای را جذب نکرده بود و رقم اعلامی صفر بود، ولی در سال 99 با جهشی چشمگیری رقم سپرده بلند مدت سالانه به رقم 85 هزار و 658 میلیارد ریال برای سپرده دوساله رسیده و نشان از آن دارد که مردم نزد موسسه ملل با اعتماد بالایی سرمایه گذاری کردند.
یکی دیگر از موضوعاتی که در موسسه ملل رخداده است افزایش نزدیک به سه برابری سپرده ها در سرفصل پس انداز قرض الحسنه نزد موسسه اعتباری ملل بوده است.
بر اساس این گزارش، در بهمن 98 میزان سپرده جذب شده در سرفصل قرض الحسنه حدود 5 هزار میلیارد ریال بود اما در بهمن 99 به مبلغ 13 هزار و 416 میلیارد ریال رسید که جهشی معنادار در سنجش اعتماد مشتریان به این موسسه است چرا که سودی بابت قرض الحسنه به مشتریان اختصاص پیدا نکرده و ممکن است تنها از مزایای تسهیلات بهره ببرند که باز گویای بهبود وضع اقتصادی کشور و رعایت قوانین تسهیلات دهی موسسه است.
موسسه ملل در یازده ماهه منتهی به بهمن 1399 معادل 34 هزار میلیارد ریال درامد از محل تسهیلات جذب کرده و در مقابل 22 هزار و 706 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده که نشان از تراز 12 هزار و 197 میلیارد ریالی دارد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: میلیارد ریال موسسه ملل بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۶۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)

عصر ایران؛ مسعود طاهری - حضور پررنگ چری، یکی از بزرگترین خودروسازان چینی، در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن که با شعار "عصر جدید، خودروهای جدید" برگزار شد، بار دیگر بر جایگاه این شرکت به عنوان یکی از بازیگران اصلی در صنعت خودرو جهان تأکید کرد.

چری در این نمایشگاه از جدیدترین دستاوردها، نوآوری‌ها و برنامه‌های آینده خود برای بازارهای داخلی و جهانی رونمایی کرد و گام بلندی در مسیر تبدیل شدن به برندی جهانی برداشت.

در میان انبوه خودروهای رونمایی شده در نمایشگاه پکن 2024، غرفه چری به وضوح خودنمایی می‌کرد. این شرکت با تمرکز بر عرضه خودروهای نوآورانه و پاک، توجه بازدیدکنندگان و کارشناسان را به خود جلب کرد.

از جمله محصولات شاخص چری در این نمایشگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تیگو 9: بر روی پلتفرم جدید T2X چری ساخته شده است. این پلتفرم با تمرکز بر هوش و اتصال به اینترنت، تحولات جدیدی را در صنعت خودرو رقم می‌زند. T2X با ادغام فناوری‌های پیشرفته در بخش‌های مختلف، از جمله سیستم تعلیق، شاسی، سیستم چهار چرخ متحرک و فرمان، هندلینگ و پایداری خودرو را به طور قابل توجهی ارتقا می‌دهد.

اکسید EXLANTiX: کانسپت لوکس و برقی چری که نمایانگر تعهد این شرکت به ارائه تجربه‌ای منحصر به فرد از رانندگی لوکس و پایدار به مشتریان است. این خودرو با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا، به عنوان پرچمدار برند اکسید، لوکس و پایداری را به طور همزمان به ارمغان می‌آورد.

امودا C7: کراس‌اوور جدید چری با طراحی اسپرت و جوان‌پسند که به دنبال جذب مشتریان در این رده سنی است. این خودرو با ظاهری عامه‌پسند و امکانات رفاهی مناسب، می‌تواند سهم بازار چری را در میان جوانان افزایش دهد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • مهاجرت غیرقانونی «بحران جدی» از نگاه آمریکایی‌ها
  • حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)
  • برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم
  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها؛ کوهنوردی ممنوع!
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • مردان متولد این ماه‌ها به سختی عاشق می‌شوند!
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد