Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@10:51:17 GMT

طرح زمستانه کتاب در کرمان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۶۶۵۲

طرح زمستانه کتاب در کرمان آغاز شد

محمدرضا علیزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاقمندان و خریداران کتاب می‌توانند تا ۱۶ اسفند با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو طرح، کتاب های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی را  با یارانه ۲۵ درصدی تهیه کنند.

وی بیان کرد: طرح زمستانه کتاب در ۲۴ کتابفروشی استان کرمان اجرا می شود که مشارکت کتابفروشی ها نسبت به طرح قبلی پاییزه کتاب، افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تصریح کرد: سقف مجاز خرید برای هر خریدار ۲ میلیون ریال است و ارائه تخفیف در این طرح فقط شامل کتاب های چاپی می شود و سایر کالاهای فرهنگی عرضه شده در کتابفروشی را شامل نمی‌شود.

وی ادامه داد: اسامی و مشخصات کتابفروشی‌های عضو طرح زمستانه کتاب۹۹ در استان در این نشانی https://tarh.ketab.ir/OstanBookShop.aspx?Bid=۱۶ قابل مشاهده است.

علیزاده با اشاره به استقبال علاقمندان از طرح های فصلی فروش کتاب تاکید کرد: در قالب اجرای طرح پاییزه کتاب ۹۹ که از ۲۴ تا ۳۰ آبان برگزار شد، سه میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال کتاب در این استان فروخته شد.

برچسب‌ها اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان طرح های ترویجی کتابخوانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان طرح های ترویجی کتابخوانی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۶۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام کرمان آیدکس، آغاز گذر از اقتصاد مبتنی بر منابع به اقتصاد مبتنی بر دانش است

ایسنا/کرمان رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: پیام کرمان آیدکس، آغاز گذر از اقتصاد مبتنی بر منابع به اقتصاد مبتنی بر دانش و تکنولوژی است و باید این ذهنیت را در مسئولان ایجاد کنیم.

سیدمهدی طبیب زاده امروز ۱۶ اردیبهشت ماه در نشست خبری دومین همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان(کرمان آیدکس ۲۰۲۴) اظهار کرد: برگزاری همایش کرمان آیدکس ۲۰۲۴ فرصت مغتنمی است.

وی بیان کرد: برخی سهم جنوب استان را در شاخص‌های توسعه پایدار موثر می‌دانند در حالی که در شمال و مرکز استان کرمان نیز این شاخص‌ها پایین است و بایستی رویکرد استان به سمت ارتقاء شاخص‌های توسعه پایدار و زندگی مردم پیش برود.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان با بیان اینکه موضوعی که نگران آن هستیم، آینده استان است، گفت: به دلیل اینکه اقتصاد استان کاملاً مبتنی بر منابع است و منابع، تجدیدپذیر(معدن و آب) نیستند و زمانی این منابع پایان می‌یابد و باید از همین حالا برنامه‌ریزان فکر کنند روزی که معادن نبود، باید چه کنیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۷۵ درصد درآمد مالیاتی استان کرمان از ۱۰ شرکت صنعتی معدنی است، تصریح کرد: هیچ کشوری نمی‌تواند از محل منابع، توسعه یابد مگر منابع را صرف تکنولوژی و صنایع جدید بکند و باید سرمایه‌گذاری‌ها را به این سمت سوق بدهیم و رویداد کرمان آیدکس می‌گوید به سمت چه صنایع، خدمات و گردشگری پیش برویم که آینده نسل‌ها تامین شود.

طبیب زاده با بیان اینکه باید زنجیره ارزش نوآورانه و فناورانه در فولاد و مس داشته باشیم، افزود: رویداد کرمان آیدکس باب گفت و گو را باز می‌کند و می‌خواهد تحولی در نگرش‌ها ایجاد کند

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: پیام کرمان آیدکس، آغاز گذر از اقتصاد مبتنی بر منابع به اقتصاد مبتنی بر دانش و تکنولوژی است و باید این ذهنیت را در مسئولان ایجاد کنیم و افکار عمومی این مطالبه را از مسئولانی که منابع سرشار کشور و استان در اختیارشان است، چگونه می‌خواهند با این منابع آینده استان را بسازند؟

وی اظهار کرد: وقتی کارها مبتنی بر دانش باشد، تکنولوژی، خلق ثروت و اشتغال فارغ التحصیلان به دنبال آن خواهد بود. ضمن اینکه پتانسیل استان کرمان در نیروی متخصص فراوان است و بسیاری از افراد موفق کشور و دنیا از این استان هستند.

طبیب زاده تصریح کرد: باید محیطی فراهم کنیم که پیش برنده کسب و کار باشد و نگرش را تغییر بدهد. بایستی برای عملکرد مسئولان معیار بگذاریم تا بدانیم مصرف منابع چه میزان منفعت برای استان داشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی زرند
  • آغاز فروش اقساطی محصولات کرمان موتور + جدول
  • آغاز فروش اقساطی محصولات کرمان موتور (اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول
  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • آغاز نهضت اسفالت در کرمان
  • آغاز ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر کرمان+تصویر
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • پیام کرمان آیدکس، آغاز گذر از اقتصاد مبتنی بر منابع به اقتصاد مبتنی بر دانش است
  • حضور کتاب‌فروشی‌ها در نمایشگاه کتاب، آری یا خیر؟