Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حمید پناهی روز یکشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان دنا با نماینده فرماندهی قرارگاه خاتم الانبیا اظهار داشت: اقدامات خوبی در راستای خدمات رسانی صورت گرفته است ولی کافی نیست، باید بیشتر از بحران های قبلی وزارت خانه ها و نهاد ها به این شهر توجه داشته باشند.

وی بیان کرد: همکاری و برنامه ریزی مناسب همه نهادها سختی های کمک رسانی به مردم را تا حدود زیادی کاهش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار دنا از تشکیل هشت تیم ارزیاب بنیاد مسکن و راه و شهرسازی برای روستاهای شهرستان دنا خبر داد و گفت: تخریب زیاد در حوزه روستایی نیازمند برنامه ریزی منسجم بنیاد مسکن است.

پناهی با اشاره به توزیع پنج هزار چادر در میان مردم زلزله زده گفت: تنها چادر در هوای سرد و منفی سی سخت جوابگوی نیاز مردم نیست.

وی تصریح کرد: تاکنون یکصد کانکس با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تامین شده است و با برنامه ریزی در چند نقطه از شهر کمپ کانکسی برپا می شود.

 نماینده فرماندهی قرارگاه خاتم الانبیا نیز در این نشست از اقدامات صورت گفته توسط دستگاه های دولتی و سپاه و بسیج مردمی در شهر سی سخت تقدیر کرد.

سرهنگ کرم نظری خدمت رسانی به مردم سی سخت را برای  مسئولان قرارگاه خاتم الانبیا یک افتخار بزرگ دانست و گفت:  با برگزاری جلسات مختلف اعلام برآورد میزان خسارتها برای فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا ارسال شد.

وی اضافه کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری به زودی دستگاه ها و ماشین آلات قرارگاه در منطقه مستقر و خدمات رسانی شبانه روزی ادامه خواهد داشت.

نظری بر همکاری نهادها در راستای آوار برداری تاکید کرد و افزود: باید از سوی نهادهای متولی محله هایی که نیاز به آوار برداری دارند در اختیار قرارگاه قرار گیرند.

وی تصریح کرد: با انعقاد تفاهم نامه ساخت و ساز منازل مسکونی آسیب دیده با روند اجرایی خوبی نیز آغاز خواهد شد.

نظری اضافه کرد: ساخت خانه های مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی بر عهده قرارگاه خاتم الانبیا است.

زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر شامگاه ۲۹ بهمن ماه شهر سی سخت را لرزاند و همچنان پس لرزه های آن ادامه دارد. تاکنون بزرگترین پس لرزه آن ۴.۵ ریشتر بوده است که ظهر چهارشنبه ۶ اسفندماه شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند.

در پی وقوع زلزله ۵ و ۶ دهم ریشتری به ۳ هزار و ۷۰۰ واحد از منازل مسکونی خسارت وارد شد.

۸۰۰ واحد به علت خسارت ۶۰ تا ۱۰۰ درصد نیاز به بازسازی دارد و از مجموع ۳ هزار و ۷۰۰ واحد نیز ۲ هزار و ۹۰۰ واحد تعمیری هستند.

از مجموع ۸۰۰ واحد بازسازی ۴۲۰ واحد شهری و ۳۸۰ واحد روستایی و از ۲ هزار و ۹۰۰ واحد تعمیری هزار و ۵۰۰ واحد شهری و هزار و ۴۰۰ واحد روستایی است.

میزان خسارت زلزله به واحد های تعمیری بین ۲۰ تا ۴۰ درصد و بر اثر این زلزله به ۲ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی خسارت معیتشی از جمله تخریب اسباب و وسایل منزل خسارت وارد شده است.

۶۴ نفر در این زلزله دچار مصدومیت شدند.

 ۱۲ فروردین سال ۹۷ نیز زمین لرزه ۵.۲ ریشتری در شهرهای سی سخت و یاسوج خساراتی به بار آورد.

شهرستان ۴۲ هزار نفری دنا در ۳۵ کیلومتری غرب یاسوج قرار دارد.


 

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد شهرستان دنا امداد رسانی زلزله در سی سخت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا زلزله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد شهرستان دنا امداد رسانی کهگیلویه و بویراحمد شهرستان دنا امداد رسانی زلزله در سی سخت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا زلزله اخبار کنکور قرارگاه خاتم الانبیا شهرستان دنا ۲ هزار سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۶۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری صبح چهارشنبه در آئین افتتاحیه ساختمان اداری کمیته امداد بخش خشکبیجار اظهار کرد: تسهیل در امر خدمات رسانی به مردم در اولویت کاری دستگاه‌های اجرایی و نهادها قرار دارد.

فرماندار رشت بر لزوم تکریم ارباب رجوع در ادارات تاکید کرد و گفت: اتاق همه مدیران باید به روی شهروندان و مراجعان باز باشد چرا که خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است.

عاشوری با تاکید بر اینکه کار، تلاش مضاعف و خدمت رسانی به مردم، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند، تصریح کرد: معتقدم هر مسؤولی در نظام مقدس جمهوری اسلامی در خدمت مردم باشد، سرافراز خواهد بود.

فرماندار رشت با اشاره به افتتاح ساختمان اداری کمیته امداد شهر خشکبیجار ادامه داد: این پروژه از مهر ۱۴۰۱ استارت و فروردین ۱۴۰۳ به اتمام رسید و با بهره برداری از این پروژه ۱۸۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد این بخش خدمات دهی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه زمین این ساختمان توسط خیرین به کمیته امداد اهدا شده است، اضافه کرد: حضور خیرین در این شهرستان و فعالیت و کمک‌های آنها در عرصه‌های مختلف یک ظرفیت بی نظیر در این منطقه است.

فرماندار رشت به اقداماتی که در راستای آب شرب بهداشتی شهر خشکبیجار انجام گرفته اشاره کرد و گفت: مراحل پایانی انتقال آب خمام به خشکبیجار در حال انجام است و پیش بینی می‌شود در تابستان سال جاری به بهره برداری برسد.

عاشوری با اشاره به اقدامات انجام گرفته در راستای رفع ضعف برق این بخش نیز اضافه کرد: زمینی برای پست برق ۲۰/‏۶۳‬ توسط شورا و شهرداری خشکبیجار به شرکت برق منطقه‌ای برای احداث داده شده و در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6087348

دیگر خبرها

  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است