Web Analytics Made Easy - Statcounter

در افتتاحیه حسینیه زندان لاهیجان ، محمدی اصل از برگزاری پنج شنبه های عاشورایی در زندانهای گیلان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ محمدی اصل در بازدید از زندانهای شرق گیلان از زندانهای لنگرود ، رودسر و لاهیجان بازدید و با زندانیان ملاقات چهره به چهره انجام داد.

محمدی اصل با حضور در زندان رودسر و لنگرود از کلیه اماکن بازدید و در خصوص بهسازی اماکن فیزیکی زندان و تاثیر آن را در اجرای بهتر برنامه های اصلاحی و تربیتی موثر دانست و عملکرد کارکنان در راستای وظایف محوله ، و میزان پاسخ دهی او به فعالیت های تعریف شده را مثبت عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با حضور در زندان لاهیجان و افتتاح حسینیه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی از برگزاریی پنج شنبه های عاشورایی در زندانهای گیلان خبر داد و گفت : با برگزاری زیارت عاشورا در کلیه زندانهای استان ، تمامی مددجویان ، کارکنان عشق و ارادت خود را به سرور و سالار شهیدان ابراز می نمایند و با برنامه ریزی های انجام شده و نشست های صورت گرفته با مسئولین امر تصمیم بر این شد تا در روزهای پنج شنبه ودر ساعت مشخص تمام زندانیان زندانهای گیلان زیارت عاشورا را تلاوت نمایند تا آثار و برکات ایجاد روحیه قوی ، مستحکمتر کردن پایه های دینی ،ترویج روحیه ایثار و فداکاری در زندانیان در حال تحمل کیفر نقش بندد.

محمدی اصل با بیان اینکه تمامی برنامه های زندان مختص به زندانیان نبوده بلکه کارکنان و پرسنل وظیفه نیز در آن شرکت دارند افزود : سربازان هم در زندانهای استان در کلاسهای مختلف فرهنگی و آموزشی از جمله آموزهای دینی ، احکام ، مهارت های زندگی شرکت می کنند و حتی با حضور نهادهاو سازمان های مختلف از جمله فنی و حرفه ایی و جهاد کشاورزی برای سربازان دوره هایی برگزار و در پایان به آنان مدرک داده می شود تا بتوانند بعد از اتمام سربازی از مهارتهای کسب شده در بازار کار استفاده نمایند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محمدی اصل زندانهای گیلان محمدی اصل پنج شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۸۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه

وریا محمدی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: بازدید از شرکت‌های حمل و نقل بار و مسافر به صورت مستمر توسط اداره راهداری جهت بررسی و روند صدور بارنامه و صورت وضعیت صورت می‌گیرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قروه افزود: در همین راستا از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ شرکت حمل و نقل کالا و یک شرکت مسافربری پلمب شدند.

وی گفت: در جریان بازدید‌های به عمل آمده ۶ شرکت متخلف دیگر نیز به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند.

محمدی ضمن اشاره به فعالیت ۱۴ شرکت حمل و نقل کالا و سه شرکت حمل و نقل مسافر در این شهرستان، یادآور شد: در سال گذشته ۱۶۷ هزار و ۹۳۲ بارنامه حمل کالا از مبدا شهرستان قروه صادر شد و میزان ۲۰ هزار و ۵۵۰ تن جابه‌جایی کالا به ثبت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • المپیادکوهنوردی کارکنان تامین اجتماعی کشور درسی سخت برگزار می شود
  • رکورد جدید زندانیان در فرانسه
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندانیان لرستان
  • عفو بیش از ۱۴۵۰۰۰ زندانی در سال گذشته
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه