Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آلمانی آبی های لندن می گوید به مهارت های گلزنی و توانایی های تیمو ورنر اعتقاد دارد.

توماس توخل سرمربی آلمانی چلسی، پیش از دیدار تیمش مقابل منچستریونایتد در رقابت های لیگ برتر، در خصوص مسائل مختلف صحبت کرد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، توخل بر این باور است که سبک بازی مبتنی بر حفظ مالکیت توپ چلسی، مناسب تیمو ورنر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی آلمانی آبی های لندن گفت: 

شاید عملکرد ورنر در چلسی تقصیر خود ماست چرا که ما به مقدار زیادی مالکیت توپ را در اختیار داریم و همین موضوع باعث می شود حریفانمان، عمیق تر دفاع کنند و فضای بسیار کمی در اختیار مهره های هجومی تیم قرار بگیرد. بزرگ ترین ویژگی تیمو (ورنر) حرکت پشت مدافعان حریف و شناسایی فضای خالی پشت مدافعان است و زمانی که ما فوتبال مالکانه ارائه می دهیم، طبیعی است که تیم حریف فضا ها را ببندد و عمیق تر دفاع کند. به طور مثال بازی با اتلتیکو مادرید را تصور کنید؟ آیا تیمی بهتر از آن ها در بستن فضاهای زمین وجود دارد؟ نمی دانم. تیم هایی مانند اتلتیکو رقبایی نیستند که تیمو بتواند همه توانایی هایش را در مقابلشان نشان دهد و بنابراین مجبور است در چنین بازی هایی، هر طور که می تواند به تیم کمک کند. 

توخل در ادامه گفت: 

ما بسیار زیاد به این موضوع فکر کردیم و با تیمو در این زمینه بسیار کار کردیم. در حقیقت در فضاهای کم نیز می توانیم از سرعت و شتاب او استفاده کنیم. البته این موضوع برای او آسان نیست و من نیز به همین دلیل در مورد تیمو بسیار صبور هستم. من به توانایی ها و مهارت گلزنی او اعتقاد دارم و حامی او هستم.

سرمربی چلسی در ادامه در خصوص برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد صحبت کرد. توخل می گوید زمانی که در پاری سن ژرمن بود، برای انتقال برونو فرناندز از اسپورتینگ، اقداماتی صورت گرفته بود. او اظهار داشت: 

من با اولین مدیر ورزشی که در پاری سن ژرمن با او کار کردم، در خصوص فرناندز صحبت کرده بودم. آنترو هنریکه، مدیر ورزشی پرتغالی پاری سن ژرمن، به خوبی برونو فرناندز را می شناخت و ما به شدت برای ارتباط گرفتن با او و متقاعد کردنش برای انتقال به پاری سن ژرمن، تلاش کردیم. من به مرور جزئیات بیشتری در خصوص او می فهمیدم و بیشتر و بیشتر بازی های او را در اسپورتینگ زیر نظر گرفته بودم. ما می خواستیم که با او ارتباط بگیریم و انتقال را عملی کنیم اما واضح است که او منچستریونایتد را انتخاب کرد و من هیچ گاه شخصا با او ارتباط نداشتم. ما تلاش خود را کردیم اما او مسیر دیگری را انتخاب کرد و اکنون بازی کردن در مقابل او با چلسی، به ضررمان است.  

همچنین بخوانید:

توخل: چالش های بزرگی در پیش داریم اما دقیقا به خاطر همین چالش هاست که اینجاییم اوله گونار سولسشر: امیدوارم روند شکست ناپذیری چلسی را متوقف کنیم؛ تقابل با میلان هدیه تولد خوبی بود! 

 

اخبار داغ 

جسد دستیار کارلوس کی روش در خانه اش پیدا شد؛ خودکشی؟ تماس همبازی جادوگر با عضو فوتبالی مجمع؛ به علی کریمی رای نده کشف حجاب سارا خوئینی ها + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت کریستیانو رونالدو در آستانه شکستن رکورد گلزنی پله؛ فاصله کم با روماریو و بیتسان پپ گواردیولا: کسب 20 پیروزی متوالی در لیگ برتر، دستاورد بزرگی است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برونو فرناندز پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۹۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خلاصه بازی دورتموند ۱ - پاری سن ژرمن ۰

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی دورتموند 1 - پاری سن ژرمن 0
  • ببینید | خلاصه بازی دورتموند ۱ - پاری سن ژرمن ۰
  • فصل برای تیمو ورنر تمام شد
  • تیمو ورنر باقی بازی‌های فصل جاری را از دست داد
  • توخل: کیم مین جائه بی‌احتیاطی کرد؛ با پیروزی در مادرید به ومبلی می‌رویم
  • کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!
  • برونو فرناندز: تا پایان یورو 2024 به آینده‌ام در منچستریونایتد فکر نمی‌کنم
  • اولی هونس نه تنها به بایرن مونیخ، بلکه به خودش هم آسیب می‌زند / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟
  • پیام تبریک ناصر الخلیفی به مناسبت دوازدهمین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه