Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی وفاخواه روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: گران فروشی، عدم اعلام موجودی، عرضه خارج از شبکه، عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور  از جمله تخلف ها در زمینه کرونا است.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی خاطرنشان کرد: ارزش ریالی این پرونده ها بیش از سه میلیارد و ۴۲۶ میلیون ریال ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی خاطرنشان کرد: سودجویان، اقلام مورد نیاز مردم از جمله ماسک، مواد ضدعفونی کننده و یا دستکش را خارج از شبکه عرضه کرده و یا با قیمت بالاتر به فروش رساندند. 

وفاخواه در بخش دیگر سخنان خود درباره پرونده های قاچاق در استان گفت: در ۱۰ ماهه امسال چهار هزار و ۸۹۸ مورد بازرسی در زمینه قاچاق کالا در استان انجام شده و در این مدت ۸۳ فقره پرونده در این زمینه تشکیل شده است. 

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: ارزش ریالی پرونده های مربوط به قاچاق بیش از سه میلیارد و ۱۶۴ میلیون ریال گزارش شده است.

وفاخواه درباره تخلفات در انبار نگهداری کالا گفت: در این زمینه ۳۴ فقره پرونده در زمینه انبارها تشکیل شده است. 

وی گفت: گران فروشی، عدم اعلام موجودی، عرضه خارج از شبکه، عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فروش اجباری کالا از تخلفاتی است که از انبارها به ثبت رسیده است.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی ارزش ریالی تخلفات در انبارها را بیش از ۱۵ میلیارد و ۸۶۵ میلیون ریال عنوان کرد. 

در این استان ۳۰ هزار واحد صنفی و در مرکز استان ۱۶ هزار واحد صنفی فعال است. 

برچسب‌ها کرونا بجنورد ویروس کرونا وزارت صنعت معدن و تجارت اصناف قاچاق خراسان شمالی کالای قاچاق اتاق اصناف ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا بجنورد ویروس کرونا کرونا بجنورد ویروس کرونا وزارت صنعت معدن و تجارت اصناف قاچاق خراسان شمالی کالای قاچاق اتاق اصناف ایران اخبار کنکور خراسان شمالی معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۷۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، سید حمزه لقمانی گفت: در فروردین سال 1403 هزار و 358 پرونده تخلف اقتصادی وارد شعب این اداره کل و رسیدگی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: از این تعداد پرونده وارده هزار و 44 فقره مربوط به تخلفات کالا و خدمات، 217 فقره پرونده وارده مربوط به حوزه قاچاق کالا و ارز و تعداد97 فقره پرونده مربوط به حوزه بهداشت دارو و درمان بوده است.

لقمانی گفت: مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی در سه بخش قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو و درمان، کالا و خدمات، 218 میلیارد و 147 میلیون ریال بوده است.

خبرنگار: فائزه صداقت

انتهای خبر/

کد خبر: 1228376 برچسب‌ها تعزیرات حکومتی

دیگر خبرها

  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل