Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-05-01@11:50:33 GMT

گشایش ۲ کارگاه تبدیل ناوگان سی‌ان‌جی در منطقه چالوس

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۸۵۲۱

گشایش ۲ کارگاه تبدیل ناوگان سی‌ان‌جی در منطقه چالوس

مسئول سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس گفت: همسو با اجرای دستورعمل اتحادیه سوخت‌های جایگزین، دو کارگاه تبدیل ناوگان سی‌ان‌جی در سطح منطقه چالوس گشایش یافت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس، بهروز شیرچی در این باره گفت: با افتتاح این دو کارگاه تبدیل در شهرستان نوشهر و محمودآباد، شمار کارگاه‌های تبدیل ناوگان سی‌ان‌جی و خدمات خودرویی سی‌ان‌جی در منطقه چالوس به پنج کارگاه مجاز رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارگاه جدید محمودآباد در فضای تقریبی ۴۰۰ متر و با هزینه نزدیک به ۴ میلیارد ریال و کارگاه نوشهر در فضای تقریبی ۳۰۰ متر و با هزینه ۵ میلیارد ریالی آغاز به‌کار کرده است.

مسئول سی‌ان‌جی منطقه چالوس اظهار کرد: پنج کارگاه تبدیل سی‌ان‌جی در غرب استان مازندران همگی دارای مجوز از اداره صمت هستند که از این تعداد سه کارگاه در محمودآباد، یک کارگاه در چالوس و یک کارگاه نیز در نوشهر است.

منبع: شانا

کلیدواژه: کارگاه تبدیل سی ان جی پخش منطقه چالوس کارگاه تبدیل منطقه چالوس سی ان جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۸۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ نفر از اعضای شرکت هرمی در نوشهر دستگیر شدند

سرهنگ علی درویشی گفت : به دنبال کسب خبری مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در این شهرستان ، موضوع در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران، اعضای این شرکت هرمی که با اجاره منزلی در منطقه اقدام به فعالیت و عضوگیری و آموزش افراد می کردند شناسایی شدند.

وی اظهار کرد : پس از هماهنگی قضائی،کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی با تشکیل تیم های عملیاتی، ۲۲ نفر از اعضای این باند را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی نوشهر گفت : در بازدید از مکان های فعالیت این افراد ، سیستم رایانه ای ، جزوات و کتاب های آموزشی به دست آمد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

درویشی با اشاره به این که وعده‌ سرمایه‌گذاری با دریافت سود بالا مهم ترین شگرد شرکت‌ های هرمی است از شهروندان خواست ضمن خودداری از شرکت در اینگونه فعالیت ها و تامل در انجام معاملات وسوسه‌ انگیز در صورت شناسایی افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.

شهرستان نوشهر با جمعیتی ۱۴۰ هزار نفر از سه نقطه شهری و ۱۲۰ نقطه روستایی در غرب مازندران قراردارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ساخت فرودگاه هایی که تبدیل به لانه پرندگان شد
  • شمار شهرک های ثبت نشده در نوشهر بالا است
  • افزایش ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر
  • کشت ارگانیک رویکرد جهاد کشاورزی مازندران است
  • استاندار: برای تحقق طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های لازم انجام شده است
  • برگزاری کارگاه فنی و تخصصی کاربری سامانه تیر الکترونیک e_TIR در تهران
  • کاهش ۲ متری تراز آب دریای خزر طی ۲۰ سال گذشته
  • بانک مرکزی: گشایش‌هایی در پیش است
  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • ۲۲ نفر از اعضای شرکت هرمی در نوشهر دستگیر شدند