Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@15:52:13 GMT

اعلام جزئیات عملیات بزرگ نیروهای یمنی در خاک عربستان

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۸۳۹۲

اعلام جزئیات عملیات بزرگ نیروهای یمنی در خاک عربستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن طی ساعات آتی جزئیات مهمی در خصوص عملیات بزرگ نیروهای یمنی در خاک عربستان مطرح خواهد کرد.

شب گذشته نیروهای مقاومت یمن، یک حمله موشکی علیه اهداف حیاتی در شهرهای عربستان سعودی از جمله ریاض انجام دادند. ارتش و نیروهای مردمی یمن طی عملیاتی با موشکهای بالستیک و هواپیماهای بدون سرنشین اهداف حیاتی در شهرهای عربستان از جمله ریاض را هدفگیری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حمله در حالی صورت گرفته است که ائتلاف متجاوز سعودی مدعی شده پهپادهای انصارالله را رهگیری کرده است.

ائتلاف متجاوز سعودی همچنین مدعی شده که حمله بالستیکی به ریاض و حملات پهپادی به سمت خمیس مشیط، جیزان و منطقه جنوبی را رهگیری و خنثی کرده است.

منابع خبری شنبه شب اعلام کردند شهر ریاض، پایتخت عربستان با چهار فروند موشک هدفگیری و تمامی پروازهای فرودگاه این شهر متوقف شده است.

کد خبر 5158002 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: یحیی سریع یمن عربستان سعودی ایالات متحده امریکا عراق سوریه عربستان سعودی ایران جو بایدن روسیه جمال خاشقجی رژیم صهیونیستی فلسطین برجام داعش افغانستان ارمنستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۸۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئویی که یمنی ها از نیروهای زیر زمینی خود منتشر کرده اند

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه سرنگونی پهپاد آمریکایی MQ-9 در یمن (فیلم) اعتراض خودرویی در استانبول به نسل‌کشی اسرائیل (فیلم) هدیه ویژه یک نیروی قسام به نیروهای مقاومت یمن ، لبنان و عراق (فیلم)

دیگر خبرها

  • جروزالم پست: موفقیت 25 درصدی سامانه های پدافندی آمریکا در رهگیری موشک های ایرانی
  • عربستان و اسرائیل سازش می‌کنند؟
  • هدف قرار گرفتن کشتی «سیکلادیس»با پهپاد «شهاب» نیروهای یمنی+ فیلم
  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم
  • محمد علی الحوثی: با آتش بازی نکنید
  • رسانه عبری از پیشرفت ملموس در سازش ریاض-تل‌آویو خبر داد
  • ویدئویی که یمنی ها از نیروهای زیر زمینی خود منتشر کرده اند
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد